Hotel Santa Susanna Resort ***

Santa Susanna Resort
5,9

34 reviews over Hotel Santa Susanna Resort in het Nederlands

Tja, we zouden dit niet aanbevelen.

Johan Brandsma, 18-10-2017

We hadden dit via veiling: conclusie is dat de prijs kwaliteitverhouding klopt. vijf dagen voor 328 euro totaal voor 2 personen, vliegtickets en overnachtingen, all inclusive.

De kamer is eenvoudig en was bij ons schoon. Het eten is lauw en zeer weinig smaak. All inclusive drank is oke, vooral fijn voor alle Engelsen die er waren. Het publiek is met respect de gemiddelde van coronationstreet, emmerdale en eastenders. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar is op loopafstand van het strand.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijs van het huren van kluisje is duur.

het zwembad is voor de kids echt leuk. Het restaurant is net de oude eetzaal van een kazerne.

Zelf zou ik dit niet boeken, maar voor low budget vakantie vieren oke.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heel leuk

Peter, 22-5-2017

Heel leuk hotel, met goede bedden en kamers, kan wel even gehorig zijn, als de buren thuis komen, maar over het algemeen goed en ruim genoeg. Schoonmaak is prima in orde.

Het eten is hier best wel goed te noemen. Ontbijt met gebakken eitje etc en lekkere verse broodjes. Lunch en Diner zijn Ok, meest gerechten zijn goed, soms erg lekker. Altijd verse meloen en ananas. En lekker ijs.

Er gaat een gratis treintje naar het strand.

Ook erg mooi is het kinderzwembad, een waar paradijs voor kleine kinderen.

Tot slot een heel leuk Animatie Team onder leiding van Felix. Met name de Nederlandse Inès en Richelle dit zijn echt toppers op dit vlak.

Al met al een aanrader voor deze prijs.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Nooit meer

Gerty, 10-5-2017

Oud vervallen hotel met veel Engelsen.

Alle eten was koud, zeer luidruchtig, en All-inclusieve is helaas niet alles.

Ligt 20 minuten lopen van zee, strand, boulevard.

Iedere euro die je hier aan uitgeeft is er een te veel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nooit meer!

Sandra, 1-10-2016

Het is een resort speciaal voor Engelsen. Deze gasten zuipen als achterlijke en als bescheiden nederlander pas je daar echt niet tussen. Het personeel achter de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Verder is het hotel één drama. De Carrefour is een goede uitkomst om je boodschappen te doen. Verder is de ligging slecht, nl langs erg drukke weg. Wel goed te lopen naar de terrasjes en het strand. Een geluk: het weer was super!
Gereisd met partner in september 2016

Obesitas kliniek

Peuzel, 27-9-2016

Het hotel ligt langs een heel drukke weg. Het wordt bezet door zuipende vretende Engelsen en daar is alles op afgestemd. Alle drinken wordt geserveerd in plastic bekers. Als je obesitas hebt en je wilt "in shape" blijven, dan biedt het buffet volop keuze. De onbewerkte spullen (fruit en sla) zijn wel goed. Het is wel goedkoop te boeken. De Carrefour ligt naast de deur. Baliepersoneel en restaurant personeel is vriendelijk.Tip: boek een kamer met zeezicht (in de verte) dan kijk je niet uit op het zwembad/ drukke weg of op een parkeerplaats. Tip: fietsen huren, boottocht naar Tossa.
Gereisd met partner in september 2016

Redelijk hotel

Chiel, 11-9-2016

Het hotel ligt op een mooie afstand van het strand. Een kwartiertje lopen, of je pakt de shuttle bus/treintje, welke elk half uur gaat. In het hotel zitten best wat Engelsen, maar persoonlijk is dit zeker niet als storend ervaren. Het eten in het hotel was helaas wat minder. Variatie was er wel, maar de kwaliteit was echt onder de maat. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan vet en niet gaar. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes, maar zeker niet bijzonder.

Wij waren met twee vrienden van +- 18 jaar. Op zich leuke uitgaansgelegenheden in de buurt. In het hotel is deze leeftijdsgroep zwaar ondervertegenwoordigd. Ik zou zelf nog wel eens naar deze plaats gaan, maar ik zou helaas niet meer dit hotel uitzoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Nooit meer

John, 19-8-2016

Nooit naar toe gaan een Engels vreet en zuip hotel eten vet en vies bedden oud je moet je kapot schamen om als organisatie dit te verhuren voor veel geld .
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

nooit meer

Jac, 27-6-2016

Kamers klein, bedden zeer slecht. Er lag een of ander zeiltje op het matras wat zweterig en stug aanvoelde. De veren waren duidelijk te voelen. Wij hebben extra dekens op het matras gelegd om de heupbotten te ontzien. De douchekop geeft een miezerig straaltje en na het douchen was de hele badkamer nat, ondanks het douchegordijntje. Er was geen batmat dus je moest het met een handdoek op de vloer doen.De eetzaal is een donker hol. Er zijn geen ramen en door de gebruikte kleuren oogt het heel ondergronds. Het eten zelf was wellicht voor de 99% aanwezige engelsen zeer goed, voor ons een drama, alles vet en smaakloos, ondanks voldoende keuze. Bij het ontbijt vieze koffie. De animatie was een animatie op zich..een karaoke met steeds dezelfde liedjes of een discoshowtje met een discobal in de hoek. Er was geen licht aan in de zaal, een kaartje leggen was na 22:00 uur onmogelijk. Alles wordt in hetzelfde glas gedaan, ook de cocktails (de ene dag een oranje, de andere dag een blauwe, maar qua smaak hetzelfde) de rode wijn was veel te koud en niet te drinken, de witte was echt helemaal niet meer te doen. Wel alle lof voor het personeel achter de balie, zeer behulpzaam met het zoeken naar excursies. (want je wil daar niet de hele dag vertoeven)

Wij kwamen in dit hotel terecht via een veiling. we hadden gehoopt op Gran Canaria of Griekenland maar het werd de Costa Brava. Dus ja....eigen schuld, dikke bult.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Wij hebben het heerlijk gehad,leuk hotel , zwembad

vakantie ganger, 17-4-2016

We vonden de service van een treintje van het hotel naar het strand erg prettig!

We vonden het eten lekker, voldoende variatie.

Vriendelijk personeel.

Personeel doet erg hun best om alles schoon te houden.

Hotel ligt bij supermarkten.

Voldoende ligbedden bij zwembad. Handdoek meenemen.

Jammer genoeg geen kussens op het ligbed en geen handdoeken service

De kamers zouden wat ruimer kunnen., zijn gedateerd.

Gereisd met partner in april 2016

leuk vakantie

Daniel, 10-4-2016

gisteren terug van santa susanna resort leuk vakantie gehad
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Santa Susanna Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Susanna Resort in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Susanna Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Susanna Resort scoort een 5.93 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: