Hotel Indalo Park ***

WebsiteLink naar website

887 reviews over Hotel Indalo Park in het Nederlands

Tweede keer

Tompoesje, 13-9-2017

Vorig jaar ook geweest. De corner D-luxe kamer met enorm terras en eigen ligbedden was goed bevallen, en vooral daarom teruggegaan. Tevens zijn de bedden ( zelfs met rugklachten) heel erg goed. De kamer zelf is krap met weinig kastruimte: neem vooral niet teveel mee, je kan bijna niets kwijt! De schoonmaakster Merche was erg vriendelijk en werkte hard. Helaas was ons terrasmeubilair beschadigd, jammer dat gasten zo met spullen omgaan. De eetzaal was lawaaierig, en beperkte openingstijden. Het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam.De keuze is enorm, maar in het algemeen vonden wij alles te zout. Wij vonden het erg vervelend dat er overal werd gerookt: er zijn geen niet-roken zones. Je ontkomt niet aan de rook als je op het terras bij de muziek wilt zitten. Bij het zwembad was het eind augustus erg vol. Ook bedjes reserveren, maar daar hadden wij geen last van i.v.m. eigen terras met

Super hotel!!

Denise, 12-9-2017

Erg mooi hotel, met super vriendelijk personeel. Eten vonden wij bijzonder goed in vergelijking met andere hotels aan de Costa Brava. Veel variatie en voor ieder wat wils. Wel is het in de eetzaal erg druk, hier kan Indalo niks aan doen. Het zijn bepaalde gasten die veel lawaai maken en erg bang zijn dat ze iets te kort komen van het buffet. Terwijl er genoeg was voor iedereen. Wij kregen een hotelkamer met een prachtig L-vormig balkon voorzien van kunstgras. Dit was zeer aangenaam. Enig minpunt aan de kamer vond ik dat de bedden erg hard waren. Verder helemaal in orde en goede schoonmaak. Zwembad ook prima, voldoende ligbedden maar wel weinig parasols in verhouding met de bedjes. Reserveren gebeurde wel, maar als je na het ontbijt kwam was er altijd nog wel een plekje vrij. Zoals in meerdere reviews te lezen is, is het 's Avonds erg remoerig. Je hoort verschillende bandjes van onder andere Indalo house, Indalo zelf maar ook van naastliggende hotels. Kortom een zeer fijn hotel!!
Gereisd met partner in september 2017

Zeer geslaagd!

Jacqueline, 8-9-2017

Gezellig hotel, eten was prima, kamer en bedden ruim voldoende, alles mooi verzorgd. Veel Nederlanders, dus een en al gezelligheid onder de overkapping. Ook een groot voordeel is de Nederlands sprekende receptie-medewerkers. Een minpunt was het lawaai. Tot 24.00 uur knalharde live muziek (waaronder hardrock) in het hotel, recht onder onze kamer, en de muziek van Indalo House aan de Boulevard dreunt daar doorheen. Vroeg slapen was er dus niet bij.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Indalo Park bij:

het was weer als of we thuis kwamen

jan, 2-9-2017

prima hotel personeel altijd vriendelijk en behulpzaam net hotel

kamers worden elke dag gedaan en elke dag schone handdoeken

eten te kus en te keur voor iedereen is er wel wat lekkers en het is goed

enterteament prima elke avond is er wel wat te doen

ligging aan boulevard perfect trein station op tien minuten lopen vanwaar je overal heen kan kan niet wachten om weer te boeken .

Gereisd met partner in augustus 2017

het was weer fantastisch bij indalo

bram, 2-9-2017

voor de vijfde keer weer onze vakantie gevierd in indalo park.

we hebben weer gekozen voor de nederlandse artiesten weken met ondermeer wolter kroes , koos alberts , frans duijts en vele anderen bekende en minder bekende artiesten

het was weer geweldig

hotel was top iedere dag werd de kamer schoon gemaakt.

het eten was werkelijk voor ieders wat wils .

het personeel was goed.

alleen jammer dat het zwembad water zout was maar dat komt waarschijnlijk doordat het water gereinigd werd met zakken zout en niet met gloor...

en de sfeer was weer bijzonder goed

volgend jaar weer

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel gezellig

K.lourens, 31-8-2017

Ontzettend gezellig hotel en een super goede sfeer. Voor de 4e keer terug gekomen en dat zal niet de laatste keer zijn. De kamers zijn fantastisch. Heel schoon en nieuw. Geen puntje van kritiek te vinden.

Het enige nadeel van dit hotel is het ontbijt. Niet heel uitgebreid en gevarieerd. Vleeswaren niet lekker en eieren zijn zoet en of te vet.

Als het ontbijt verbeterd kon worden zou ik zeker 4 sterren geven. Ook de omgeving is goed. Je bent zo met de trein in Barcelona. 9 euro voor een retour. En ook een leuk waterpark op kleine afstand en een gezellige boulevard.

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Vol met Johnnies en Anita's, 28-8-2017

Hotel is perfect, let wel alleen het hotel, dus eten, slapen.

Zwembad, er zijn zelfs mensen die met 3 personen 9 bedjes reserveren. op verschillende plekken zodat met gedurende de dag altijd de perfecte plaats heeft.

De herrie, twee bandjes die tegen elkaar in spelen en dat om het hardst.

Terras schoonmaken gedurende de dag, nee hoor, gewoon luiers op de grond gooien, dat hoort er blijkbaar bij

Als je met een paar jonge mannen een soort van Lorret vakantie wil dan perfect hotel. op de hoek biertje bij supermarket, 0.75 cent. veel tattoos en grote opgevulde .... . dus veel te zien als je jong bent.

Blijkbaar vindt men het in het hotel OK dat men dinken bij de supermarkt haalt.

Al met al redelijk goed hotel, alleen niet voor ons

OK !

Celine, 28-8-2017

Voor de prijs prima! Veel Nederlanders, moet je van houden. Restaurant heeft veelzijdig aanbod. Vooral saladebar is uitstekend! Ligging is perfect. Santa Susanna is leuker dan Malgrat en met de trein ben je overal zo! Personeel ene keer supervriendeljjk, andere keer nors. Mochten op de hotelkamer niets uit de supermarkt drinken ? Je kan niet 24/7 op terras hangen, dus behoorlijk flauw. Drankjes op terras en in restaurant bovendien flink aan de prijs! Gin tonic of ander mixje 10 euro ! Schoonmaak dikke prima.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig druk hotel met top eten

Familie tiggelman, 24-8-2017

Wij hadden een corner d-luxe kamer met een super mooi groot balkon met loungeset, ligbedden, in 1 woord TOP.

Eten is fantastisch, heel veel keuze en ook voor de vegetarische mensen!

Vriendelijk personeel.

Als je van drukte houdt, muziek heel de dag en lekker eten zit je hier helemaal,goed!

Ik lees veel over Nederlandstalige muziek in de recencies, ik heb meer rock gehoord qua bandjes.

Voor herhaling vatbaar hotel Indalo Park!!

Heerlijke vakantie gehad!

Tilly, 24-8-2017

Net terug en dus meteen maar recenties:)

Kamer: 10

Premium kamer geboekt en aan alle wensen is voldaan

Zeezicht, aircondition

koelkast en wifi.

Lees her en der dat de bedden hard zijn maar ik heb dit niet zo ervaren.

Personeel:

Animatie een 10!

Hele enthousiaste club mensen!

Receptie een 8

Heel hulpvaardig en vriendelijk.

Ik vond het persoonlijk heel fijn dat er nederlands sprekende receptionistes aanwezig waren.

Huishouding een 8

Iedere dag schone handdoeken en een schone kamer.

Bediening een 7

Ik heb af en toe het gevoel gekregen dat een gedeelte van het horecapersoneel er doorheeen zit.

Dit uit zich in het "neergooien" van de kaart en/ of wisselgeld. Geen oogcontact o.i.d

Misschien niet Verkeerd bedoeld maar ik heb het opgevat als klant onvriendelijk.

Hoewel ik deze uiting niet gepast vind , snap ik het wel.

Ik heb 10 dgn vakantie mogen vieren in Indalo park en heb gezien dat bijna iedréen iedere dag weer aanwezig is.

Ik wil daarom mijn respect geven aan allle hardwerkende seizoenswerkers.

Accomedatie een 8

Ik heb 1 minpunt ; Teveel herrie

Zittend op het balkon hoorde ik de muziek van Indalo house en Indalo park door elkaar heen......

Vond ik niet prettig.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Indalo Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indalo Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indalo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Indalo Park scoort een 8.81 uit 10 op basis van 902 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: