Hotel Ibersol Sorra d'Or ***

6,8

276 reviews over Hotel Ibersol Sorra d'Or in het Nederlands

Heel goed verblijf voor een 3 sterren hotel

JW van Eeuwijk, 22-9-2017

Ligging t.o.v. station, stadje en strand subliem. Eten en bediening erg goed. Receptie erg behulpzaam. Kamers gehorig, maar het is geen 5 sterren hotel natuurlijk. Water in zwembad is te koud en animatie is goed geregeld.
Gereisd met partner in september 2017

Geen aanrader

Tecilla, 29-8-2017

Personeel is op een paar enkelingen verschrikkelijk.

Weet niet of ze slecht betaald worden of hun leven echt zo haten als dat ze kijken.

Schoonmakers maken je bed even op en halen een zwabber door je hotelkamer maar daar is verder ook alles mee gezegd.

Eten genoeg keuze maar meeste is allemaal net niet, soms enkele keer dat je denk ja dat smaakte wel.

Zwembad klein en welke kant je ook ligt, zit of zwemt door dat het zo omgebouwd is door het hotel zit iedereen je aan te kijken. Totaal geen lekkere plekjes waar je kan zitten etc.

De hotelkamer is klein, bed kraakt, alles super gehorig, schoonmaaksters maken de 3e wereldoorlog qua geluid.

De ligging van hotel is wel perfect. Met trein kun je alle kanten op. Malgrat zelf is ook leuk.

Strand ziet er lekkerder uit dan dat het is, zand gemalen met stenen dus loopt lastig.

Kortom enige voordeel van hotel is de ligging en dat we een redelijk groot balkon hadden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Top locatie

Tessa, 16-8-2017

Super leuk hotel, vriendelijke mensen. Hotel ligt zo goed als direct aan het strand. Eten genoeg keus. Kamers zijn schoon. Prima zwembad. Prijs kwaliteit is top!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad

Chantal, 5-8-2017

Wat een recensies over het eten. Wij hebben hier 8 dagen drie keer per dag echt heerlijk gegeten. Patat was prima... evenals het vlees.. de vis.. de groente en de heerlijke toetjes.

Zowel mijn man en ik als de kinderen hebben genoten van het eten en de omgeving. Super goede ligging en fijne bar ook aan het strand.

Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ga hier niet naartoe

Colette, 5-8-2017

De ligging is perfect ,

Het eten is echt verschrikkelijk , vis vol graten vlees taai en vet , iedere dag hetzelfde koude smakeloze eten .

Wij zitten al jaren all inclusieve en mijn kinderen eten dan alles, maar hier eten ze niets .

Wij hebben een kamer met airco genomen die werkt goed .

De deur van het balkon krijg je bijna niet dicht .

Het personeel is vriendelijk .

De kamers worden iedere dag schoon gemaakt en je krijgt schone handdoeken .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Alleen boeken <200,-

Mick, 9-10-2016

Dit hotel (all inclusive, 5 nachten) geboekt voor 218 euro, hartstikke goedkoop natuurlijk maar daar was ook alles mee gezegd. Het hotel was redelijk schoon, op wat bloedvlekken op de lakens, een vies zwembad en wat muizen in het restaurant na. Voor het betaalde bedrag hadden we van het buffet al niet veel verwacht maar wat er in die bakken lag was ons vaak een raadsel. We hebben uiteindelijk twee keer ontbeten (nog de 'beste' maaltijd van de dag) en één keer 's avonds de gok gewaagd er wat te eten. Dit resulteerde in diverse wc bezoekjes diezelfde nacht.

Het was onze eerste en laatste keer in Malgrat. Wat een saai dorp zeg. We zijn op de tweede dag uit verveling maar naar Lloret gegaan op de derde dag naar Calella en op de vierde dag onze spullen gepakt en uitgecheckt om twee nachten in Barcelona/Sitges door te brengen.

