Beoordelingen Hotel Papi***

Papi***
464 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Papi***
Avda. Barcelona/ paisos Catalans s/n, E-08380, Malgrat de Mar / Santa Susanna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi*** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Papi scoort een 7,8 uit 10, op basis van 464 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi*** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Papi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 215 vakantiefoto's van Hotel Papi*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Papi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Papi*** met andere accommodaties in Malgrat de Mar / Santa Susanna.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,3
8,3
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Redelijk hotel"vertalen
m en l
5,0
8,0

10-07-2014 Het hotel heeft een fijn vernieuwd zwembad en ze proberen de animatie zo leuk mogelijk te maken.
de kamers waren netjes maar helaas werd onze kamer de gehele week niet schoongemaakt enkel de bedden opgeschud dit was voor ons wel een minpuntje.vind het toch wel fijn als er een bezem of dweil doorheengehaald word en de wc gedaan word. ( hoorde dat er meer kamers waren ) mischien enkel op onze verdieping.
ook was het jammer dat we met onze kamer aan het hollandsstraatje zaten omdat dit straatje behoorlijk luidruchtig is met jongeren.maar hier kan het hotel verder niks aan doen.

de maaltijden in het hotel vonden wij in tegenstelling wat anderen vinden niet lekker.weinig keus en erg eentonig. diner is tussen 13:00 en 21:00 waardoor het eten er vaak langer staat, het word wel goed warm gehouden maar het is dan gewoon niet lekker meer.

al met al hadden wij er meer van verwacht.het is geen slecht hotel maar het is niet ons hotel.

met jonge kinderen, 2014
"Top hotel en leuk dorpje"vertalen
gijs vd boogaard
9,0

07-04-2014 heerlijke vakantie en lekker dicht bij het strand !
veel te doen ook voor kleine kinderen .

Tip lekker eten bij restaurant de pepermolen !
ook met de kids

met vrienden, Okt. 2013
"Super Familie hotel"vertalen
jan
10,0

10-10-2013 Hotel Papi, we zijn net 1 dag terug, en hebben het weer zoals vanouds helemaal super gehad, je word ontvangen als oude vrienden, en alles was dan ook weer helemaal top, we komen hier al sinds 2006, en kan geen kwaad woord zeggen over het personeel, ze zijn allemaal zo vriendelijk volgend haar weer Papi voor ons.

"Nooit meer!!"vertalen
fonshavermans
5,0

26-09-2013 Hotel papi!!
Slechte service onvriendelijk personeel!!
Geen fruit uit de eetzaal proberen te nemen!!
Ze komen je achterna gerend!! om het weer af te pakken
Douche kwam een klein straaltje uit!!

"Perfect hotel"vertalen
G.leuven en l Leu...

10-10-2013 Zeer goed hotel met vriendelijk personeel en goed eten
Kom al 19jaar in dit hotel en zie het als mijn tweede huis
Prijs kwaliteit zeer goed.

"Fantastisch hotel"vertalen
klaas e dekker
10,0

08-10-2013 prima prachtig uitzicht aan de wandel promenade ja klantvriendelijk en erg behulpzaam prima uitstekend goed elke dag ja het personeel kan goed met de kinderen omgaan

met partner, Sept. 2013
"Zeer goed en gezellig hotel"vertalen
zeger56

4,0
3,0
6,0
6,0

25-08-2013 Slechte hotel! Onvriendelijke medewerksters van de bali.
Het eten was van de vorige dag, hard als een steen. De air-co werkt niet. WIFI was belaberd. De afstand is ver naar de trein station, ook naar de bus halte. De badkamer was vies. Kamer is gehorig.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Het was weer gezellig!"vertalen
v.
8,0

27-08-2013 Voor de derde keer naar Papi geweest. Voor de eerste keer in het hoogseizoen.
Gezellig hotel.Niet zo massaal/groot.
Vlakbij de boulevard.(winkeltjes en horeca).
Personeel is druk druk druk maar wel vriendelijk.
Hotel inclusief busreis is de prijs voordelig.Voor dat geld mag je zeker niet klagen.
Het eten is prima.Er zit altijd wel iets bij wat je lekker vindt.Als je hierover klaagt ben ik wel benieuwd naar jouw dagelijkse buffet thuis.
Station Malgrat is nog geen 10 minuten lopen.Dus zeker niet ver van het hotel.Met de trein makkelijk naar andere badplaatsen te reizen.
Het hotel is zeker kindvriendelijk.Genoeg animatie.
De kamers zijn nog niet allemaal gerenoveerd maar wel netjes en schoon.
Wij komen zeker nog eens terug.

met oudere kinderen, 2013
"Aanrader!"vertalen
familie
10,0

06-08-2014 Wij komen al jaren bij hotel Papi. Helaas kunnen we dit jaar niet naar Spanje gaan maar volgend jaar willen we zeker weer naar Papi. We hebben er altijd super vakanties gehad. Onze kinderen (tieners) kijken er ook het hele jaar naar uit, het is een soort tweede huis.
Als je aankomt word je begroet als oude bekenden. De mensen achter de receptie, bar, schoonmakers, animatieteam, allemaal zijn ze even hartelijk. En natuurlijk het 'Ola Familia' van Lola uit het restaurant.
De animatie is heel leuk. Jammer dat vorig jaar Monique niet mee kon doen maar we hebben gezien dat zij dit jaar weer alles organiseert. En Felix deed het vorig jaar ook weer geweldig. Dat er mensen zijn die klagen snappen we echt niet. Natuurlijk kan het eten wel eens koud zijn als je net voor sluitingstijd het restaurant in komt maar daar hebben wij geen last van gehad. En dat het treinstation ver is klopt ook niet, binnen 10min ben je er lopend. We zijn zeker van plan volgend jaar weer terug te komen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?