Hotel Mercury ****

6,9

149 reviews over Hotel Mercury in het Nederlands

Hoogstaande kwaliteit

Team Meppel - één team, één tempo., 8-9-2017

Toen onze bus stopte bij een hotel met gouden raillingen wisten wij dat dit onze stop was. Voor minder gaan wij niet op reis. Bij binnenkomst waanden wij ons in een James Bond set en beklommen wij de marmeren trap. Eenmaal boven gekomen werden wij te woord gestaan door Leslie, het enige negatieve van ons verblijf. Na een korte discussie over onze paspoorten kregen wij de kaart voor onze kamer. De kamer was prima verzorgd, de douche had een straal van hoge kwaliteit. Eenmaal beneden in de bar/terras leerden wij kennis maken met een Spaanse schoonheid. Het personeel kon prima goud gele rakkertjes tappen, alleen was de druk in de tap niet naar Nederlandse maatstaven. De broer van Gareth Bale was ook nadrukkelijk aanwezig, dit kon je duidelijk horen aan de manier waar op hij met het servies omgaat, met bruut geweld.

Het uitgaansleven was subliem en het strand was op een korte loopafstand, de zee loopt wel snel af waardoor je na 1 meter al een ballenklap moment ervaart.

Tip: na het stappen kan je het beste pizza's of kebab rollen halen bij een restaurant naast café Het Zonnetje.

Extra tip: hang de housekeeping kaart niet aan de deur, er loopt tuig van middenklasse rond die deze voor de grap op rood draaien. De housekeeping komt ook binnen zonder dat er een kaart hangt, ze zijn bekend met dit soort tuig.

Extra extra tip: voor de rokers, sigaretten kunnen worden gekocht in het naastgelegen hotel. (Elixir sigaretten zijn goed te doen)

Hoogachtend,

Team Meppel

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig hotel

Jannicke, 27-8-2017

Ondanks slechte reviews zijn we naar het hotel gegaan. Goede service bij aankomst, duidelijke uitleg. Kamers zijn tiptop schoon, elke dag worden bedden opgemaakt en handdoeken vervangen. Het eten was heerlijk, elke dag hebben ze wat anders, veel variatie! Dicht bij het strand en je kan heel goedkoop met de trein naar een andere badplaats of barcelona. Leuke boulevard met veel winkeltjes. Mensen hebben vaak wat te zeuren over een hotel, maar goede dingen worden veelal niet geplaatst.. bij deze, het is zeker een aanrader!:)
Gereisd met partner in januari 2017

Eten en vriendelijkheid personeel zeer slecht

Hoogduijn, 21-7-2017

De ligging van Hotel is prima vlakbij het strand. Het eten is ver onder de maat en de vriendelijkheid van personeel is ook niet om over naar huis te schrijven. Santa Sussana is een leuke plaats met zijn boulevard maar neem een ander Hotel.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

fantastisch

maud, 2-7-2017

De ligging van het hotel is perfect, aan het einde van de boulevard. Je loopt het hotel uit, zit je op de boulevard. Aan de overkant zit het station. Om op het strand te komen, moet je een tunneltje onderdoor, is nog geen 5 minuten lopen. Het hotel zelf ziet er goed verzorgd uit, heel schoon. Personeel is zeer vriendelijk. Er is veel animatie. Verzorging van de kamers is top, schoon, om de dag schone handdoeken.
Gereisd met partner in juni 2017

Erg matig

G. Odink, 16-5-2017

Hotel ligt echt op het laatste punt aan de boulevard, is veel minder sfeervol dan een stuk verderop (800mtr) Ontvangst erg koeltjes, koffers achter moeten laten in een onbewaakte ruimte. Eten erg matig, 's ochtends erg droog brood (wij hadden het idee dat het van de voorgaande dag was?) en 's avonds veelal koud. De schoonmaaksters komen langs de tafeltjes met afvalbakken om af te ruimen, niet erg smaakvol. Kamers eenvoudig ingericht maar wel netjes. Badkamer was niet goed schoon, vieze plekken en haren aangetroffen. Overal wordt aangegeven dat je airco en een koelkast op de kamer hebt, onze airco werkte niet (gelukkig verbleven wij hier in mei) en de koelkast koelt niet.

Mooi buitenzwembad maar door de ligging op het eind vangt het erg veel wind als het een beetje waait. Recreatieve ruimte is groot maar sfeerloos ingericht evenals de ruimte waar je gaat eten onder in de kelder. Wij zijn hier vier dagen geweest i.v.m bezoeken GP Formule1, zou hier toch niet voor een langere periode naartoe gaan door bovenstaande nadelen. Het voelde zeker niet als een 4 sterrenhotel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Jammer maar nooit meer Spanje!

Buggenhout G., 27-4-2017

Kamer naar Spaanse normen! Héél proper maar degelijk deken ontbreekt. Terras is zalig maar hotel zou glazen wand rond domein moeten zetten (einde boulevard en veel wind), dit vooral aan het zwembad wanneer er een wind opzet. Zwembad zou toch minstens verwarmd mogen zijn, wat het hier dus niet is. Eten is een ramp! Inderdaad gedropt in een kelder, wat men beter had ingericht in gedeelte van de bar boven. Ik had verwacht dat typisch spaanse specialiteiten op het menu zouden staan maar iberico-ham, tapas, vers fruit, enz... was ver te zoeken. We zagen zelfs schimmel in de tomatenkom, wat toch wel meer dan erg is om te zien dat ook het personeel dit niet opmerkt. Zowat alles uit blik en aan verwarming van de gerechten is niet gedacht! In weinig woorden gezegd: hoe smakelijk ook sommigen zaten te eten...ik zou dit zelfs niet aan de varkens geven! Gelukkig was King's Bar zo een 800 meter verder onze ideale stek om te gaan eten! (véél bezoekers waar versheid op en top was) Blij dat we de reis hadden gewonnen maar had ik moeten betalen dan ging ik hier echt mee verder. Dit is niet meer van deze tijd. Jammer voor spanje maar dit land ziet mij nooit meer terug! Valt iets prachtig van te maken maar de wil ontbreekt. Men kan mij gerust contacteren om dit hotel grondig herin te richten en degelijk beleid te voeren. :-) Als ik de prijs zie wat normaal iemand zou betalen dan zit je voor deze prijs elders en beter!
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijke vakantie

Jaeljo, 27-8-2016

Super vakantie. Wij hebben heerlijk genoten. Het eten is zeer goed, vriendelijk personeel, schoon hotel en hele leuke omgeving. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima. Top vakantie.

Tanja, 11-8-2016

Prima hotel elke dag word er schoongemaakt schone handdoeken bedden netjes opgemaakt we hadden een ruim balkon met uitzicht op het zwembad en het strand. We hadden alleen ontbijt erin en dat was prima. Het handoekje leggen ochtends is een drama maar ach gebeurd in elk hotel. Prima ligging leuke markt en tentjes s avonds je loopt zo door naar malgrat de mar. Barcelona is een uurtje met de trein kids gratis met ov in Spanje. Strand vlakbij al vond ik dat niet zoon succes steentjes en een ruige zee voor kleine kinderen niet handig. Snap de slechte reacties niet helemaal naar mijn mening prima wij hebben een top vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Voor het eerst

syl, 16-1-2016

Wij zijn er voor van de zomer voor de eerste keer geweest. De ligging was perfect je stak de straat over, het tunneltje door en je stond op het strand. Eten was goed! Iedere dag wat anders. De eetzaal was erg ongezellig. En als het druk was moest je lang wachten voor een plekje. Personeel was heel vriendelijk, je kreeg iedere dag schone handdoeken. Omdat ik zo ziek was geworden op vakantie hebben ze mijn bed extra verschoond zonder aan te geven. Was erg prettig! Animatie team sprak alleen Spaans en gebrekkig Engels.
Gereisd met partner in augustus 2015

geen aanrader

miesjes, 10-11-2015

Schoonmaak laat te wensen over (kijk foto's) 1 dag wel schone handdoeken en lege prullenbak maar geen doekje over de kastjes of vloer

Tijdens het eten is er meer als genoeg keus Alleen moet je heel goed opletten want tussen het vlees zit regelmatig gewoon rood vlees Wij hadden het geluk wegens dieet speciaal (goed) gebakken uit de keuken te krijgen

De animatie is niet enthousiast tijdens spellen leggen ze geen regels uit en beginnen ze zo wat leid tot (zichtbare) frustratie bij de gasten tijdens de minidisco's heel de week maar 3 wat bekendere liedjes gehoord 1 danst de andere 2 "bedienen" geluid ipv mee te doen

Bij de receptie moest je de juiste persoon hebben bleek ook uit onze reisleidster die de opmerking maakte ohw ik neem haar wel zei is aardiger

Tosa de mar is bezoek zeker waard

Het hotel is zijn 4 sterren niet waard Het extra ruime balkon en de verzorging voor ons dieet, en de ligging hebben ervoor gezorgd dat we het verder wel prima naar ons zin hadden

Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercury bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercury in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercury scoort een 6.88 uit 10 op basis van 155 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: