Hotel H·TOP Royal Sun Suites ****

6,6

29 reviews over Hotel H·TOP Royal Sun Suites in het Nederlands

Helse vakantie

Lies, 16-8-2017

2 wkn vakantie tot 21 augustus. Totaal geen 4 sterren waard. Schoonmaken doen ze met een Franse slag. De bedden zijn zo oud dat alle veren in je rug te voelen zijn,had je geen rugklachten dan krijg je ze hier wel. En als straf de "all-inclusive". Lange rijen, domme pasjes systeem om als 2e rangs burger behandeld te worden, overal voor bij betalen. Eten is eentonig, smaakloos en koud. Animatie is nog in de jaren 80 blijven steken..kids vinden het 3x niks. Tering herrie tot middernacht en vervolgens geluidsoverlast van ruziënde gasten, dronken mannen die op je deur staan te kloppen en overlast van naast gelegen hotel tot 3 a 4 uur 'snachts. En vervolgens door het personeel om 6 uur 's ochtends. Super onvriendelijk bij klachten kijken ze je aan alsof je uit Mars komt . 473 eurotjes ter compensatie voor een helse 2 weken vakantie.. waar je 3200 euro voor betaald heb en in 1,5 week 1200 euro lichter bent..met 2 volwassenen en 2 kinderen. Nooit meer! Touroperator moet zich schamen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie kamers eten prima niets aan te merken

jo en netty, 26-9-2016

daar is niets voor te melden zeer tevreden komen zeker terug
Gereisd met partner in september 2016

Goed!!

Mirjam, 22-9-2016

Een prima hotel schone kamers super vriendelijk personeel. Niets is hen teveel wij waren er met een groep en zijn zo gastvrij en goed ontvangen.

Het eten is prima keus genoeg. Iedere dag schone handdoeken en om de dag werden de bedden verschoont.

Geen minpunten voor ons!! Prima prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H·TOP Royal Sun Suites bij:

supper goed hotel volgendjaar weer

andre, 17-6-2016

ruime kamers eten was supper en het personeel was vriendelijk
Gereisd met partner in juni 2016

Fijn hotel op prima locatie

Elaine, 21-12-2015

Ondanks de wisselende beoordelingen viel het ons erg mee, heel vriendelijk personeel, prima keuze en kwaliteit bij buffetten en mooie centrale ligging van het hotel. Minpunten waren het kleine zwembad op het dak en de gehorigheid aan de doorgaande weg en van de buren, maar dat is eigenlijk niet te vermijden in het hoogseizoen aan de Costa Brava!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Nooit meer

Ien, 3-9-2015

Zeer slecht koud eten viezen stoelen bij het eten geen leuk terras langs de weg
Gereisd met partner in juli 2015

Leuk hotel geweldige kamers

Nicole horn, 28-8-2015

Leuk hotel erg groot en perfecte ligging wij waren met 2 kleine kinderen leeftijd 1 en 4 daar was op de mini disco na niks voor te doen en daarbij begon die disco pas om 21.00.. Verder is het zwembad iets aan de kleine kant maar perfect onderhouden.. Afstand tot het strand is makkelijk te doen.. Eten was veel hetzelfde maar ook prima!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

geen 4 sterren waard - ontgoocheld

kathy, 11-8-2015

Pluspuntje was de kamer,ruim voor een gezin(4 p), de matras op het bed was versleten, de veringen staken er bijna door- gevolg pijnlijke rug,

Het ergste was het restaurantgebeuren, in rij aanschuiven tot er een plaatsje was (in de kelder, zonder ramen -vuil en ongezellig)De stoelen kwamen recht uit opslagplaats met stof en vuile plekken op de zittingen(bah, vies),eten was altijd koud (legden de vuren van de bain-marie al om 20u40 af, je kon tot 21 u binnen om te eten) vettige maaltijden, weinig variatie, studenten die afruimden keken voortdurend naar hun uurwerk (mijn man vond het steeds een straf om naar het resstaurant te gaan)

Ook de pasjes vonden wij geen goed systeem, je moest je voordurend concentreren dat je geen enkel kwijt raakte,

Ons bezoek was eenmalig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Nooit meer

Chantal, 27-7-2015

Wij zitten op dit moment in dit hotel tot 1 augustus. 4 sterren...... Waar ze die vandaan gehaald hebben weet ik niet. Het eten is hier allemaal koud. Tussen de stapels borden ben je blij dat je 1 schoon bord kunt vinden, heb je die een gevonden moet je het nog afdrogen. Wat wij niet zo fijn vonden was de kaartjes die je elke keer mee moest leuren. Geef ons maar gewoon een polsbandje! Er stond mooi vermeld dat je bij alle top hotels mag eten en drinken maar....... Niet dat het maar een keer mag en dat je alleen mag lunchen. Na 19.00 uur mag je géén gebruik meer maken van een ander top hotel. 1 plus punt de kamers waren groot. Al met al voor ons geen top royal sun suites!
Gereisd met partner in juli 2015

Geen 4 sterren meer waard

Thera, 15-7-2015

Hotel Royal Sun Suites in Santa Susanna ligt echt op een prima locatie, lekker dicht bij de boulevard en het strand.

Het eten in het restaurant is erg slecht, het is ontzettend vet en sommige warme gerechten waren gewoon koud.

Het personeel in de bar en het restaurant is vriendelijk, een deel van de werknemers bij de receptie is erg vriendelijk maar een aantal kijken en praten alsof ze liever iets anders doen dan hier werken en de gasten helpen.

Het zwembad op de 7e verdieping is onwijs klein, gelukkig kan je als hotelgasten wel gebruik maken van andere H top hotels, wij hebben dan ook nog een aantal keer gezwommen bij Royal Sun, gelegen aan het strand.

Dit hotel moet nodig opgeknapt worden en het personeel moet opgeleid worden in hoe om te gaan met gasten. De faciliteiten zijn er om een 4 sterren hotel te zijn maar het is allemaal zo oud, vies en klein dat ik het dit al lang niet meer waard vind.

Gereisd met vrienden in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H·TOP Royal Sun Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Royal Sun Suites in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Royal Sun Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Royal Sun Suites scoort een 6.61 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: