Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only ****

Aqua Silhouette & Spa - Adults Only
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only bij:

546 reviews over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in het Nederlands

buiten gewoon

camus, 14-9-2017

we vonden het heel goed

alleen het water van buiten zwembad te koud

Gereisd met partner in september 2017

Accomodatie Top, Food een dikke flop

C, 4-9-2017

Mooi recent vernieuwd hotel met oog voor design. Nadeel terras aan de bar kan niet benut worden als het regent wegens open elementen, mooi maar niet praktisch, personeel over het algemeen zeer vriendelijk. Kamers worden niet elke dag netjes opgeruimd ( vuilbak leeg,...) handdoeken lijken erin gegooid bij vervanging.

Het eten was een grote flop, wie houd van dagelijks hetzelfde eten, komt hier zeker aan zen trekken(patat is schil in zen geheel op dag 1, schijfjes op dag 2, in kwartjes op dag 3 en ga zo maar door...) Pasta met dagelijks dezelfde 3 sausen (tomaat, champion,pesto) waar haalt die kok zen inspiratie ??? Het lijkt wel magnetron food. , wie houdt van afwisseling kan best enkel een kamer boeken en elders op de promenade genieten van goed eten (een aanrader: KINGS in Santa Susanna 15 a 20 min wandelen vanuit het hotel)

We loogeerden eerder in hotel aqua marina (dezelfde hotel groep als deze) waar het eten super was, je wist niet wat eerst te proeven, en je wist... vandaag niet geproefd is pech, want de volgende dag kon je het niet meer krijgen. In Aqua Silhouette krijg je elke dag quasi hetzelfde voorgeschoteld, echt teleurstellend. We hebben 1 dag ons diner gewisseld voor lunch in de hoop om eens iets anders te kunnen eten, maar ook dit was enkel een goed gedacht, voor de mensen die all-inn boekten, mijn deelneming want gekloot zijt je.

Wat mij betreft, never again a hotel from the Aqua Group!!!

Gereisd met partner in september 2017

Super hotel!

Marc van Wijnen, 27-8-2017

Personeel top! Zeer vriendelijk en gastvrij.

Eten, alles te krijgen! Wij hadden half pension en in de middag kan je hier goedkoop iets eten (tosti / hamburger)

Geen handdoeken leggers, ruimte genoeg.

18+ dus geen gillende kinderen!

Hotel is pas gerenoveerd en dat zie je wel, erg mooi geworden.

Handoekservice , dus je hoeft geen strandhandoek mee te nemen van thuis.

Tip: Boeken!!!

Fantastische mooi hotel!!

Anoniem, 22-8-2017

Al een aantal jaar naar bella playa (zo heette het eerst) geweest, echter nu is het hotel verbouwd sinds dit seizoen. Maar wat een verbetering! Het hotel is in een woord geweldig!

Personeel is heel vriendelijk. Mocht er wat zijn ze regelen het meteen.

We hadden een vroege vlucht terug, maar het hotel regelde dat we nog konden ontbijten om 4 uur in de nacht. Op de heen weg kwamen we laat aan en stond er ook eten klaar.

Het hotel heeft het allemaal op orde, daarnaast heeft het ook nog een prachtige uitstraling!

We gaan hier zeker nog eens terug

Gereisd anders in augustus 2017

Een echte aanrader

Marco, 18-8-2017

Vanaf de luchthaven een klein uur rijden, kwamen we in Malgrat de mar uit. Vorig jaar zijn we naar Turkije op vakantie geweest dus we hadden ons voorgenomen geen hotels te gaan vergelijken. Toen we mensen bij verschillende hotels afgezet hadden, keken we elkaar toch wel even aan. Vervallen en oude hotels. Onze eerste gedachte was, het zal toch niet. Blij verrast waren we toen we de gevel met Aqua Hotel Silhouette& Spa zagen. Van de buitenkant zeer netjes. Eenmaal in de schone en frisse lobby, werden we ontvangen door een super vriendelijke baliemedewerkster. In zeer goed verstaanbaar Nederlands werden we te woord gestaan. Omdat we vroeg waren, moesten we tot 13:00 wachten tot de kamer gereed was. Eenmaal in de kamer : Zeer schoon netjes en modern. Een geweldige en grote douche en een heerlijk bed. Voelt iets hard aan, maar slaapt heerlijk. TIP: Boek een kamer aan zwembad zijde. Anders kijk je over een parkeerplaats uit. We hadden halfpension. Eten was elke avond anders, ruim en zeer gevarieerd aanbod. Hier is ook het personeel enorm vriendelijk. Het drinken bij het eten, dien je te betalen. Wijn gaat in Spanje veelal bij fles. De huiswijn (een fles voor € 7.25) is zeker aan te raden. Krijg je hem niet op geen probleem. Ze bewaren de fles voor je, en de volgende dag krijg je hem weer aan je tafel. Adult only en geen dronken Engelsen of Russen. Vechten om bedjes bij het zwembad is ook niet nodig. Er was maar 1 koppel die elke dag hun badlaken voor 8 uur neer wenste te leggen. Vlak om de hoek zit de officiële toeristen informatie. Nederlandssprekende Regina geeft je de juiste tips. Vanuit Malgrat naar Barcelona of LLoret is heel makkelijk per trein/bus te bereiken. Wij raden iedereen Aqua Hotel Silhouette& Spa en een vakantie in deze streek aan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel eten, kamers, personeel, super!!

Trudy de Loos, 10-8-2017

In augustus staat de kermis enkele vlak bij het hotel. Redelijk veel geluid 's avonds. Nog een plus er is ook een chloorvrij zwembad !
Gereisd alleenreizend in juni 2017

bijna de perfectie

Laura D, 8-8-2017

Perfectie bestaat niet, maar in dit hotel hebben we bijna niets gezien wat niet goed was. De vernieuwde hotelkamers, netheid, personeel, het eten, het zwembad, de bar, het restaurant,... waren allemaal prima in orde. Supervriendelijk personeel. Eten is zeer uitgebreid, ook moeilijke eters vinden hier vast en zeker wat lekkers. Het hotel is ook nog eens kort gelegen bij het strand. Dit hotel willen we vast en zeker nog eens bezoeken. Ten slotte is dit ook een hotel om tot rust te komen, het ligt net niet aan de grote drukke straat en enkel volwassenen verblijven er.

Een onverwachte luxe,gezelligheid en eenvoud in 1

Anja, 11-7-2017

Het is een mix van nationaliteiten , omdat het adult only is een leuke ervaring.

De drankjes zijn aan de wat dure kant , maar kwaliteit is wel dat je merk krijgt.

Koffie is goedkoop ,maar verschrikkelijk lekker. Eten is goed , veelzijdigheid , je kan niet zeggen dat er niets voor je bij zit , keuze is reuze . Maar geleerd in de jaren dat over het eten altijd gezeurd wordt. Dan moet je thuis blijven. Je bent in een ander land , aanpassen zou ik zeggen.Personeel erg vriendelijk , hier en daar een mopper kont , maar dan zal die zijn dag niet hebben.Het strand is onder een tunnel door te bereiken , breed strand maar de zee is in één keer diep , dat vond ik een min punt. 2 bedjes met parasol € 15,- vond ik pittig , als je 15 dagen daar bent

toch veel geld.Je kan alle kanten op met openbaar vervoer , dat is goed geregeld , zelfs met de trein , rijdt langs het strand. Bij het zwembad zijn genoeg bedjes ,dus geen handdoekje leggen ( wij waren buiten hoog seizoen ) en lekker muziekje erbij goed toeven.Entertainment was uitstekend , wij zaten elke avond op de eerste rij , super genoten. De kamers zijn fris , licht en ruim.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Keurig, geheel gerenoveerd en pas 1 week heropend.

N.G. Maastricht, 6-7-2017

Aan de balie wordt Nederlands gesproken. Kleine klacht werd meteen verholpen.

Ontbijt prima, royaal en uitvoerig.

Wij hebben niet gegeten daar, daardoor geen oordeel daarover.

Ligt niet aan zee en een lange straat verwijderd van station.

Hygiëne prima.

Kinderen worden niet toegelaten, heel erg rustig!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Goed gerenoveerd hotel.

biencop, 25-6-2017

Vroeger Hotel Bella Playa; nu overgenomen en gerenoveerd door de AQUA-groep.

Als nieuw sedert mei 2017.

Positief: vriendelijk personeel in het hele hotel.

Mooie kamers met grote TV en zeer goede gratis Wifi verbinding.

Gratis kluisje.

Goede airco.

Ruim zwembad.

Mooie bar (en poolbar) met dranken aan betaalbare prijzen.

Lekker, warm eten met een zeer uitgebreide keuze zowel 's morgens als 's avonds.

In half pension heeft men de mogelijkheid om of 's middags of 's avonds te eten.

Negatief: het poetsen van de kamer en opmaken van de bedden kan beter.

Opschuiven aan het restaurant. Geen vaste plaats.

De "dressingcode" ('s avonds lange broek voor mannen) wordt totaal genegeerd; van jogging pak t.e.m. zwemshort! Het personeel laat begaan.

Het restaurant doet eerder denken aan een verzorgde refter.

Men kan niet buiten eten.

Steeds terugkerende muziek in de publieke plaatsen.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only scoort een 8.5 uit 10 op basis van 564 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: