Beoordelingen Hotel Papi***

Papi***
472 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Papi***
Avda. Barcelona/ paisos Catalans s/n, E-08380, Malgrat de Mar / Santa Susanna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi*** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Papi scoort een 7,8 uit 10, op basis van 472 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi*** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Papi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 230 vakantiefoto's van Hotel Papi*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Papi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Papi*** met andere accommodaties in Malgrat de Mar / Santa Susanna.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,6
7,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Een top hotel en zeer kindvrindelijk"vertalen
mike
8,0

20-10-2014 Deze herfstvakantie weer naar papi geweest en weer een top week kidz helemaal blij met de mini club thx sharon en glenn.
Eten was goed en de kamers schoon iedere avond wat te doen zwembad is ook heel mooi geworden.
Dicht bij de boulevard en strand.
Het personeel is geweldig met de kidz en in de eetzaal krijg je alle tijd met ze.
We waren met 9 personen en we kregen zonder te vragen 3 kamers naast elkaar.
Er was voor iedereen wat te eten onze dochter van 7 jaar is een moeilijke eter maar ze kon iedere keer wat vinden voor onze zoon van 3 was er een kinder stoel dus ook goed geregelt.
Veel goede woorden
Bij het grasveltje bij het puterbadje is er een muurtje aan de andere kant een laad en los punt voor het hotel maar dat is toch een meter of 6 hoog en hier kunnen de kinderen makelijk op klimmen dit zou ik graag afgebakkerd zien worden!
Wifi is er ook slecht maar eerlijk is eerlijk toen we hier over gingen klagen kregen we ons geld terug.
Kortom wij gaan wel weer.

Met vrienden, 2014
"Fantastisch hotel!!"vertalen
Renzo Driessen
10,0

12-09-2014 Geweldig Hotel!! Fijne en schone kamers. Eten is erg lekker en wordt continue vers aangevuld. Strand ligt om de hoek. Personeel is erg vriendelijk en na een paar dagen bouw je een heel leuk contact met ze op. Erg schoon zwembad. Er wordt veel georganiseerd voor volwassenen en kinderen. Ik ga zeker een keer terug!! Aanrader, absoluut!!

Met partner, Sept. 2014
"Heeerlijk hotel, super vakantie gehad!"vertalen
Denise
10,0

17-09-2014 Hotel Papi is echt een heerlijk hotel! Net personeel dat ook een woordje Nederlands spreekt. Eten lekker en zeer gevarieerd! Kamers misschien wat klein, maar ach daar slaap je alleen. Geweldig zwembad en een goede ligging in Malgrat de Mar. Alles wat je nodig hebt in de buurt!

Met vrienden, Aug. 2014
"Geweldig"vertalen
Francien Prudon
9,0

06-09-2014 Wij hebben weer een geweldige vacantie gehad bij hotel Papi fijn en lief personeel alles is er goed geregeld, allen zouden wij het fijn vinden als ze wat meer live muziek zou komen

"Nooit meer Papi"vertalen
Marco
6,0

26-08-2014 Met vijf personen verbleven in Hotel Papi. Hadden volpension. Eten was volgens ons smaakloos, vaak koud en niet gaar. Weinig variatie. Zelf tafels afruimen. Een bestek voor alles. Servies vaak vies. Kamers klein en gehorig. Heb geen kamers gezien welke in de brochure staan. Werd niet goed onderhouden. Lag veel zand op de vloer (strand) van het hotelkamer. Hebben we zelf uiteindelijk opgeruimd. Waterstraal douche koud - warm. Voor ons nooit meer Papi.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Voor de kids leuk hotel"vertalen
Familie Beckers
6,0

21-08-2014 animatie was heel leuk voor de kids alles nl gericht wel fijn !!
min puntjes van onze kant zijn toch het eten het was niet slecht maar we miste bv kaartjes waaraan we konden zien wat er in zat wij hadden vol pension geboekt het avond eten was dan van 17.00 tot 21.00 helaas als je om 17.45 ging eten moest de lunch nog vervangen worden door het avond eten waardoor we vaak koud eten hadden en gewoon niet alles klaar stond . 3 persoons kamer geboekt en betaald helaas een 2 pers kamer met bed erbij gepropt gekregen waardoor de bedden niet paste en snachts als je je omdraaide de licht schakelaar steeds aan ging .
poetsen was ook echt slecht !! zand werd niet weggeveegd douche niet gepoetst .....

"Wederom geweldig"vertalen
mery van den dungen
10,0

27-08-2014 het hotel ligt perfect gelegen, heerlijk in het hollandse straatje, en vlakbij het strand. Het personeel is altijd blij je weer te zien en erg vriendelijk.

Met partner, Juli 2014
"Redelijk hotel"vertalen
m en l
8,0

10-07-2014 Het hotel heeft een fijn vernieuwd zwembad en ze proberen de animatie zo leuk mogelijk te maken.
de kamers waren netjes maar helaas werd onze kamer de gehele week niet schoongemaakt enkel de bedden opgeschud dit was voor ons wel een minpuntje.vind het toch wel fijn als er een bezem of dweil doorheengehaald word en de wc gedaan word. ( hoorde dat er meer kamers waren ) mischien enkel op onze verdieping.
ook was het jammer dat we met onze kamer aan het hollandsstraatje zaten omdat dit straatje behoorlijk luidruchtig is met jongeren.maar hier kan het hotel verder niks aan doen.

de maaltijden in het hotel vonden wij in tegenstelling wat anderen vinden niet lekker.weinig keus en erg eentonig. diner is tussen 13:00 en 21:00 waardoor het eten er vaak langer staat, het word wel goed warm gehouden maar het is dan gewoon niet lekker meer.

al met al hadden wij er meer van verwacht.het is geen slecht hotel maar het is niet ons hotel.

Met jonge kinderen, 2014
"Top hotel en leuk dorpje"vertalen
gijs vd boogaard
9,0

07-04-2014 heerlijke vakantie en lekker dicht bij het strand !
veel te doen ook voor kleine kinderen .

Tip lekker eten bij restaurant de pepermolen !
ook met de kids

Met vrienden, Okt. 2013
"Super Familie hotel"vertalen
jan
10,0

10-10-2013 Hotel Papi, we zijn net 1 dag terug, en hebben het weer zoals vanouds helemaal super gehad, je word ontvangen als oude vrienden, en alles was dan ook weer helemaal top, we komen hier al sinds 2006, en kan geen kwaad woord zeggen over het personeel, ze zijn allemaal zo vriendelijk volgend haar weer Papi voor ons.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?