Hotel Sirius ****

8,1

393 reviews over Hotel Sirius in het Nederlands

Mooi Hotel

Petra, 17-8-2017

Wij zijn hier afgelopen zomer een weekje geweest. Fijn hotel kamers worden elke dag netjes schoon gehouden. Ontbijt was prima avondeten vonden we zelf wat minder maar voor iedereen wel wat! Hotel ligt mooi centraal aan boulevard vlak bij strand en station. Al met al een prima vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn hotel om je vakantie te vieren

Mw. Geertruida/ Jackson, 12-8-2017

Wij zijn net terug na voor de 2de keer bij hotel Sirius verbleven en we hebben het wederom naar ons zin gehad.

Zeer vriendeijk en hulpvaardig personeel.

Schone kamers en ook de dagelijkse schoonmaak is zeer prettig.

De kinderen hebben zich goed vermaakt met o.a. de animatie. Doen erg hun best!

Gereisd familie in augustus 2017

Super

Heidi en Dennis, 30-7-2017

Na de reis te hebben geboekt lazen wij de slechte recensies mbt het eten. Met gezonde argwaan gingen wij naar het restaurant. Nou wij begrijpen niet waar de slechte ervaringen o gebaseerd zijn. Er was ruim voldoende te eten, variatie, idd geen heet eten máár het was ook ruim 30graden buiten dus tja, eten hoeft niet zo werk te zijn als thuis.

Personeel is super vriendelijk en hulpvaardig, kamers schoon, prima zwembad. Alles prima.

Wij vinden het een prima hotel.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch hotel!

Ferry en Lies, 20-7-2017

Onze ervaring in dit hotel was zeer goed! Personeel zeer vriendelijk, schone kamers, diverse thema-avonden met zeer goed eten(Spaans,Catalaans en Mexicaans). Mag wel iets minder varkensvlees.

Centrale locatie, vlakbij strand, onder het hotel een winkel waar je drinken en kleding kan kopen tegen schappelijke prijzen.treinstation in de buurt die je snel naar Barcelona, Blanes of Lloret brengen. Wel goed naar de juiste treinopstappunt kijken.Je reist snel verkeert.

Ik kan bijna geen minpunten aan dit hotel bedenken. Alleen idd de avondkleding bij het buffet.Er komen veel mensen in een korte broek/badkleding. Er word ook veel eten gestolen bij de buffetten .Mensen komen met grote tassen binnen,terwijl aangegeven word dat dit niet is toegestaan,en vullen deze graag met allerlei lekkers.

We komen hier graag terug.

@Tony. Bedankt voor de gastvrij- en vriendelijkheid!!!! En de rest van het personeel natuurlijk ook👍🏻

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel met verbeter punt !

Hans & Jannie, 16-7-2017

Voor de vierde keer Hotel Sirius. Het is een gezellig niet te massaal hotel waar service en gastvrijheid voorop staan.

Ruime (iets gedateerde) kamers. Wordt zeker wat aan gedaan want een paar dagen voor ons vertrek werden alle kamers voorzien van nieuwe gordijnen. Is het begin. Je doucht in bad, wat op zich niet erg is maar mis wel steunen aan de muur.

Vooral voor ouderen mensen.

We hadden full-board. Het ontbijt-lunch buffet was prima, maar het diner buffet was veel minder, vaak koud eten, niet veel variatie (veel vet varkensvlees en heek) en werd niet goed bijgevuld.

Wat ook jammer was dat de heren niet verplicht waren in pantalon/ lange broek te dineren in het restaurant ' s avonds.

Alles was toegestaan, zwembroeken, kortebroeken, hemden, sandalen, slippers enz. Was vorige jaren niet.

Sirius heeft een prachtig zwembad waar denk ik nu nieuwe ligstoelen en parasols staan.

Alle medewerkers van Sirius zijn zeer vriendelijk en service gericht.

Weer een heerlijke tijd gehad, dus.... misschien tot volgend jaar.

Het was prima !

Anoniem, 10-7-2017

Een fijn hotel ruime kamers en enorm schoon .