Hotel Sora d'or en Malgrat de Mar is een prima vakantie als je niet meer dan 200 euro er voor betaalt. Anders niet doen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Snap al die negativiteit niet. is z'n geld waard

Leo van den Berg, 8-10-2016

Ik snap echt niet waarom mensen klagen over dit hotel. Het kost bijna niets en dan nog heb je de keuze om er wel of niet te eten. Het eten was namelijk best goed maar je moet er wel van houden. ieder z'n smaak. oké, de friet was slecht(koud en slap) maar er waren zoveel alternatieven, dan neem je toch iets anders? als je voor de friet gaat en frikandellen dan moet je in Nederland op vakantie gaan. Wij hebben er van de 9 dagen 7 keer gegeten en 2 keer bij Di Angelo(aanrader)

Ik moet er wel bij vermelden dat wij een kamer hebben gekregen met zeezicht (fantastisch) en ik kan me voorstellen als je een kamer heb met uitzicht op de binnenplaats dat dit minder is.

Het hotel is oud en toe aan renovatie maar het heeft toch zijn charme, vind ik. mooie bar, eetzaal, receptie en goede liften en ook onze kamer was goed en schoon. goede bedden en elke dag goed schoongemaakt en schone handdoeken. vriendelijk personeel. Zwembad op binnenplaats is koud, maar met de warme zee op loopafstand onnodig. Toplocatie. en ook de trein voor de deur, Geweldig!

Voor de klagers, ga naar een kuuroord in de bergen, maar kraak dit hotel niet af omdat het niet jullie smaak is. wij gaan er zeker nog eens naar terug

Gereisd met partner in september 2016

voor de prijs een goed hotel en eten en ligging

m, 27-9-2016

de ligging was goed, vlakbij ov en strand en winkels. hotel is wat verouderd, wel gerenoveerd. bedden sliepen goed. eten was afwisselend, warm en voor elk wat wils. op de kamer was het erg warm, dat heb je in Spanje.

enige nadeel was een gezelschap van 43 personen met 90 hondjes. ze namen de plaatsen voor het hotel in zn geheel in en de hondjes keften er flink op los. men liet ze uit voor het hotel op het kleine grasveld waardoor het groene gras na een paar dagen geel was.

verder een heerlijke vakantie met genoeg eten en drinken voor een mooie prijs.

Gereisd met vrienden in september 2016

Ik zou niet nog een keer teruggaan.

Henk, 19-9-2016

+ de ligging, verbinding met Barcelona (trein)

- kamers veel te klein gehorig,geen airco,gezamenlijk balcon waarop verschillende kamers uitmonden en doordat er geen airco is worden de deuren 'snachts opengelaten dus in principe kan iedere gast in een andere kamer binnenlopen die gelegen zijn aan deze "gezamenlijke" balcons (niet alle kamers zijn zo uitgevoerd) doordat het balkon uitstak t.o.v. bovenliggende kamers werden er peuken, lege plastic glazen en zelfs een halve vishengel met metalen molen naar beneden gesmeten, je zal er maar net onderzitten! Strandbar was in de 2e week van september al gesloten, oudere dame aan receptie kon wel wat vriendelijker, onder de waterlijn is er kiezel waar je in wegzakt tot aan de enkels.

Het eten werd door ons als neutraal beoordeeld, het is inderdaad wat aan de lauwe kant, maar er staat een magnetron, vind met het aan "de flauwe kant": er staat genoeg om het meer smaak te geven naar uw eigen keuze.

Gereisd met partner in september 2016

Koud eten

Molenaar, 16-8-2016

Mooi schoon gehorig hotel goede legging vlak bij het strand, maar het eten is zeer slecht koud, niet gaar, hele harde broodjes, personeel zeg gewoon warm het maar op in de magnetron (belachelijk natuurlijk)
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibersol Sorra d'Or bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibersol Sorra d'Or in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibersol Sorra d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibersol Sorra d'Or scoort een 6.83 uit 10 op basis van 284 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: