Aparthotel Odissea Park ****

Odissea Park
8,1

11 tips over Odissea Park

Simone, 25-7-2015

Minimaal gebruik gemaakt van keuken (alleen ontbijt), maar kan me voorstellen dat je wat keukengerei mist als je ook je avond eten wilt bereiden.

Bij het nuttigen van een wijntje op ons balkon kwamen we er achter geen kurkentrekker te hebben, gelukkig zit er een winkel onder het appartement ;)

Dank voor de andere tips, klein flesje afwasmiddel, vaatdoekje, wc-rol, vuilniszak is handig om in de koffer erbij te doen.

JEB, 28-11-2014
Leuk voor kids is een dagje naar 't aquapark. Info bij de receptie. Lekker eten bij King's met NL personeel. Lloret del Mar kun je met de trein combi bus bereiken.
Mariska, 8-9-2014
Dagje girona of Barcelona met de trein. Of een auto huren bij de autorent onder de carrefour(supermarkt).

Sander, 17-8-2014

Beneden ochtends stokbroodje halen 1 minuut lopen.

restaurant die OK waren :

El-Ship --> tapas

Burger Club --> pizza / hamburgers

Maui Bar --> grill / patat kebab

Kings --> biertje / drankje

R., 15-8-2014
Een tip: als je echt op zoek bent naar een zon, zuipen, ziekenhuis vakantie zou ik Odissea Park niet aanraden. Daarvoor moet je echt in Lloret de Mar of Blanes zitten (wat trouwens prima te bereiken is per taxi voor maar 10 tot 15 euro per rit vanaf Santa Susanna/Malgrat de Mar)
Fred, 17-6-2014

Probeer een kamer te krijgen aan de kant van Don Angelo en niet aan de kant van Aqua hotel!!

Maak gebruik van het treintje naar Barcelona, Girona om wat meer te zien. Ook dagje Blanes of Callela is leuk.

D. Bos, 8-10-2013

Geniet van het dinerbuffet in het er vlakbij gelegen hotel Florida Park,

kost maar 15 euro pp , dat is smullen!

edinakaltak, 1-10-2013
Barcelona. Ga op tijd heen want er valt veel te zien. 2 retourtjes met de trein voor 18,90 volgens mij.
Annelies Hems, 20-10-2012
Voor ongeveer 8,5 euro heb je een retourtje Barcelona. Hier kun je heerlijk winkelen. Met name Parc Guell is zeer de moeite waard. Verder is het ook leuk om te wandelen over de boulevard naar Malgrat de Mar toe.
Patrick, 19-9-2012
Ben je met een groep jongeren en wil je overdag lekker in de zon liggen aan het zwembad of strand, 's avonds een leuk feestje bouwen maar niet ver willen lopen of een taxi moeten nemen, dan moet je zeker naar dit complex. Ook een citytrip naar Barcalona met de trein is aan te raden. Uur reizen en retourtje kost 14 euro. De prijzen in de restaurants en bar zijn laag. E 5,- voor een liter cocktail of E 2,- voor een halve liter bier is normaal. Het eten is goed en de mensen aardig.

Onze bezoekers bekeken ook: