Beoordelingen Hotel Papi***

Papi***
453 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Papi***
Avda. Barcelona/ paisos Catalans s/n, E-08380, Malgrat de Mar / Santa Susanna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi*** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Papi scoort een 7,8 uit 10, op basis van 453 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi*** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Papi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 215 vakantiefoto's van Hotel Papi*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Papi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Papi*** met andere accommodaties in Malgrat de Mar / Santa Susanna.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,3
8,3
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Top hotel en leuk dorpje"vertalen
gijs vd boogaard
9,0

7-4-2014 heerlijke vakantie en lekker dicht bij het strand !
veel te doen ook voor kleine kinderen .

Tip lekker eten bij restaurant de pepermolen !
ook met de kids

met vrienden, Okt. 2013
"Super Familie hotel"vertalen
jan
10,0

10-10-2013 Hotel Papi, we zijn net 1 dag terug, en hebben het weer zoals vanouds helemaal super gehad, je word ontvangen als oude vrienden, en alles was dan ook weer helemaal top, we komen hier al sinds 2006, en kan geen kwaad woord zeggen over het personeel, ze zijn allemaal zo vriendelijk volgend haar weer Papi voor ons.

"Nooit meer!!"vertalen
fonshavermans
5,0

26-9-2013 Hotel papi!!
Slechte service onvriendelijk personeel!!
Geen fruit uit de eetzaal proberen te nemen!!
Ze komen je achterna gerend!! om het weer af te pakken
Douche kwam een klein straaltje uit!!

"Perfect hotel"vertalen
G.leuven en l Leu...

10-10-2013 Zeer goed hotel met vriendelijk personeel en goed eten
Kom al 19jaar in dit hotel en zie het als mijn tweede huis
Prijs kwaliteit zeer goed.

"Fantastisch hotel"vertalen
klaas e dekker
10,0

8-10-2013 prima prachtig uitzicht aan de wandel promenade ja klantvriendelijk en erg behulpzaam prima uitstekend goed elke dag ja het personeel kan goed met de kinderen omgaan

met partner, Sept. 2013
"Zeer goed en gezellig hotel"vertalen
zeger56

25-10-2013 We komen er al jaren voor ons een 10

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Nederland
4,0
3,0
6,0

25-8-2013 Slechte hotel! Onvriendelijke medewerksters van de bali.
Het eten was van de vorige dag, hard als een steen. De air-co werkt niet. WIFI was belaberd. De afstand is ver naar de trein station, ook naar de bus halte. De badkamer was vies. Kamer is gehorig.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Het was weer gezellig!"vertalen
v.
8,0

27-8-2013 Voor de derde keer naar Papi geweest. Voor de eerste keer in het hoogseizoen.
Gezellig hotel.Niet zo massaal/groot.
Vlakbij de boulevard.(winkeltjes en horeca).
Personeel is druk druk druk maar wel vriendelijk.
Hotel inclusief busreis is de prijs voordelig.Voor dat geld mag je zeker niet klagen.
Het eten is prima.Er zit altijd wel iets bij wat je lekker vindt.Als je hierover klaagt ben ik wel benieuwd naar jouw dagelijkse buffet thuis.
Station Malgrat is nog geen 10 minuten lopen.Dus zeker niet ver van het hotel.Met de trein makkelijk naar andere badplaatsen te reizen.
Het hotel is zeker kindvriendelijk.Genoeg animatie.
De kamers zijn nog niet allemaal gerenoveerd maar wel netjes en schoon.
Wij komen zeker nog eens terug.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heel gezellig, wij komen zeker nog een keer terug"vertalen
Ellen
10,0

9-9-2013 Keurig hotel, nederlands sprekend personeel aanwezig. Buffet is goed en lekker, voor iedereen staat er wel wat bij. Wij hadden genoeg aan ochtend + avond, middagbuffet voegt denk ik niet zoveel toe. Tussen de middag namen we vaak een tosti aan de bar. Leuke entertainment voor de kinderen en volwassenen en alles nederlands gesproken. Het strand ligt om de hoek, via een tunnel onder het spoor door te bereiken. Boulevard met heel veel winkeltjes om de hoek. Wij waren met z'n 3-en op een kamer, dan wordt er een bed op een 2-persoonskamer bij gezet maar dat was geen probleem. Op de kamer waren we alleen maar om te slapen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Iederen dag schoonmaak en schone handdoeken. Prijs kwaliteit is perfect. Zwembad erbij wat geleidelijk dieper wordt, ook een bubbelbad en whirlpool aanwezig. Treinstation is op 10 minuten lopen afstand. Veel kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar dus mijn kinderen hebben een supertijd gehad en veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt

met jonge kinderen, Juli 2013
"Vriendelijk personeel, kleine kamers"vertalen
Bianca Baars
5,0
7,0

4-8-2013 Het hotel ligt dicht bij het oude centrum, zwembad en personeel prima.
Het eten was goed, echter hadden we een familiekamer geboekt en het was een tweepersoonskamer met 2 2-persoonsbedden, waardoor zeer weinig ruimte, zeer klein balkon en slechte afzuiging in de badkamer waar je soms de etensgeuren rook. Voor de kinderen was er een annimatieteam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?