Hotel Reymar Malgrat ***

7,2

480 reviews over Hotel Reymar Malgrat in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad!

Michel, 22-10-2017

Geen negatieve opmerkingen over hotel, personeel of eten prijs kwaliteit verhouding gewoon goed! Wie voor 150 euro 10 dagen h/p kan gaan en begint te klagen moet absoluut thuis blijven!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Alles was fantastisch behalve het eten..

Bernadette Lunenborg, 11-10-2017

Het hotel ligt aan de boulevard. Supermarkt, winkels, openbaar vervoer allemaal in de buurt. Zelfs het strand is heel dichtbij. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk. De bedden slapen goed en de douche is heerlijk. De enige twee minpuntjes zijn dat de warme maaltijd nooit warm is. Altijd koud of lauw. Zelfs een aantal keren moeten wachten op binnen te komen ivm geen tafel vrij om te eten. En het op de kamers erg gehorig is. De tv aan hoef je zelf niet te doen je kan alles horen via de buren, zelfs als ze praten.Zelfs het gesnurk van de buren hoor je. Wij zaten op de vijfde verdieping.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super leuke vakantie gehad

Maud en karin, 13-9-2017

Vlak aan zee bij hotel heerlijk zwembad leuk personeel avond entertainment
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Reymar Malgrat bij:

Heerlijk altijd gezellig !! echt een familie hotel

Peggy E Danse, 3-8-2017

Het eten is met sprongen vooruit gegaan ze hebben een nieuwe chef Kok, we hebben genoten. Hadden uitstekende bedden en kussens een nieuwe flatscreen

TV. Het ontbijt vinden wij niet zo geweldig de broodjes moeten beter, ook moeten

ze bij het ontbijt met blok tijden werken want de capaciteit van de eetzaal is te

klein voor een grote invasie dus lange wachttijd voor dat je de eetzaal kan betreden.

Bij de receptie moeten ze toch echt met twee personen gaan werken als er een bus aankomt ook daar een lange wachttijd zeker als je moe bent is dat echt een

ramp.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Verschrikkelijk hotel als je voor je rust komt.

Sharon de Vries, 30-7-2017

Wij hebben hotel reymar geboekt om lekker een weekje te relaxen.

Bij aankomst kregen we hotelkamer 117... wat een ramp.

Kamer is klein, wel schoon en een groot terras waar zeker 150 mensen op neer kijken.. er wordt bier en andere rotzooi naar beneden gegooid wat allemaal op ons terras belande.. niemand die dit schoonmaakt met gevolg dat je niet je terras op kan zonder vast te plakken. Het grootse probleem was het enorme rumoer, lawaai en geschreeuw in gangen nabij onze kamer, ook in de nacht. Wij omschreven het als een gigantische kudde wilde dieren die iedere avond en ochtend door de gang langs onze kamer denderden.. hebben amper geslapen en uit ellende gaan we morgen een dag eerder naar huis. Helaas veel te duur hotel voor wat je krijgt..hoofdpijn.

Gereisd met partner in juli 2017

leuk hotel

elvira grabijn, 27-7-2017

het was een leuk hotel alleen moesten we lang wachten voor we in onze kamer konden het was een klein kamertje en een klein douche waar je eerst een handdouche moest aan zetten om de douche aan kon zetten het personeel was heel aardig en het eten was meestal het zelfde maar wel lekker de avond entertaming was ook een paar keer de zelfde artiest volgend jaar gaan we zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig hotel in het midden van Malgrat de Mar

nellie_tel, 15-6-2017

Hotel Reymar is een op zich gezellig hotel, met voor iedereen ruimte nog op het terras met zwembad. Stoelen en ligbedden genoeg.

Elke avond live muziek. Kamers: eenvoudig, maar zeker schoon. Het hotel is gehorig. In mijn vakantieweek waren er twee voetbalelftallen aanwezig, met de nodige geluidsoverlast. Echt na twaalf uur 's nachts was alles rustig.

De laatste paar dagen werd ik wakker geschreeuwd door jongeren, die tot een uur of vijf waren stappen. Het eten: tja, dat is voor iedereen anders, maar ik heb geen klachten. Groot buffet met veel keus.

Een van de receptionisten sprak zowel Nederlands als Spaans. De bushalte en de taxi's staan voor de deur. Het strand is op ongeveer 100 meter, onder het spoor door.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

erg mooi schoon netjes en lekker eten

sonja, 24-5-2017

de liften zijn vaak bezet. t eten is goed warm en hotel kamers zijn erg netjes
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Leuk verblijf, maar niet voor herhaling vatbaar

Sharon, 5-5-2017

Het ontbijt en avondeten is eentonig. Avondeten is koud, maar als je netjes vraag wanneer er nieuw eten wordt gebracht in de bakken, geven ze dit aan en kan je daarop wachten.

Consumpties in hotel waren aan de dure kant.

Hotelkamer was netjes en wij hadden een mooi uitzicht. Het is gehorig, zowel de buren als de muziek hoorde wij op de 5de verdieping.

WiFi is gratis in de hotelbar, het kost €20 per week en is beschikbaar voor één apparaat en kan worden gebruikt in het hele hotel, inclusief hotel kamer.

Het lenen van een afstandsbediening kost €5, die je daarna terugkrijg.

Als je wegga en je hotelkamer uit moet, en je vertrek is s'avonds, is het mogelijk je hotel kamer aan te houden voor €30. Mocht je dit overwegen, vraag bij het inchecken gelijk over dit mogelijk is. Mustafa is een Nederlands sprekende baliemedewerker en is zeer behulpzaam.

Gereisd met vrienden in april 2017

nooit meer

chris antwerpen, 20-10-2016

Bij de aankomst heb ik 2 uur moeten aanschuiven voor in te checken. Er was slechts 1 man aan de balie, en niemand kwam helpen. Voor het ontbijt en het middag- en avondeten heb ik telkens minstens 15 minuten aangeschoven. Ik kreeg een te kleine éénpersoonskamer (335) en moest toch 80 € supplement betalen, dat men eigenlijk betaald als single in een tweepersoonskamer. Ik vroeg direkt een betere kamer, maar het hotel was vol zei men. In de badkamer was de douche slechts 50 cm breed. sNachts liepen er in de badkamer en de kamer enkele kakkerlakken rond en een duizendpoot. Ik vond nog een pilleke in een schuifje van de vorige bewoner. sAvonds was er de hele week dezelfde muziek voor de Surinaamse hotelgasten. sMorgens kwam het kamermeisje rond 9 uur de vuile handdoeken halen, maar slechts om 15 uur bracht ze terug propere handdoeken. Het eten was goed, maar niet speciaal. Mijn betaalde 80 € aan reisbureau heb ik niet teruggekregen, ook niet omdat de kamer niet in orde was.
Gereisd alleenreizend in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Reymar Malgrat bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Malgrat in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Malgrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reymar Malgrat scoort een 7.24 uit 10 op basis van 501 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: