Hotel Caprici Verd ****

Caprici Verd
7,7

154 reviews over Hotel Caprici Verd in het Nederlands

Super hotel, voor herhaling vatbaar

Chiel, 19-8-2017

In augustus 2017 met een vriend naar dit hotel geweest.

Het hotel is super netjes, het personeel is vriendelijk en het eten was prima.

De kamers waren wat gedateerd, maar super schoon. Het eten was lekker. Niet heel bijzonder, maar gewoon goed. Het personeel is heel erg vriendelijk en grappig :)

De boulevard van Santa Susanna is ook erg leuk. Er zijn best wel wat uitgaansgelegenheden, natuurlijk wel een stukje rustiger als bijvoorbeeld Lloret. Vorig jaar zijn wij ook in Santa Susanna geweest, wel een ander hotel. Toen waren we een dikke maand eerder. Het leek nu wat rustiger te zijn. Het hotel zit helemaal aan het uiteinde van de boulevard, dus ook eventueel voor de rust zit je wel redelijk.

Al met al, een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel voor de prijs

Ramona, 12-8-2017

Dit hotel is niet duur en je krijgt voor dit geld een prima verblijfplek.

Het eten was oke. Af en toe wat variatie en er was een buffetje voor de kids.

Animatie was er voldoende en ook Nederlandse animatie.

Leuk voor wat kleinere kinderen. Wel iedere dag hetzelfde programma.

Bij het zwembad was de badmeester erg streng en je mocht niet springen of duiken. Dat was minder.

Kamers klein maar wel schoon.

Vlakbij het strand maar de zee was erg wild en loopt daar snel af.

Aan de boulevard van Santa Susanna en het oude centrum van Malgrat is wel een half uurtje lopen.

Wij waren hier 4 dagen en hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer, teveel Russen, 's avonds geen animatie

Irene, 11-8-2017

Als je All Inclusive boekt, wordt je niet goed geholpen, de betalende Russen en Engelsen strooien met fooien en daar zijn de obers heel gevoelig voor. Dus je kunt echt wachten totdat zij je eens willen helpen en dan duurt het lang voordat je je drankje of tosti hebt. Snacks moeten een voor een gebakken worden, dus dat duurt sowieso lang, dit hotel moet stoppen met All Inclusive of het moet beter geregeld worden, ook de animatie 's avonds was nep, ging steeds niet door en de animatie overdag was iedere dag exact hetzelfde, voor kleine kinderen goed.

De kamers waren trouwens goed en bij de receptie werden we ook goed geholpen. Minder waren de liften, er waren drie liften waar een kapot van was en ook niet werd gemaakt, dus het was knokken om erin te komen.

Gereisd met partner in juni 2017

Top hotel

Pieter, 15-2-2017

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden alleen ontbijt. Hier was genoeg keuze. De kamers zijn schoon en ruim. Het hotel ligt op een hele leuke locatie namelijk 2 minuten lopen vanaf het strand. Het hotel heeft een prachtig binnenzwembad en buitenzwembad Wij zijn zeer tevreden over dit hotel.
Gereisd met partner in oktober 2016

Slecht hotel

natascha, 10-11-2016

Echt een plek om nooit meer weer te keren..

slecht personeel, zeer onvriendelijk

Eten is koud, en weinig variatie..brood oud

Slechte hygiëne..

Totaal geen ****sterren waardig

Slechtste vakantie ooit

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Nooit meer

Leon Allers, 7-11-2016

Als all incl. klant moet je zelf drankjes halen je wordt niet bediend zoals betalende klanten. ook krijg je nep drankjes aan de betalende bar krijgen ze echte merken.

soms lang wachten tot men je drankje kreeg. Betalende bar gaan voor. als je nog een druppel in glas heb moet die er eerst uit zijn voor je nieuwe krijg. je glazen zelf terug brengen.

de kinderen mogen binnen in het zwembad niet in het water springen.

animatie stond veel op het bord maar werd niet uit gevoerd toen wij er waren.

Eten was elke dag bijna het zelfde en koud. brood ligt er al dagen en er word niet goed gepoets in Restaurant ijs was gevallen was lag 4 dagen op de grond.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Mooie plek met groot zwembad

Ton en Natasja, 16-9-2016

Caprice verd.

Veel kamers met zee en zij zeezicht.

Aan de leuke boulevard van Santa Susanna.

Wc wat klein in een hoekje.

Eten zeer goed en de prijzen van de drankjes niet schrikbarend hoog..

Voorbeeld fles wijn. 9.80.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2016

Je betaald meer dan wat je krijgt.

Faatje, 4-8-2016

Hotel ligt heel centraal. Trein station stopt voor de hotel ruime parkeergelegenheid op privé terein.

Wat wel heel jammer was we zaten er 5 dagen en elke dag hadden we dezelfde onbijt zat geen variatie in. Bij de avond maaltijd was er ook weinig mogelijkheid voor vegetariërs bijna alles is met vlees, en je moet meteen je drankjes betalen het was fijner als dat achteraf kon.

Slaapkamer zitten 2 bedden (twijfelaars) in dus je kon niet met je partner in 1 bed slapen. Zonde.

Er was nooit plek bij de zwembad mensen legde hun handdoeken en waren de gedurende dag zowat weg. Animatie voor de Kids was wel top!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima, maar voor ons geen tweede keer!

Peter, 30-7-2016

Wij kwamen al erg vroeg bij het hotel aan (0630) maar konden pas om 1200 uur de kamer op. Dit is overigens al bekend voordat je op reis gaat net zo als de toeristenbelasting die je betalen moet. Snap niet dat sommige mensen hierover klagen. Net als dat je bij HP altijd begint met een warme maaltijd.

Wat vonden we goed aan het hotel:

Kamer lekker ruim. Klein koelkastje die we vulden met drankjes uit de supermarkt. Lidl en carrefour op loopafstand.

Zwembad is prima.

Eten is prima. Je kunt je warme maaltijd ruilen met een lunch ( is hetzelfde als de warme maaltijd). Na een week heb je het wel gehad maar dit is eigenlijk wel bij ieder hotel zo.

Vriendelijk personeel in de eetzaal.

Animatie overdag.

Overal WIFi, inderdaad wel traag maar gratis

Wat vonden we niet goed aan het hotel:

De kamer was niet schoon. Zelfs een keer vergeten schoon te maken

Lange rijen voor de eetzaal.

Receptiepersoneel en barpersoneel niet echt vriendelijk.

In de avond niets te beleven in het hotel voor kinderen en volwassenen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Voor 1 keer prima

Linda, 24-7-2016

We waren er 's ochtends om 11.00 uur, maar konden pas na 13.00 uur op de kamer. Dat was wel jammer.

We hadden half pension geboekt, maar konden lunch of diner kiezen. Daarom vaak geluncht bij het hotel en 's avonds lekker uit eten. Dat is niet duur in Spanje.

Het eten was voor ons prima. Werd klaargemaakt waar je bij stond en er was genoeg.

Hotelkamer was erg klein, te klein eigenlijk. En het bed sliep op een gegeven moment ook niet echt lekker meer.

Verder ergerden wij ons aan het feit dat er veel mensen een handdoekje op de bedden bij het zwembad leggen, maar hier heel de dag niet weer terugkomen!

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Caprici Verd bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caprici Verd in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caprici Verd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caprici Verd scoort een 7.69 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: