Hotel Papi ***

Papi
7,9

516 reviews over Hotel Papi in het Nederlands

Goed hotel, goede prijs -kwaliteit verhouding

Heiderych Struys, 18-9-2017

Schoon hotel, Eten is prima, een goede slijpbeurt voor de messen zou geen overbodige luxe zijn. De animatie zou ook wel wat beter kunnen
Gereisd met partner in september 2017

Het was heel goed een aanrader

John, 6-9-2017

Ik vond alles goed vriendelijke bediening
Gereisd met partner in augustus 2017

Voor ons geen hotel Papi meer.

Alex, 5-9-2017

Hotel ligt aan een drukke verkeersrotonde, veel lawaai, muren zijn slecht geisoleerd geluid van je buren, naast boven , onder is enorm.

Typisch nl hotel met alle voor en nadelen. Animatie is een stuk minder dan 4 jr geleden. Het eten en ontbijt is goed voor een 3 sterren hotel, schoonmaak idem. Vriendelijkheid personeel redelijk tot matig in het restaurant. Bali inchecken okay. Zonnebed reserveren met eigen handdoek, vroeg op staan ! Geen controlle op, vonden wij minder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk familie hotel

joenhe, 3-9-2017

Vriendelijk personeel , leuk hotel. Eetzaal mooi verbouwd. Eten mag iets beter meer variatie .2x per jaar zijn wij hier te vinden, behalve dit jaar hotel zat vol.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Super Hotel

Janssen, 19-8-2017

We waren met een groep vriendinnen 10 dagen naar Hotel Papi geweest.

De kamers zijn mooi ingericht. We lagen met 3 op een kamer wat het wel een beetje krap maakte maar we sliepen er toch alleen. De badkamer is heel mooi met een regendouche. Wel miste ik de afzuiging. Als je als laatste ging douchen werd het toch wel erg vochtig.

Het eten is super. Elke avond was er een ander thema en er was genoeg variatie voor ieder wat wils.

Het zwembad is prima. Er is een speciaal gedeelte voor de kinderen. Wel hadden wij vaak geen ligbedden meer. Misschien kwam het omdat we met 5 personen waren en meestal pas rond 11 uur er waren. Maar er was ook een klein grasveldje waar gelegen kon worden.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. (en sommige zelfs Nederlands sprekend)

Op de vertrekdag konden we onder douchen (ook hier geen afzuiging)

Kortom alles werd goed geregeld om ons een top vakantie te bezorgen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top vakantie bij hotel Papi

Maaike Korbee, 12-8-2017

Ik en mijn vriend (19 en 23 jaar) komen net terug van 11 dagen vakantie in hotel Papi.

Het eten was erg goed voor een hotel. Elkedag een ander thema (Italiaans, Spaans, etc.) ook werd het eten vaak vervangen waardoor het vrijwel altijd goed op temperatuur was.

Het hotel ligt 5 minuten van het strand af (kiezelzand strand dat was minder) en om de hoek een lange boulevard tot Santa Susanna met restaurants, winkeltjes en een paar discotheken.

Kamers waren goed, elkedag goed schoongemaakt en een regendouche in de badkamer.

We zijn ook met de trein een dagje naar Barcelona geweest. Kostte €19 voor 2 personen retour en is echt de moeite waard. Ook via touroperator naar het FC barcelona stadion geweest.

1 minpuntje is dat de bedjes die het langst in de zon lagen bij het zwembad altijd al vroeg bezet waren maar dan waren er nog andere bedjes waarmee je iets minder lang in de zon kon liggen vrij.

Animatie doet het ook erg leuk met de kinderen en s' avonds is er ook altijd wat leuks.

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig

papi girls, 12-8-2017

super leuk hotel eten echt goed veel variatie .

mooie schone kamers !

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk

Diana, 12-8-2017

Fijn hotel mensen die klagen snap ik echt niet. Ja de kamers zijn klein, maar daar hoef je alleen maar te slapen het eten is prima ja het 1 lekker ,het ander wat minder maar altijd wel iets wat lekker is. Het personeel petje af allemaal harde werkers. Dus als je niet op alle slakken zout legt is het fantastich hier. 😍
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi en leuk hotel!

Jacqueline Tienhooven, 9-8-2017

Rustige ligging op 2 minuten lopen van de boulevard en 3 minuten van het strand. Voldoende keus wb eten! Kamers zijn netjes maar niet erg groot, maar je bent toch niet veel op je kamer. Mooi zwembad met apart kindergedeelte tm 12 jaar. Je mag geen bedjes reserveren, wat heel fijn is! Zo kan je rustig om 11.30 nog aanschuiven. Zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel qua prijs/kwaliteitsverhouding

WJ, 31-7-2017

Gistermiddag thuis gekomen van 1 weekje in hotel Papi,vind het een prima hotel met eten voor ieder wat wils een mooi en ruim zwembad en uitstekende service.

Mensen die klagen over dit hotel willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten,qua eten ligt er genoeg en veel variatie.De kamers zijn wel gemaakt voor max.3 personen,anders wordt het te krap,maar ach wanneer zit je nu op je kamer.

De animatie is ook prima geregeld,de mensen die dit organiseren doen dit op een leuke en prettige manier.

Het enige wat in mijn ogen misschien verbetert kan worden is de invulling van het entertainment in de avonduren,misschien iets meer kiezen voor live muziek,nu stromen de terrassen meestal rond 23uur al leeg.

Verder prima naar ons zin gehad,nogmaals voor de prijs die betaald wordt voor dit hotel icm de faciliteiten is het prima vertoeven.

Malgrat is een leuke plaats met een lange boulevard die overloopt in het nieuwe gedeelte van Santa Susanna.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Papi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Papi scoort een 7.9 uit 10 op basis van 526 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: