Hotel H·TOP Summer Sun ***

Matig

48 reviews over Hotel H·TOP Summer Sun in het Nederlands

nooit meer

at, 6-10-2017

mini zwembad altijd koud eten
Gereisd met partner in september 2017

nooit meer

fam van Breugel, 31-8-2017

Heel slechte hygiëne. All inclusive formule is waardeloos. ijsjes zijn ingevroren zakjes ranja, frietjes zijn niet gaar en veel gedoe met pasjes als je drinken gaat halen. Na klagen bij de manager wordt men vriendelijk en behulpzaam maar aan zo een vieze en onhygienische eetzaal, badkamers en zwembadterras is geen eer te behalen. Kamers zijn lekker groot maar spullen verouderd, kapot of incompleet. Aan een zijde van hotel lig je boven airco- en keukenafzuiging, daar versta je je eigen woorden niet. De andere zijde is redelijk rustig maar daar werkt de airco niet.

Receptie is mooi, schoon en fris. Er verblijven veel russen. Met poetsen en schone handdoeken wordt je weleens overgeslagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

OMG Nooit weer

Jo, 12-8-2017

HTop Summer Sun santa susanna.Wat een vies en slecht hotel, vies toilet ookal is deze schoongemaakt, bad schimmel, douchegordijn vies,Brood minstens een dag oud Drinken de sprite/7-up smaakt naar gloor, niet 1x geprobeerd maar wel 10x. Eten 9 vd 10x koud en geen smaak. Wij zaten all in, voor de kinderen geen ijs.alleen drinken. All inclusief is niet all in als je voor drinken ijs chipsjes moet bijbetalen, Schandalig, dit ook aan het hotel vermeld helaas doen ze niks mee. Sommigen sijken overal over, maar de slechte reviews zijn mild te noemen, in mijn leven nog nooit in zo'n slecht waardeloos en vies hotel gezeten. De revieuws die goed zijn????? Zijn mensen die in de war zijn..sorry.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer!

nadia, 8-8-2017

ligging is prima. Kamer is erg klein vooral met een babybed en buggy. Er liepen mieren door de kamer. schoonmaak was ook erg slecht, bij eerste binnenkomst op de kamer lagen er nog haren op de grond en op het bed. Het balkon was smerig niet geveegd. Het eten was verschrikkelijk wij hadden halfpension geboekt maar zijn iedere dag gaan uiteten. Tijdens ons verblijf sliepen er alleen maar Russen Nooit meer voor ons!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Omgeving goed ,hotel zelf niet ,personeel zeergoed

Hans, 15-6-2017

Klein zwembad, bar is goed kan ook gebruik maken van andere h top hotels voor wat te drinken met allinclusivepas en zwembad
Gereisd met partner in juni 2017

super valantie gehad

Michelle, 17-5-2017

de medewerkers waren super vriendelijk , het eten kon wel iets beter maar voor de prijs niet te klagen! de snacks waren wel super lekkere tosti's en hamburgers ! ik zat all in dus we konden heel de dag drinken halen. ook bij andere h-top hotels. ook rijd er een bus zodat je gratis naar andere plekken kan waar zij ook een h-top hotel hebben , hier kan je ook lunchen.

was een top vakantie!

Gereisd met vrienden in september 2016

Gezellig familie hotel met een perfecte ligging

LindaRaymond, 2-9-2016

Sinds mei 2016 weer open onder de naam Summer Sun, onder de vlag van H-TOP hotels. Wij hebben absoluut geen spijt van onze reis naar dit hotel, vriendelijk, behulpzaam personeel, uitstekende all inclusive formule. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed. Lunch- en dinerbuffet waren ook prima, voor ieder wat wils.Er is een (Nederlands)animatieteam werkzaam, een zeer uitgebreid entertainment programma. Onze kinderen van 4 t/ m 14 hebben aan veel activiteiten deel genomen. De mensen van het animatieteam Gradje (kietelmonster) en Kayley zijn erg enthousiast en hebben veel aan gedaan om onze vakantiepret nog groter te maken.

Een hotel om zeker nog eens naar terug te gaan, als het aan onze kinderen ligt gaan we volgend jaar weer naar Hotel Summer Sun

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fijne vakantie gehad in goed hotel

els verheijen, 14-9-2008

zeer prettige ligging van het hotel t.o.v. zee en winkels.

Ontbijt was goed, kamers oké! En het weer was erg goed, wat wil je nog meer?

Gereisd familie in september 2008

goed eten, weinig terrasjes

Kers, 7-8-2008

Hotel was prima, uitstekend eten, slechte animatie in hotel en erg klein zwembad. Heel dicht aan zee en een leuk plaatsje! Wel wat weinig terrasjes, het was 'vechten voor een plekje'. Supermarkt om de hoek, wat geweldig was. Het was gewoon een heerlijke vakantie, zoals we ongeveer verwacht hadden.
Gereisd met partner in juli 2008

Een echte tegenvaller!!

Van de Kamp, 5-8-2008

Sant Jordi, was echt slecht. We moesten bij aankomst onszelf inchecken, dit i.v.m. dat de nachtbewaker te dronken voor woorden was. Tevens was hij boos dat we hem wakker maakte! De kamer was erg klein. Met 1 koffer op de grond, was de kamer vol. Moesten over de koffers heen stappen. De Kamer was vies. Haren en vlekken in het bed. Bedden waren van beton en de veren staken in je ..... In de badkamer stond de schimmel in het bad. Op het balkon kan je je kont niet keren. Airco kapot (ook nadat ze hem gemaakt hadden). Personeel spreekt alleen Spaans m.u.v. 1 receptionist. In totaal 10 ligbedden bij het zwembad, wat tevens erg klein is. Het ontbijt was redelijk, maar het eten van de bar was niet te pruimen. Loungebar Maui is wel een aanrader.

Van het feestvierende publiek heb je weinig last. We zouden uitzicht op zee of zwembad krijgen, alleen is dat onmogelijk.

Conclusie: Zoek een ander hotel voor een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H·TOP Summer Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Summer Sun in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Summer Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Summer Sun scoort een 5.22 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: