Beoordelingen Hotel Montemar Maritim****

Montemar Maritim****
411 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Montemar Maritim****
Avinguda del Mar, 5, E-08398, Malgrat de Mar / Santa Susanna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim**** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Montemar Maritim scoort een 9,0 uit 10, op basis van 411 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim**** in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Montemar Maritim**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 362 vakantiefoto's van Hotel Montemar Maritim**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Montemar Maritim**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Montemar Maritim**** met andere accommodaties in Malgrat de Mar / Santa Susanna.
Even geduld a.u.b.

8,8
9,3
9,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2013
"Zeer mooi hotel met goede service"vertalen
B.Visser
7,0
8,0

24-10-2013 3 dagen overnacht in hotel, kamer was zeer goed, het ontbijt en diner waren geweldig.
Omdat we vroeg vertrokken en niet bij het hotel konden ontbijten, kregen we een ontbijtpakket mee voor onderweg, dat noem ik goede service.

Kortom, goed hotel en zeker een aanrader voor anderen

"Twitter beoordelingen"
10-7-2013 @Lisax1993 Uitzichtje vanaf balkon! #heerlijk #Calella @ Hotel Maritim http://t.co/dJXbGZsbPN --- Bron: https://twitter.com/Lisax1993/status/354947377053962243
met partner, Sept. 2013
"Geweldig hotel"vertalen
Peter
10,0

24-9-2013 Wederom een fantastische vakantie genoten in dit hotel en hadden nu voor de 2e keer een suite. komen hier al ongeveer 10 jaar en blijven er echt wel terugkomen, voorboeking doen dus.....

Het eten was weer beter dan vorig jaar, zeer gevarieerd en voor elk wat wils. Personeel is heel erg behulpzaam en niets is teveel.

Voor ons is vakantie;
rust, goed eten, goede bedden en een goed schoon hotel. Hier vindt je dit allemaal, kortom geweldig.

Wil je naar Barcelona, Malgrat, Calella, Pineda, Blanes, met de trein die op 200 meter afstand ben je er zo en elk half uur vertrekt er een trein.Perfect gewoon.

Dus volgend jaar lekker weer naar Maritim, verheug me er nu al weer op en ben net terug>>>>>>kan je nagaan<<<<<<

met partner, Sept. 2013
"Goed Hotel"vertalen
Richard
9,0

27-9-2013 Wij zijn hier geweest van 3 tot 24 september en is ons goed bevallen zoals voorgaande jaren.
Wij komen hier al vanaf de opening van het Hotel in 2003.
Aleen vind ik dat de line dace te veel.
Ik vind hoed rekening met andere gasten die daar niet van houden.
Een min punt vind ik ook dat er bij ingangen gerookt woord waardoor de rook naar binnen komt tewijl het hotel een rook vrij hotel is maar op de ze manier vind ik dat niet.
verder was alles goed zoals het eten en de kamers waren goed schoon en de receptie is ook goed.
De animatie is mager dit mag wel wat meer

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Montemar Maritim**** bij:

met een groep, Aug. 2013
"Weer een fantastische vakantie gehad !!"vertalen
r_melger
10,0

21-9-2013 Het was weer net als voorgaande jaren gewoon super hier . Het eten was heerlijk . Alle medewerkers top . Iedereen was vriendelijk en zeer behulpzaam . Volgend jaar zijn wer er weer . same place , same time .

met partner, Aug. 2013
"Zeer goed hotel"vertalen
Joke lambermon
10,0

11-9-2013 Heel goed hotel waar we nu al met heel veel plezier al 9 jaar komen het geeft een gevoel of je thuis komt schone kamers vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie,bar en restaurant.
Hotel ligt heel goed wat betreft vervoer station voor de deur busjes die naar malgrat de mar rijdt s avondspits heerlijk wandelen over de boulevard met gezellige terrasjes en standjes met allerlei artikelen.hotel is een goede aanrader kwaliteit voor een gunstige prijs.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeer mooi hotel"vertalen
Aad van Eeuwijk
10,0

30-8-2013 Montamar Maritim is een heel mooi hotel met vriendelijk personeel.Eten is ook heel goed en gevarieerd.Wij zijn dit jaar voor de 4 de keer geweest en gaan volgend jaar zeker weer.

met een groep, Aug. 2013
"Het was weer fantastisch in Maritim"vertalen
Roger Melger
10,0

19-9-2013 Zoals voorgaande jaren een zeer geslaagd verblijf in Maritim gehad (31-8 tot 14-9). Alle medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam . Eten was heerlijk en warm. Erg veel keus !! Kamers elke dag prima verzorgd.
Volgend jaar zijn we er weer hoor !

met jonge kinderen, 2013
"Het is hier gewelig!!"vertalen
Familie van Ee
10,0

18-8-2013 Wij zijn hier al 5x achter elkaar geweest,Zo als elk jaar is het super leuk,Er zijn dingen te doen overdag zoals: darten,en pingpongen! In de avond heb je altijd een leuke show! Het eten is fantastisch! Heerlijk eten in de ochtend middag en avond, zwembad is fantastisch! rond 10:00 aquagym,In de avond lekker over het gezellige boulevardje lopen, Ja het is hier geweldig we gaan over morgen weer voor de 6x Ik en mijn familie raden aan om hier naar toe te gaan het is hier echt fantastisch!!

met partner, Aug. 2013
"Fantasties hotel"vertalen
Leny
9,0

14-10-2013 Een fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel schone mooie kamers (comfort kamers) met koelkast en koffiezet apparaat. Mooie ligging direct aan de boulevard. Gezellige omgeving met veel toeristische plekjes zoals het park van Malgrat, de Markt voor de deur dinsdags, mooi zandstrand. Verder veel plekjes om naar toe te gaan in de directe omgeving zoals Tossa de Mar, Blanes, Lorette de Mar, Pineda de Mar, Calella en dat alles te doen met de trein. Het trein station ligt voor de deur. Zeker een aanrader is de zigeuner markt in Tordera, en de mooie plaats Girona.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Wij hebben een geweldige vakantie gehad"vertalen
Cindy Balkhoven
10,0

30-8-2013 Wij zijn in Hotel Maritim in Sta.Susanna op vakantie geweest en we hebben het er heel erg goed gehad. Het hotel ligt gelijk aan de boulevard en 's avonds loop je gezellig langs allemaal kraampjes. De kamer was erg ruim en werd goed schoon gemaakt. Het eten vonden wij ook erg lekker en genoeg keuze. het personeel is ontzettend vriendelijk. Onze jongste dochter was ziek geworden en had een dokter nodig. Aan alle kanten kregen wij hulp van het personeel en de eigenaresse van het hotel. Daarvoor nog onze hartelijke dank! Ook konden wij onze kamer nog een dag bijboeken voor maar 32 euro! En de meiden van het animatie team Lotte, Sherron en Nuria willen wij ook bedanken voor de gezelligheid en het enthousiasme! En natuurlijk de chauffeurs Peer en Johan van Montemar! Het was super gezellig in jullie bus. Wij hebben alleen maar lof over Montemar en hotel Maritim. Als de financieen het toelaten komen wij volgend jaar zeker terug!!!
Groetjes Fred, Cindy, Esmee en Gwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?