Villa Carmen

Uitstekend

4 reviews over Villa Carmen in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Greetje Stuut, 6-8-2014

Wij hebben als familie met oudere kinderen een heerlijke vakantie in. Santa Susanna gehad. Iedereen een eigen slaapkamer + badkamer. heerlijk ruim zwembad.fantastisch uitzicht op zee. Rustig strand gevonden met alleen maar Spanjaarden. Naar Barcelona geweest met de trein. Waterpretpark Lloret de mar ook super. Ook het contact met Sander was prima. Voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd familie in juli 2014

Super vakantie gehad in Villa Carmen

Ananda van Boekel, 30-7-2014

Afgelopen zondag zijn wij teruggekeerd van een -in 1 woord- fantastische vakantie in villa Carmen! Wij reisden met een groep van 9 vrouwen en hebben stuk voor stuk een geweldige vakantie gehad. Vooraf verliep het contact met Sander erg goed en vlekkeloos. Bij een vraag kregen we zeer snel en duidelijk antwoord en Sander dacht zeer goed met ons mee, super. Bij aankomst was het huis nog mooier dan de foto's al deden vermoeden en wij keken dan ook onze ogen uit. Prachtige, ruime slaap- en badkamers en overal een zeer elegante en chique afwerking. Wij waren deze week niet weg te slaan bij het zwembad en het grote terras met barbecue, waar wij veelvuldig gebruik van hebben gemaakt. Wij komen zeker terug! Bedankt voor deze geweldige vakantie!
Gereisd met vrienden in juli 2014

Volgend jaar weer SUPER

Serge, 1-8-2013

Met een gezin van 4 en van 6 hebben wij hier een super tijd gehad. Mooi uitzicht, alles lekker dichtbij. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad en op het grasveld. Lekker het treinstation vlak bij voor een trip naar Barcelona(aanrader). Villa Carmen was een leuk en netjes verzorgde villa waar de eigenaar tros op mag zijn. Sander onze contactpersoon is zoals gewoonlijk super. Netjes en goed ontvangen tijdens de sleutel overdracht, altijd bereikbaar voor vragen een ideeën, ckers dat wij Sander volgend jaar gaan zien..................
Gereisd met vrienden in juli 2013

Villa Carmen Santa Susanna

Fam Hegeman,Fam Tigelaar, 3-9-2012

Heerlijk huis in de heuvels van Santa Susanna met een prachtig eigen zwembad.

Super uitzicht over zee.

Goede service van Sander ( verhuurbedrijf )

Een aanrader voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden.

Santa Susanna/Malgrat de Mar een heerlijk strand en boulevard,veel te beleven.

Kortom een heerlijke plek om je vakantie te vieren.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Carmen in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Carmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Carmen scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.