Hotel Luna Park ***

Hotel Luna Park ***
7,6

106 reviews over Hotel Luna Park in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jacqueline, 24-6-2017

Prima *** hotel. De sterren zeker waard.
Gereisd met partner in april 2017

valt toch iets tegen

Lydia van Wezel, 29-4-2017

Wij verblijven in Luna Park en hebben een eenvoudige maar schone kamer met zwembad uitzicht. De mensen die dit niet hebben kijken uit op braakliggend terrein. Er word veel georganiseerd in het hotel jammer is wel dat alles in het spaans staat vermeld. Wij hadden hp en vonden het eten niet veel bijzonders. De mensen die verblijven in Luna Club **** eten hetzelfde als de gasten in Luna Park. Voor spaanse normen is het eten absoluut geen 4 sterren waard. Het hotel ligt 2 straten verwijderd van de boulevard. Op de grens van Malgrat de Mar en Santa Susanna. Je kan heerlijk eten bij Casa Nova op de boulevard naar links.
Gereisd familie in april 2017

geweldige vakantie gehad.

chm albers heijmans, 18-4-2017

goede bedden,ruim voldoende keuze in buffetten [al had dat wel iets warmer kunnen zijn] maar we hebben geen klagen gehad en een rustige ligging.
Gereisd met vrienden in april 2017

Oké, wel gebreken!

Yasmine Vandecasteele, 23-12-2016

Eten: Ontbijt is lekker en veel keuze. Avondeten en middageten werd zwakker en zwakker doorheen de reis. Ook indien wij vroegen om de frietjes wat op te warmen, weigerden ze dit te doen.

Kamers: Zeer basic kamers. Alles konden wij horen van de kamers naast ons. Wij kwamen toe, kregen de sleutel voor onze kamer en hij was nog niet gepoetst. Dit vonden wij niet kunnen om het vuil van de vorige mensen nog te zien in de kamer!

Ligging: Het hotel ligt veel te ver van het centrum zelf van Malgrat De Mar. In de buurt zijn er wel winkels en dergelijke. Vanaf november was er zo goed als niets nog open!

Gereisd met partner in november 2016

1 keer maar nooit meer

Fam. Kroes, 28-8-2016

Kamers zijn netjes. Mooi zwembad. Goede lokatie. Personeel is niet echt vriendelijk op een enkeling na. Eten en drinken was prima verzorgd. Er werd wel duidelijk verschil gemaakt tussen wel of geen all-inclusief gasten. Weinig tot geen animatie. Negatieve ervaring dat er was ingebroken in onze hotelkamer op 6 hoog en dat de koffer opengebroken was en geld gestolen. Loadicia van de touroperator heeft ons zeer goed geholpen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Enkele sterke en enkele zwakke punten

fam uit brabant, 31-7-2016

Goed was het zwembad (groot genoeg), werd goed schoongehouden , altijd voldoende ligbedden (geen handdoeken stress) en de ligging is rustig, op geringe afstand van de boulevard, en zee.

We hadden te maken met veel jeugd (rond 16-19) jaar die extreem luidruchtig waren door waarschijnlijk veel alcohol gebruik, wellicht mede door all inclusive !!!

Openlijke ruzie in restaurant tussen personeelsleden onderling, zeker ook geen vriendelijk personeel bij de receptie.

Wel vriendelijk personeel bij de bar en de mensen die de kamers schoonhouden.

Geen animatie bij het zwembad , de gehele dag door muziek die zich na verloop van tijd weer herhaald wel heel goed toezicht op regels rondom zwembad door badmeester.

Het eten was eentonig, niet wat we gewend zijn bij andere Spaanse hotels, werd wel goed bijgevuld, nooit een tekort.

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk hotel op een rustige plek

Marc en Esther 1919, 25-6-2016

Luna Park is een heerlijk hotel voor iemand die rust zoekt en niet tussen de jongeren en kleine kinderen wilt zitten ! Het hotel ligt aan een rustige weg, en is toch vlak bij de levendige boulevard van Santa Susanna en het centrum van Malgrat de Mar ! Het mooie strand is op loopafstand van het hotel, en ook het station is op loopafstand, voor een leuke trip naar Barcelona. Het hotel heeft een heerlijk buitenzwembad, en binnen bij Luna club ook een zwembad, waar je als gast van Luna Park ook gebruik van mag maken ! Verder zijn de kamers netjes en schoon, elke dag weer, en zijn de bufetten prima in orde ! Kortom, hou je van een rustige vakantie, zonder al te veel lawaai van kinderen, uitgaanspubliek, en discotheken, dan zit je bij Luna park en Luna club, prima op je plek ! Voor ons een top hotel, en ook nog eens betaalbaar ! Dit jaar word de 3de keer voor ons, wij gaan in september, en wij hebben er weer zin in !
Gereisd met partner in september 2014

Goed verblijf

Denise jansen, 27-5-2016

Net terug van 8 dagen vakantie. Kamer was perfect, personeel heel vriendelijk. We hadden all-in geboekt en prijs kwaliteit was absoluut prima. Variatie genoeg qua eten en altijd een tafel beschikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2016

Perfect

Angel Oganesian, 23-8-2015

Wij verbleven daar 8 dagen en alles was gewoon perfect! Ontvangst was op een heel fijne manier!De serveerders en alle andere werkers waren heel beleefd en lief!

We kregen onze kamers vroeger dan verwacht in zeer goede staat!

Echte aanrader! Niks mis met deze hotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Toch enkele opmerkingen

Jonathan, 13-7-2015

Kamer: mooi uitzicht goed gepoetst

eten: goed maar iets meer variatie

animatie: niks te bespeuren niet goed voor jongeren

als all in moet je nog veel bijbetalen! (handdoeken, facilliteiten, matras voor ligstoel, bepaalde dranken,..)

slechte wifi

geen vakantiegevoel (lichte operamuziek aan zwembad??? stak tegen)

all in geldt pas vanaf 12 u en laatste dag om 10u al bandje doorgeknipt en alles zelf betalen (all inclusief packet hadden wij veel beter verwacht!)

personeel was vriendelijk (de ene al wat meer dan de andere)

avondanimatie kon beter (was altijd iemand die optrad..) verwachtte eens meer een show

zoutwaterzwembad was niet zo proper

rond zwembad niet mooi afgewerkt (grassen, onkruid,..)

Moest hiermee rekening gehouden worden kom ik zeker terug

omgeving: top!!! Winkeltjes, mooi uitzicht enz...

soms lange aanschuiftijden voor restaurant.

groetjes vanuit Oudenaarde

Gereisd met vrienden in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Luna Park*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luna Park scoort een 7.6 uit 10 op basis van 106 reviews.