Hotel Papi ***

7,9

512 reviews over Hotel Papi in het Nederlands

Super Hotel

Janssen, 19-8-2017

We waren met een groep vriendinnen 10 dagen naar Hotel Papi geweest.

De kamers zijn mooi ingericht. We lagen met 3 op een kamer wat het wel een beetje krap maakte maar we sliepen er toch alleen. De badkamer is heel mooi met een regendouche. Wel miste ik de afzuiging. Als je als laatste ging douchen werd het toch wel erg vochtig.

Het eten is super. Elke avond was er een ander thema en er was genoeg variatie voor ieder wat wils.

Het zwembad is prima. Er is een speciaal gedeelte voor de kinderen. Wel hadden wij vaak geen ligbedden meer. Misschien kwam het omdat we met 5 personen waren en meestal pas rond 11 uur er waren. Maar er was ook een klein grasveldje waar gelegen kon worden.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. (en sommige zelfs Nederlands sprekend)

Op de vertrekdag konden we onder douchen (ook hier geen afzuiging)

Kortom alles werd goed geregeld om ons een top vakantie te bezorgen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top vakantie bij hotel Papi

Maaike Korbee, 12-8-2017

Ik en mijn vriend (19 en 23 jaar) komen net terug van 11 dagen vakantie in hotel Papi.

Het eten was erg goed voor een hotel. Elkedag een ander thema (Italiaans, Spaans, etc.) ook werd het eten vaak vervangen waardoor het vrijwel altijd goed op temperatuur was.

Het hotel ligt 5 minuten van het strand af (kiezelzand strand dat was minder) en om de hoek een lange boulevard tot Santa Susanna met restaurants, winkeltjes en een paar discotheken.

Kamers waren goed, elkedag goed schoongemaakt en een regendouche in de badkamer.

We zijn ook met de trein een dagje naar Barcelona geweest. Kostte €19 voor 2 personen retour en is echt de moeite waard. Ook via touroperator naar het FC barcelona stadion geweest.

1 minpuntje is dat de bedjes die het langst in de zon lagen bij het zwembad altijd al vroeg bezet waren maar dan waren er nog andere bedjes waarmee je iets minder lang in de zon kon liggen vrij.

Animatie doet het ook erg leuk met de kinderen en s' avonds is er ook altijd wat leuks.

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig

papi girls, 12-8-2017

super leuk hotel eten echt goed veel variatie .

mooie schone kamers !

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk

Diana, 12-8-2017

Fijn hotel mensen die klagen snap ik echt niet. Ja de kamers zijn klein, maar daar hoef je alleen maar te slapen het eten is prima ja het 1 lekker ,het ander wat minder maar altijd wel iets wat lekker is. Het personeel petje af allemaal harde werkers. Dus als je niet op alle slakken zout legt is het fantastich hier. 😍
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi en leuk hotel!

Jacqueline Tienhooven, 9-8-2017

Rustige ligging op 2 minuten lopen van de boulevard en 3 minuten van het strand. Voldoende keus wb eten! Kamers zijn netjes maar niet erg groot, maar je bent toch niet veel op je kamer. Mooi zwembad met apart kindergedeelte tm 12 jaar. Je mag geen bedjes reserveren, wat heel fijn is! Zo kan je rustig om 11.30 nog aanschuiven. Zeer vriendelijk personeel.

Prima hotel qua prijs/kwaliteitsverhouding

WJ, 31-7-2017

Gistermiddag thuis gekomen van 1 weekje in hotel Papi,vind het een prima hotel met eten voor ieder wat wils een mooi en ruim zwembad en uitstekende service.

Mensen die klagen over dit hotel willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten,qua eten ligt er genoeg en veel variatie.De kamers zijn wel gemaakt voor max.3 personen,anders wordt het te krap,maar ach wanneer zit je nu op je kamer.

De animatie is ook prima geregeld,de mensen die dit organiseren doen dit op een leuke en prettige manier.

Het enige wat in mijn ogen misschien verbetert kan worden is de invulling van het entertainment in de avonduren,misschien iets meer kiezen voor live muziek,nu stromen de terrassen meestal rond 23uur al leeg.

Verder prima naar ons zin gehad,nogmaals voor de prijs die betaald wordt voor dit hotel icm de faciliteiten is het prima vertoeven.

Malgrat is een leuke plaats met een lange boulevard die overloopt in het nieuwe gedeelte van Santa Susanna.

Dit nooit meer

Hanna, 27-7-2017

Eten is altijd koud en smaakloos berieid.

Gewoon goed

richard, 16-7-2017

Hotel is gewoon goed eten kamer en personeel dik in orde
Gereisd met partner in juli 2017

Leuk voor 3 dagen

Rachel, 6-7-2017

Leuk en mooi hotel, kamers waren schoon.alleen niet voorzien van airco in juni.met 35 graden zweette je dus je bed uit.nadat er meerdere mensen in opstand kwamen werden de aircos met veel moeite toch aangezet.vrouw bij de balie niet echt behulpzaam.wij en meerdere mensen wilde een halve dag bij boeken op de dag van vertrek maar zonder te kijken zei ze dat het niet mogelijk was.toen wij 2 uur later naar de eigenaar gingen.kregen wij gelijk een kamer toe gewezen.drankjes in de bar waren vrij prijzig.en het zout water zwembad is geen zout water maar chloor.leuk kinder speel bad alleen het jammere is dat hij maar 2 uur per dag geopend is.het eten is smorgen en smiddags het zelfde en savonds veranderd het, maar niet echt veel variatie.na 4 dagen zijn we maar uit eten gegaan de laatste dagen.het eten smaakte wel goed, altijd warm.maar thuis eet ik ook geen 7 dagen achter elkaar bloemkool.ligging is perfect, wij hadden zeezicht
Gereisd met partner in juni 2017

Tegen vallen

Linds, 26-6-2017

De airco is heel slecht zeggen dat die aan staat terwijl die uit staat het eten is heeel veel het zelfde je kan niet 1 glas drinken bestelle bij je eten moet meteen een fles. Ze stoppen om half 12 al met muziek wij vonden het erg tegen vallen op de site staat het allemaal mooi en leuk om schreven maar dat valt vies tegen!!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Papi*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Papi scoort een 7.89 uit 10 op basis van 522 reviews.