Het eten was gevarieerd genoeg ,sommigen dingen waren inderdaad meerdere keren per week maar dan was er altijd nog andere keus genoeg .

Het eten werd tijdens ons verblijf constant gecontroleerd door wij denken de manager .

Verder nergens ziek van geworden !!!!

Behulpzaam bij receptie en lunchpakket meegekregen voor de terugreis per auto was ook keurig verzorgd .

De rust die heerst in dit hotel was erg prettig behalve als er een buslading voor 1 nacht verbleef op doorreis , dit hebben wij wel als nadeel ervaren in eetzaal .

Gereisd met partner in juni 2017

Blijft fantastisch ondanks erg slecht eten

Janine, 30-6-2017

In 2015 ook naar hotel Sirius gegaan en dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar wil gingen.

Het eten is echter beduidend slechter geworden, wij kwamen een keer om 20.30 uur aan in de eetzaal en toen was de helft al op en alles wat er nog lag zoals patat was lauw. Dus toen maar buiten het restaurant gaan eten.

Voor de rest een heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf is de moeder van een 20 jarig meisje opgenomen in het ziekenhuis, het hotel heeft heel veel moeite gedaan om het meisje te helpen met zaken. Ook de schoonmaak van kamers e.d. is erg goed. Al met al blijft dit een aanrader maar helaas kan je niet boeken met alleen ontbijt want dan zou ik dat doen zodat we ergens anders kunnen gaan eten.

Gereisd familie in juni 2017

Nooit meer!!

Caatje, 28-6-2017

Was jaren terug een Super hotel!!!

Maar nu is het om te janken, wat een slecht eten...... Verschrikkelijk!!!

Alle ligbedden bij het zwembad zijn gebroken en daar moeten de gasten op liggen.... Is gewoon niet normaal!!

Bij... touroperator geboekt, maar die laten ons gewoon in de kou staan. Mijn man is al dagen ziek van het eten en meerdere mensen in het hotel!

Ik wens iedereen die hier heen gaan alvast heel veel sterkte met dit zeer slecht geworden hotel wat geen 4 sterren verdiend....

Salvador Chicharro Jiménez,

Geachte meneer Petrus Soeters,

Normaal gesproken reageren wij nooit op de meningen van onze gasten, aangezien iedereen zijn of haar mening vrij kan uiten, maar in dit geval moeten wij wel een reactie geven in verband met de ernst van de beschuldigingen en de leugens die u op Zoover hebt geplaatst.

Het kan zo zijn dat er een aantal ligbedden zijn gebroken, maar niet allemaal zoals u zegt, dat is niet waar.

Het is absoluut niet waar dat er iemand ziek is geworden van het eten, anders zou het hotel gesloten moeten worden. Dit is voor het eerst dat ik dit nieuws te horen heb gekregen en ik ben de manager.

En nu met uw toestemming, als u het toestaat, zal ik u uitleggen wat de waarheid is van uw verblijf.

U had teveel alcohol gedronken en op een gegeven moment heeft onze camera u in de gangen van het hotel aangetroffen. Als u ons toestemming geeft, kunnen we de video publiceren. U heeft aangegeven dat u aan het slaapwandelen was… ongelooflijk!

We betreuren het dat uw doel om een gratis vakantie te krijgen niet is gelukt.

Met vriendelijke groet,

The Management

Nieuwe eigenaar, slechtere keuken

anoniem, 23-6-2017

Mooi, klein hotel, met grote kamers, leuk zwembad, aardig personeel. We komen hier al jaren, maar waren dit jaar zeer teleurgesteld over het eten. Alle dagen heek en varkensvlees. Vaak waren er lege schalen, die maar mondjesmaat werden bijgevuld. We hopen dat de nieuwe eigenaar snel inziet dat het niveau eten terug moet naar hoe het was, want toen viel er niets te klagen.

Helaas nooit meer

Ellie, 29-5-2017

Kamer ruim hygiene goed zaalpersoneel goed maar te weinig maar het eten is niet goed te koud weinig variatie niet goed bijgevuld bah 3 keer in de week kalfslever geen 4 sterren plus waard
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sirius**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirius in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sirius scoort een 8.14 uit 10 op basis van 400 reviews.