Beoordelingen Hotel Montemar Maritim****

Montemar Maritim****
439 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Montemar Maritim****
Avinguda del Mar, 5, E-08398, Malgrat de Mar / Santa Susanna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim**** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Montemar Maritim scoort een 9,0 uit 10, op basis van 439 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim**** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Montemar Maritim**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 398 vakantiefoto's van Hotel Montemar Maritim**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Montemar Maritim**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Montemar Maritim**** met andere accommodaties in Malgrat de Mar / Santa Susanna.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

422 beoordelingen over Montemar Maritim****

439 beoordelingen
8,8
9,3
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Okt. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
N Ducaat
9,0

26-10-2014 Net terug uuit dit fantatische hotel wij zijn met 2 fam geweest en omdat mijn vrouw invalide is waren we blij dat er een hotel is wat wel goed rolstoel vrindelijk is voor iemand in een grotere stoel dan standaard alles was fantasties heel heel vrinedelijk pesoneel toen we aan kwamen werd er meteen gekeken of wij in de kamer wel genoeg ruimte hadden en er werden meteen 2 bedden weg gehaald ook in de eetzaal werd er goed rekening met mijn vrouw gehouden zo hadden wij een vaste tafel en hoefte ze niet steeds door de hele eetzaal om een plaatsje tezoeken
dit was de eerste vakantie sinds 4 jaar nadat mijn vrouw ziek is geworden
hopen volgend jaar weer tekunnen als onze verpleegkundige ook weer mee kan en de auto het ook nog doet

"Twitter beoordelingen"
10-07-2013 @Lisax1993 Uitzichtje vanaf balkon! #heerlijk #Calella @ Hotel Maritim http://t.co/dJXbGZsbPN --- Bron: https://twitter.com/Lisax1993/status/354947377053962243
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Absolute aanrader"vertalen
Carl
8,0

25-10-2014 Fijn hotel met vriendelijk personeel. Eten in de vorm van buffetten zijn van goede kwaliteit. Wij komen hier zeker een keer terug.

Met partner, Sept. 2014
"Oordeel zelf."vertalen
hko1949
6,0

08-10-2014 Nadat wij de beoordelingen hadden gelezen op Zoover hebben wij nu ook gebruik gemaakt van Hotel Montemar Maritim. Het is een hotel waar veel vaste grote groepen van Nederlanders, Belgen al jarenlang komen. Als je hiervan houdt is het goed uit te houden. Eten is redelijk tot goed. Ook zijn er dagen dat het eten tegenviel. Schoonmaak kamers kan beter (vooral de hoeken en dergelijke in de badkamer), stoelen balkon kunnen beter (kuipstoeltjes, zitten niet gemakkelijk). Wij vinden dit hotel beslist geen 10 waard zoals anderen dit geven. Voor ons is het een redelijk 7,5 - 8.

Met een groep, Sept. 2014
"Was weer genieten hier !!"vertalen
Roger Melger
10,0

26-09-2014 Wederom een heerlijke vakantie gehad in Maritim . Met een grote groep en de band !
Alles was weer perfect voor elkaar dit jaar . Vandaar een dikke 10 !!

Met partner, Sept. 2014
"Voor herhaling vatbaar ."vertalen
h.verbakel
8,0

11-09-2014 Dit is een zeer goed hotel . Eten varieert van goed tot zeer goed , maar ook hier met enkele dagen dat het matig is , net zoals bij andere hotels . Bedden zeer goed , ruime kamers die elke dag zeer schoon werden gemaakt . Alleen jammer dat onze kamer op de eerste verdieping naast de hoofdingang , en recht boven het waterfontein lag. Op het balkon zitten was er niet bij , vanwege het ontzettende lawaai . Twee maal gevraagd of hier iets aan gedaan kon worden. Moest voorgelegd worden aan directie , maar geen terugkoppeling gekregen tot èèn dag voor vertrek , omdat we dit bij de reisleiding kenbaar gemaakt hadden . We werden dus niet serieus genomen door de receptie . Kwalijke zaak. Vriendelijk personeel , echter ook hier enkele chagrijnkoppen , net als in andere hotels . Zwembad groot genoeg ( nu) , in hoogseizoen ? Al met al een zeer goed hotel , maar het is niet allemaal goud wat er blinkt , zoals in diverse beoordelingen staat vermeld . Super vakantie gehad , mede door dit hotel.

Met een groep, Aug. 2014
"Weer een super vakantie gehad ."vertalen
r_melger
8,0

26-09-2014 Wederom een heerlijke vakantie gehad met onze grote groep met band September 2014 . Alles was weer perfect voor elkaar hier in Maritim . Tot volgend jaar !!!

Met partner, Aug. 2014
"Fijne vakantie, geen topper"vertalen
Gijs
7,0

20-08-2014 Mooi hotel van de buitenkant, ietwat verouderd/klassiek van binnen.
Eten kreeg gemiddeld een 9, maar naar onze mening is dit overdreven. Er was wel voldoende keus.
Zwembad niet al te groot, maar prima om even in af te koelen. Voor kinderen wat minder gezien het feit dat er geen opblaas spullen / balletjes in het water mogen.
Barcelona is vanuit hier perfect bereikbaar met de trein. In een dik uur zit je in hartje Barcelona.
Personeel werkt erg hard.

Kortom; fijne vakantie gehad maar niet de topper die we verwacht hadden.

Met partner, Aug. 2014
"Top hotel!"vertalen
Scholte
9,0

26-08-2014 Dit hotel is in 1 woord, geweldig! Qua interieur is het niet zoals de vijfsterren resorts, maar het is allemaal super schoon en netjes onderhouden. De kamers zijn ruim en hebben een goeie douche. Het eten is erg lekker, gevarieerd en zeer goed van smaak. Al met al een top hotel.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super!"vertalen
familie
10,0

16-08-2014 Geweldig hotel. Rustige ligging. Mooie, ruime, schone kamers. Heerlijk eten; zowel ontbijt als diner. Leuke animatie; er wordt veel voor kinderen en volwassenen georganiseerd. Iedere avond een leuke show. Het hotel is goed bereikbaar per trein. Er is een Carrefour en Lidl in de buurt van het hotel.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super hotel"vertalen
Nico
9,0

16-08-2014 hotel heeft aan alle verwachtingen meer dan voldaan.. kamers super schoon bij aankomst en zo worden ze ook gehouden tijdens het verblijf..personeel heel erg vriendelijk niemand uitgezonderd en zijn erg behulpzaam en proberen Nederlands te praten..Miguel van de bar bedankt.. eten is erg goed en gevarieerd en meer dan lekker.. terug komen in dit hotel is vanzelf sprekend.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?