Beoordelingen Hotel Montemar Maritim****

Montemar Maritim****
420 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Montemar Maritim****
Avinguda del Mar, 5, E-08398, Malgrat de Mar / Santa Susanna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim**** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Montemar Maritim scoort een 9,0 uit 10, op basis van 420 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim**** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Montemar Maritim**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 362 vakantiefoto's van Hotel Montemar Maritim**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Montemar Maritim**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Montemar Maritim**** met andere accommodaties in Malgrat de Mar / Santa Susanna.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

404 beoordelingen over Montemar Maritim****

420 beoordelingen
8,8
9,3
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Heel, heel fijn hotel. Aanrader!!"vertalen
jpschaak
10,0

16-07-2014 Hotel Montemar Maritim is een prachtig mooi hotel. De accommodatie is ruim. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en opgeruimd. Het eten is prima. De bediening in de eetzaal is fantastisch. Er is oog voor detail en ambiance. Bij het zwembad is er hele goede bediening. Regelmatig loopt de bediening langs, zonder opdringerig te zijn. De kindvriendelijkheid is goed. De boulevard is gezellig, en passeert het hotel. 's Avonds is het wel wat druk, maar dit geeft ook wel weer sfeer.

Kortom, wij hebben genoten.

"Twitter beoordelingen"
10-07-2013 @Lisax1993 Uitzichtje vanaf balkon! #heerlijk #Calella @ Hotel Maritim http://t.co/dJXbGZsbPN --- Bron: https://twitter.com/Lisax1993/status/354947377053962243
Juli 2014
"Fantastische hotel. echt een aanrader!!!"vertalen
Björn van der Schoo...
10,0

10-07-2014 Hotel Montemar Maritim in Malgrat de Mar/ Santa Susanna (spanje) is een erg mooie hotel, met zeer vriendelijk personeel, mooie kamers,Kamers worden elke dag zeer goed schoongemaakt. Goed eten zeer uitgebreid. Zwembad mooi.

met oudere kinderen, 2014
"De tip van Carmen"vertalen
Miranda Brouwers
10,0

09-06-2014 We hebben een fijne week gehad in dit hotel. Mooie schone kamer. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Een zeer proper en schoon zwembad. Wat wil een mens nog meer? De dames van de receptie deden er alles aan om alle vragen te beantwoorden en het ons naar de zin te maken. Carmen van de receptie weet veel van de omgeving en heeft ons goede tips gegeven voor dagtrips naar het binnenland.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Montemar Maritim**** bij:

met partner, Mei 2014
"Grandioos hotel en personeel"vertalen
jwuister
10,0

27-06-2014 Hotel Montemar Maritim is een perfekt hotel voor iedereen.

met partner, Mei 2014
"Niet weer"vertalen
hesselink
7,0
5,0
5,0
8,0

13-06-2014 Het eten was geweldig, erg vriendelijk personeel ook aan de bali maar de parasols bij het zwembad waren totaal versleten grote gaten er in en velen niet te gebruiken
Het strand aan zee viel enorm tegen.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"In1 woord geweldig"vertalen
Hb Jansen
10,0

05-05-2014 Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, schoon, mooie ruime kamers, mooi zwembad, dicht bij zee, station en winkels, gewoonweg Geweldig

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Zeer mooi hotel met goede service"vertalen
B.Visser
7,0
8,0

24-10-2013 3 dagen overnacht in hotel, kamer was zeer goed, het ontbijt en diner waren geweldig.
Omdat we vroeg vertrokken en niet bij het hotel konden ontbijten, kregen we een ontbijtpakket mee voor onderweg, dat noem ik goede service.

Kortom, goed hotel en zeker een aanrader voor anderen

"Geweldig hotel"vertalen
Peter
10,0

24-09-2013 Wederom een fantastische vakantie genoten in dit hotel en hadden nu voor de 2e keer een suite. komen hier al ongeveer 10 jaar en blijven er echt wel terugkomen, voorboeking doen dus.....

Het eten was weer beter dan vorig jaar, zeer gevarieerd en voor elk wat wils. Personeel is heel erg behulpzaam en niets is teveel.

Voor ons is vakantie;
rust, goed eten, goede bedden en een goed schoon hotel. Hier vindt je dit allemaal, kortom geweldig.

Wil je naar Barcelona, Malgrat, Calella, Pineda, Blanes, met de trein die op 200 meter afstand ben je er zo en elk half uur vertrekt er een trein.Perfect gewoon.

Dus volgend jaar lekker weer naar Maritim, verheug me er nu al weer op en ben net terug>>>>>>kan je nagaan<<<<<<

"Fantastisch hotel"vertalen
jwuister
10,0

25-05-2014 Kom er al jaren en heb er iedere keer weer heel goed naar ons zin.Goed personeel en de rest is ook perfect.Gaan as Dinsdag 27 Mei weer voor 16 dagen hier naar toe.

"Goed Hotel"vertalen
Richard
9,0

27-09-2013 Wij zijn hier geweest van 3 tot 24 september en is ons goed bevallen zoals voorgaande jaren.
Wij komen hier al vanaf de opening van het Hotel in 2003.
Aleen vind ik dat de line dace te veel.
Ik vind hoed rekening met andere gasten die daar niet van houden.
Een min punt vind ik ook dat er bij ingangen gerookt woord waardoor de rook naar binnen komt tewijl het hotel een rook vrij hotel is maar op de ze manier vind ik dat niet.
verder was alles goed zoals het eten en de kamers waren goed schoon en de receptie is ook goed.
De animatie is mager dit mag wel wat meer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?