Hotel SUMUS Monteplaya ****

7,7

115 reviews over Hotel SUMUS Monteplaya in het Nederlands

Top vakantie

Wouter, 19-8-2017

Top vakantie gehad super voor elkaar. Zeer net en schoon hotel met top personeel. Het eten was super wij komen hier zeker weer. Maximaal genieten
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel

MV, 16-8-2017

Nieuwe kamers,alles heel open.Toilet en inloopdouche te open.

Verder echt heel mooi

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi gerenoveerd Hotel

Eric, 11-8-2017

Aankomst was heel onpersoonlijk. De blonde receptioniste heeft tijdens ons 12-daagse bezoek geen 1 keer een glimlach laten zien. Alleen de dames van het restaurant waren een visitekaartje voor het hotel. Begonnen in een comfort-kamer op de eerste verdieping, maar hadden veel overlast van het naastgelegen hotel en hun harde optredens (elke avond). Na de eerste dag wou de blonde receptioniste niets voor ons doen, totdat op ons aandringen we met de manager konden praten. Hij heeft een andere kamer en wat extra's geregeld omdat we naar een standaard kamer verhuisden. Dit is ons echter zeer goed bevallen, de standaard kamer was in onze optiek zelfs mooier. Eten was standaard hotel-voedsel. Housekeeping was ook zeer vriendelijk. Goede ligging, direct aan de boulevard en op een uurtje van barcelona.
Gereisd met partner in juli 2017

Een keer en nooit meer

Kerremans Dirk, 30-7-2017

Bij het aanmelden aan de receptie bij aankomst zijn we helemaal niet vriendelijk ontvangen. Nog geen welkomswoordje,.. alleen kunnen we onmiddellijk 1€ per persoon per dag verblijfsbelasting innen, wat maakte dat ik al direct 28 € cash kon uitgeven, en betalen met een bankkaart was ook al niet mogelijk. Als ik dan vroeg waar ik op straat geld uit de muur kon halen, was het antwoord : "ooh ik zou het niet weten". Terwijl er toch heel wat automaten in de directe omgeving zijn.

Het ontbijt was weinig gevarieerd, evenals het avondeten. Veel gefrituurd eten, en je moest iedere keer wel goed kijken of je bord en bestek wel goed afgewassen was.

In het zwembad is veel te klein je bijna nergens staan, en 't water is véél te koud.

Hier heb je echt niets aan.

De ligging is OK met het station in de buurt waardoor je een bezoek kan brengen naar Girona en Barcelona. Is zeker een must.

Het is wel een kleinschalig hotel maar er zijn héél wat werkpunten.

Ik hoop echt dat ze met de commentaar van de mensen iets doen ter verbetering.

Vraag mij echt af hoe ze aan vier sterren sup geraakt zijn.

Gereisd familie in juli 2017

Leuk hotel.

Rita de Petter, 24-6-2017

( Wij zijn jonge zestigers). Knap hotel, modern ingericht. Het hotel is in 2017 adults only geworden met mooie vernieuwde kamers. Vriendelijk personeel, speciaal in de bar. Het eten was gewoon goed, niet speciaal. Sommige opdieners spreken enkel Spaans, daar moet nog aan gewerkt worden. Het publiek is gemengd, jong en oud, misschien toch meer jonge mensen, ook veel Russen. Goede ligging, niet ver van station, binnen het uur ben je in Barcelona of Gerona.

Eind april, begin mei was het koud buiten, in het hotel stond de koude airco aan en dat was heel onaangrnaam. Iedereen zat met jas in de eetzaal. De laatste dagen hebben ze dan toch de warme lucht aangezet maar niet in alle plaatsen. Wij vonden het een koele vakantie.

Wij keren toch terug naar dat andere Sumus hotel Stella en Spa in Pineda de Mar, veel gezelliger en het eten is daar lekkerder. Er is wel een ouder publiek, jonge mensen zijn beter in Monteplaya.

Gereisd met partner in april 2017

Prijs kwaliteit goed maar geen 4 sterren waard

Nikki, 4-6-2017

Lauwe ontvangst aan de receptie. Wij stonden met 3 koppels en de dame riep over onze hoofden met een lang gezicht, in gebrekkig Engels, "vouchers please". Niet echt een hartelijk welkom ronduit onbeleefd. Kamer enigszins klein, wel netjes. We zaten op de eerste verdieping waardoor je gemakkelijk op het terras van je buur kon kijken en zelfs kon over klauteren. Dus terrasdeur moest altijd gesloten zijn. Tweemaal om half negen wakker geklopt om te komen kuisen. Als we wilden uitslapen (het is tenslotte vakantie) moest je kaartje aan deurklink hangen. In het restaurant (ons gaf het een refter gevoel) verliep alles nogal chaotisch. Tafeltjes twee aan twee kort tegen elkaar. Weinig ruimte. Eten goed maar wij misten de echte Spaanse keuken.Hamburgers en frieten kunnen we thuis ook eten. Wel rustig doordat er geen kinderen toegelaten zijn. En ideale ligging. Het personeel in de bar deed zijn uiterste best, niets op aan te merken. En last but not least, airco werkte niet.
Gereisd met partner in mei 2017
Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor uw bezoek aan Sumus Hotel Monteplaya.

Bedenkt voor u feedback, ik hoop u weer te zien aan uw volgende bezoek aan spanje.

Zeer tevreden

Gerty, 5-5-2017

Monteplaya is volledig gerenoveerd. Kamers ogen mooi en hebben nu muren met extra geluidsisolatie: geen geluidje uit de naastliggende kamer meer te horen. Badkamer is klein, maar zeer stijlvol. In het restaurant met nieuwe look, hoef je geen tafel meer te delen met onbekenden. Het zijn nu allemaal 2 persoonstafels. Het eten was vaak zeer lekker, buffetkeuze voor een 4+ sterren is evenwel te beperkt. Showcooking, geeft elke avond vers gegrilde vis of vlees.

Personeel zeer vriendelijk en gedienstig, behalve toen we een "late check out" vroegen, waarover in het hotel extra promotie gemaakt wordt (30 € tot 18u). Dat kon blijkbaar niet, de receptioniste deed niet eens de moeite om opzoekingen te doen ! Toen we haar daarop attent maakten zei ze dat ze "zomaar" wist dat het niet mogelijk was. Hallo... dit hotel zit toch niet vol op 4 mei ???? Maar wij hebben wel 30 € uitgespaard :-) Hoe dan ook, dit hotel is echt een aanrader voor deze streek ! Ik wil zeker nog eens terug om op de brede stranden, die zich net voor het hotel bevinden, van de zon te genieten ! (was deze keer te koud en teveel wind).

Gereisd met partner in april 2017
Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor uw bezoek aan Sumus Hotel Monteplaya.

Wij stellen uw mening erg op prijs.

Vriendelijke groeten van al het personeel van het hotel.

Tot ziens !!!

het was te doen als je er niet de hele dag zit

sonja, 27-12-2016

ontvangst is goed, zo ook de bar en het zwembad.

Het buffet, tja. Er is voor elk wat wils, maar als je er 1 week zit dan lijkt het toch wel op een gaarkeuken. Dan heb je alles wel eens gezien.

Vleeskroketten prima, maar je bent in Spanje..... Als ze van Dobbe zijn, natuurlijk altijd goed, maar je hebt niet alleen met Nederlanders te maken en zo kan je overal wel wat van vinden.

Tussen de excursies door, vond ik het een prima hotel.

De kamers zijn niet schoon, zelfs niet als je meer betaald hebt. Als je lange haren vind, terwijl jezelf kort haar heb, na 3 dagen, wordt er niet goed schoongemaakt.

De privacy wordt niet zo hoog genomen door het hotel (wie het dan ook betreft, het kamermeisje, of de hotelmanager) dat je kamer goed wordt afgesloten, dus ook het balkon. Klagen heeft wat dat betreft weinig nut.

Moet je om 10 uur van je kamer af, staat de schoonmaker toevallig die ene dag om 8 uur op je kamer, zonder eerst op de deur te kloppen!!!!

Al met al: Het is te doen, zowel met eten als slapen als de kamer zelf, als je niet teveel eisen stelt. Wat de prijs betreft, vind ik die aan de hoge kant, aangezien het hotel naar meer sterren wilt...

Gereisd met vrienden in september 2016

Fijn hotel mooie locatie

gerda, 5-9-2016

Heerlijke vakantie gehad personeel vriendelijk schoon hotel
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel!

Fam. vd Geer, 5-5-2016

Wij zijn 10 dagen met touroperator naar Malgrat de Mar geweest. Wij verbleven in Sumus Hotel Monteplaya...prima service hotel ziet er schoon uit en het personeel is prima zeker onze barman Hassan wat hebben we met hem gelachen. Al met al een prima hotel waar je zo de boulevard van malgrat op loopt en er ook zo dicht bij het strand bent trein rijd voor de deur langs naar barcelona!
Gereisd familie in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SUMUS Monteplaya**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Monteplaya in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Monteplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUMUS Monteplaya scoort een 7.72 uit 10 op basis van 118 reviews.