Hotel Montemar Maritim ****

Montemar Maritim
9,2

599 reviews over Hotel Montemar Maritim in het Nederlands

Top hotel, absolute aanrader voor een ieder

JC Mulder, 24-9-2017

Hotel perfect, eten erg goed, bediening en schoonmaak erg goed. Annimatie zeer goed. Wifi kan verbeterd wirden. Zwembad schoon wordt dagelijks schoongehouden. Verder geen enkele op of aanmerkingen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

fantastisch hotel komen er al vanaf 1998

joke_lambermon, 24-9-2017

Animatie was in september niet zoals andere jaren, werd weinig voor de ouderen gedaan.

Voor de rest was het eten, de kamer en de service van personeel, interieurwerksters en directie weer grandioos, zoals wij hebben ervaren en ons welkom vonden in ons 2e huis(hotel)

Gereisd met partner in september 2017

Richard, 21-9-2017

We komen hier al jaren en zoals altijd heel erg goed.

Het eten is goed en warm en veel keus en er is een uitgebreid ontbijt buffet.

van ik wel mis bij het ontbijt zijn de afval bakjes op tafel.

De kamers waren goed schoon.

de animatie vond ik dit jaar niet goed ik hoop dat dit veranderd.

Wij komen volgend jaar zeker terug

Gereisd met partner in september 2017

TOP Hotel!

Familie, 18-8-2017

Het hotel ligt ver aan het einde van Santa Susanna. Wil je naar het oude centrum dan moet je een aardig stukje lopen (+/- 1 km). Als je het oude centrum doorloopt en na 2/3 straten links afslaat kom je in het echte oude Malgrat, heel mooi om te bekijken! Het is hier een stuk rustiger. Je kunt ook echter de lijnbus nemen die bijna voor het hotel stopt.

Tegenover het hotel kun je op de trein stappen. er zijn op de route meerdere tunneltjes onder het spoor naar het strand. Het voordeel van het lopen is dat er s 'avonds genoeg te zien is door alle kraampjes langs de loopboulevard.

De rokers kunnen alleen naast de apotheek terecht voor sigaretten, verder zijn er enkele automaten in sommige hotels (in Maritim niet) en bij de Bar Kings. Openingstijden goed in de gaten houden, deze zijn niet zo ruim als de andere winkels.

De medewerkers van de receptie spreken veelal Nederlands. Er is geen gedoe met handdoeken. Je kunt de dag van tevoren bedjes reserveren bij de receptie voor 1 euro per stuk. Je hebt dan s' morgens tot 11.00 uur de gelegenheid je bedje in te nemen. Wij reserveerden meestal voor een aantal dagen. Er worden ook bedjes vrijgelaten die dus niet gereserveerd kunnen worden voor de mensen die niet willen reserveren, het is geen verplichting, maar handdoekje leggen is hier not done! De opbrengst gaat overigens naar een goed doel.

Kamers en eten zijn perfect!!! Kamerpasje echter niet bij je telefoon opbergen omdat je risico loopt dat je dan niet meer op je kamer komt (magneetstrip).

Het enige echte minpunt vonden wij het avond entertainment....matige shows en om de week hetzelfde.

Overdag is het door de animatie een gezellige boel bij het zwembad, allerlei activiteiten en muziek! Hoofdanimator Lucas is (soms te) nadrukkelijk aanwezig. Overige 2 animatiedames waren uit Nederland en zeer vriendelijk zoals alle personeel.

Badmeester (met baard) zeer betrokken bij kinderen en houdt goed toezicht!

Het is geweldig vertoeven in Maritim!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fam Sierens, 11-8-2017

Alles om van een super vakantie te genieten was er aanwezig ,zeer lekker eten ,super vriendelijk personeel ,lieve behulpzame mensen aan de receptie De animatie was uitstekend dus voor ons was de vakantie in Montemar maritiem een droomvakantie en komen volgend jaar voor de 9 de keer terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig hotel

Melanie Oliveira, 10-8-2017

Super hotel. Ruime kamer. Super kind vriendelijk. Lieve obers. Leuk animatie team. Mooi zwembad . In een woord GEWELDIG !!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Alles op is perfect

Jwuister., 5-8-2017

U kunt vanaf hier met de trein of bus overal heen.
Gereisd met partner in juni 2017

Super hotel

Mevr. Damen, 1-8-2017

Goed verzorgd, prima schoon, HEERLIJK eten. Goede service, vriendelijk personeel.

Paar minpuntjes....bedden waren heel hard en de muziek bij het zwembad vond ik persoonlijk te hard tijdens activiteiten van het animatieteam

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Tweede thuis

Maris Patricia, 27-7-2017

Het kan er niet beter zijn, personeel alle dagen even vriendelijk .Het restaurant is volledige vernieuwd, nieuwe parasols aan zwembad, je ziet dat iedereen zich inzet voor het hotel. Bedankt lieve mensen voor de fijne vakantie weer .Kijk uit naar volgend jaar .
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch en nog rustig gelegen

Tilley, 16-7-2017

Hotel montemar maritim zeer vriendelijk en zeer goed eten. Veel ambiance met animatie en shows.
        Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Montemar Maritim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montemar Maritim scoort een 9.18 uit 10 op basis van 626 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: