Camping Masia can Coromines

Camping Masia can Coromines

14 reviews over Camping Masia can Coromines in het Nederlands

Fijn en klein

Fijne, kleine camping, 6-8-2017

Deze camping heeft 50 plekken en geen stacaravans, dus ieder is met zijn eigen kampeermiddelen. Dat geeft een echt kampeergevoel. De sfeer is relaxed. Het zwembad is mooi aangelegd en heeft een lekkere temperatuur water. Het restaurant is gezellig, aardig personeel en lekker eten. Niet uitgebreid, maar wel voldoende om vaker te eten. Tip: neem een gerecht met de pesto saus. Het sanitair is te klein en wordt daarom ook wat viezig door het grote aantal gebruikers.

Ik vind het niet hygiënisch dat douches tussen de toilettten zijn en het chemisch toilet naast de wasbakken. Liever wassen/douchen scheiden van wc-deel. Tip voor de camping: bouw maar een nieuw toiletgebouw. Dit drukt het algemene cijfer voor de camping.

Veel steden/dorpen snel te bereiken, 3 kwartier naar strand. Wel erg heet in juli.

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige kleine camping in mooie omgeving

columbus, 12-9-2016

We waren bijna 3 weken op deze camping. Grote ruime plekken met veel schaduw. Leuke mix van Engels, Spanjaarden, Duitsers en Nederlanders. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige camping. Heerlijk. In de omgeving is veel te doen.

Eigenlijk geen echte minpunten. Het sanitair zou in het hoogseizoen een keer vaker kunnen worden schoongemaakt (en ook grotere afvalbakken bij het sanitair zou welkom zijn). De oprit naar de camping is even wennen als je twee dagen snelwegen hebt gehad. Een grindpad met stevige kuilen.

Gereisd familie in augustus 2016

Gezellige camping met hele ruime plaatsen

Renata, 13-8-2016

Wij hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping. Toen we aankwamen liep een medewerker van de camping met ons mee om te laten zien welke plekken er nog vrij waren en mochten we zelf een plek uitkiezen. De plekken zijn over het algemeen erg groot. De één wat kleiner dan de ander maar zelfs de kleinere plekken zijn nog groot genoeg. En met genoeg schaduw. Zwembad en toiletgebouw ligt in het midden van de camping zodat deze voor alle plekken goed bereikbaar zijn. Het personeel is erg vriendelijk, spreken bijna allemaal goed Engels en maken tijd om even een praatje te maken. Restaurant is bijna altijd vol. Als je 's avonds wilt eten moet je reserveren. Erg goed eten. Genoeg kinderen om mee te spelen, zowel jongere als oudere. De vorige recensies die ik lees over het niet altijd schone sanitair heb ik niet zo ervaren, terwijl wij toch echt in de drukste periode op de camping stonden. De toiletten zelf waren bijna altijd schoon, de vloer misschien niet altijd, maar dat vind ik minder belangrijk. Douchen met muntjes vind ik nooit zo fijn maar heb ik achteraf niet als storend ervaren, je hebt genoeg tijd om met 1 muntje te douchen. In de omgeving zijn genoeg dingen te doen en te bekijken. Besalu is een heel leuk stadje op 3 km afstand waar we meerdere keren naar toe zijn geweest, leuke winkeltjes en leuke restaurantjes en pleintjes. Verder is Figueres en het Dali museum natuurlijk een bezoek waard. Girona is ook een erg mooie, gezellige stad. En het strand is ook goed te doen. De stranden in het natuurgebied Cap de Creus zijn erg mooi. Ik zou Roses vermijden, een hele drukke badplaats, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Cadaques is ook zeker een bezoek waard. Wij komen waarschijnlijk nog wel een keer terug op deze camping!
Gereisd familie in juli 2016

Prachtige omgeving!

Fam. Fortuin, 21-8-2015

Mooie camping, Mooie plaatsen wij hadden een Mega plek, ik denk ruim 100 vierkante meter. Vriendelijke eigenaren en hun kinderen en personeel! Lekker eten op terras. In het hoogseizoen vonden wij het zwembad veel te klein en aantal toiletten en douches te weinig. ook de opstelling niet erg praktisch. Ook was het niet altijd schoon, mede omdat er gewoon te weinig toiletten zijn. Er is zoveel te doen en te zien in de omgeving, dat we dat niet allemaal hebben kunnen doen. Ideale uitvalsbasis voor uitstapjes.
Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijke camping, gastvrij!

Peter Vogels, 18-8-2013

Camping wordt beheerd door zeer vriendelijke, enthousiaste en behulpzame eigenaren. Ligging is heerlijk: rustige omgeving, mooi groen, prachtige grote plekken!

Mooi zwembad, speeltuintje en tafeltennistafel en veel kinderen, dus ideaal voor een bezoek als gezin!

Dicht in de buurt van Figueras, Girona en Besalu! Mooie plaatsen die een bezoek waard zijn! Zelfs een uitstap naar zee is makkelijk te maken; slechts een half uurtje rijden en dan ben je er.

Heerlijk eten voor een prima prijs in het eigen restaurant. En ga je naar het terras om even te internetten dan word je niet verplicht iets te gebruiken! Relaxt dus!

Is er dan niks om over te klagen.... ja toch: wij vonden het sanitair niet altijd even fris! Het wordt dagelijks schoongemaakt, maar wat ons betreft mag dat in het hoogseizoen minstens 2x per dag!

Gereisd familie in juli 2013

Rustige, groene camping

Marianne van Run, 15-8-2012

Heerlijke tijd gehad op deze relatief kleine camping. Zowel kleine als ruime staanplaatsen met bomen voor de nodige schaduw. De familie, maar ook de andere werknemers, werken enorm hard om het de gasten naar de zin te maken. Tijdens de eerste week van ons verblijf was het nog erg rustig op de camping, daarna werd het wel erg vol en werden ook niet-officiële plaatsen vergeven. Het sanitair werd dagelijks gereinigd, maar tijdens die drukke periode was dat soms onvoldoende. Het zou overigens helpen als ouders hun jonge kinderen zouden begeleiden naar het toilet...Prachtig zwembad, dat goed wordt onderhouden. Neem echter geen witte of katoenen badkleding mee, want die verkleurt door de chemicaliën in het water... Op het terras een aantal keren eenvoudig, maar goed (en heel goedkoop) gegeten. Een bezoek aan Barcelona, de Pyreneeën, Empúries, Girona, Figueres, Portlligat (woonhuis Dali) en het strand vonden wij prima te doen.
Gereisd familie in juli 2012

Mooie, rustige camping

Familie_Himpe, 15-8-2012

We hebben op Can Coromines een leuke tijd gehad. Zeer ruime schaduwrijke plaatsen, fijne bar waar je eenvoudige gerechten kan eten, vriendelijke eigenaars, super proper en leuk zwembad, speelpleintje, pingpongtafel,.... Ivm het sanitair: Inderdaad slechts 5 toiletten maar ik heb in elk geval nooit moeten wachten. Ze worden 1 x per dag zeer grondig gereinigd. Aan de afwasbakken beschikten wij in over voldoende warm water. Vanaf 22u wordt het ook echt stil op de camping. In de omgeving is ook veel te bezichtigen. Het vlakbij gelegen dorpje Besalu bvb is echt mooi.
Gereisd familie in augustus 2012

Heerlijke plek in de spaanse zon

Lotte, 15-8-2011

Zojuist terug van een week op deze camping. Eens met de vorige reacties: mooie camping, ruime (en ook kleinere) grasplekken. Super zwembad, aardige eigenaren. Maar, waar wij normaal gesproken goed doorheen kunnen prikken, werd toch een irritatie puntje. Het sanitair: Slechts 4 toiletten ( + inval toil) voor 60 plekken op de camping. E.e.a werd slechts 1 keer schoongemaakt per dag, wat goed te ruiken was. Als je wilde afwassen, moest je geduld hebben. Want het straaltje warm water was minimaal. Voor het douchen had je een muntje nodig! en na 23.00 u stond je in het donker je tanden te poetsen, want dan was het licht uit. Al met al komt dit niet erg gastvrij over. Dan betalen wij liever iets meer, dan dit uitgeknepen gedoe. Maar goed, al die hollanders nemen dit voor lief en dus doet de eigenaar daar niet aan. En omdat de camping zo mooi is, zal het ook ons niet weerhouden om nog een terug te komen.
Gereisd familie in augustus 2011

een heerlijke plek om terug naar toe te gaan

lisette, 31-7-2011

Can Coromines is een oase in de huidige kampeerwereld waar het op veel plekken toch om geld gaat. Vriendelijke eigenaren die zowel frans, spaans als engels spreken. Prachtige plekken, nooit te druk, maar voldoende leven, een prachtig onder architectuur ontworpen zwembad. Niet supergroot, maar zeker groot genoeg. Schoon sanitair, en heel veel te zien en te beleven in de omgeving (girona, figueres, de pyreneeen, barcelona, het strand). Kortom een rustige maar leuke kampeerplek waar je je welkom en thuis voelt. Wij gaan er zeker nog een keer naar terug!
Gereisd familie in juli 2011

zeer goede rustige camping

aerts, 16-7-2010

zeer gezellige en rustige camping , omgeving waar veel is te beleven ook voor kinderen
Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Masia can Coromines in Maià de Montcal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Masia can Coromines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Masia can Coromines scoort een 8 uit 10 op basis van 14 reviews.