Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal *****

Boerderij Mas Vidal
9,4

77 reviews over Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal in het Nederlands

prachtig huis op platteland, prettige ontvangst.

Fam.Kreijn, 20-9-2017

bij slechte weersomstandigheden matige toegangsroute,

verder alles perfect voor rustig verblijf met de hele familie

op het platteland.

Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi luxe huis, goed verzorgd

Loes, 20-8-2017

Mooi, luxe en ruim vakantiehuis op het platteland, vlakbij een dorp en uitvalswegen. Afwerkingsniveau in en rond het huis geweldig. Zeer goed uitgeruste keuken. Het kan wel warm worden in de slaapkamers. Houd er rekening mee dat er geen airconditioning is. De Nederlandse beheerders houden alles goed schoon en zijn service gericht. Zo wordt het zwembad uitmuntend onderhouden. We zouden dit huis en locatie aanraden als je tot rust wilt komen. In het dorp zijn diverse restaurantjes en bars waar je met kinderen uitstekend kunt eten (probeer vooral La Fusteria den Mero aan de doorgaande weg in het dorp. Simpel, informeel en lekker eten met zeer vriendelijke bediening).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie in een super luxe villa

Harmen, 29-6-2017

Te beginnen met het huis zelf, het ziet er fantastisch uit, mooie ruime slaapkamers met allemaal een mooie eigen luxe badkamer. Hiernaast ook een goed verzorgde ruime keuken met genoeg plek om binnen maar ook buiten te eten. Als laatste het zwembad, wat een genot. Zwembad ziet er prachtig uit maar ook het terras rondom. Vanaf het zwembad is er ook nog een waanzinnig uitzicht dus vandaar het ultieme genot.

Het huis staat op een fijne locatie, aan de ene kant heerlijk rustig maar aan de andere kant ben je toch ook zo op heel veel verschillende leuke (toeristische maar ook niet toeristische) plaatsjes.

Al met al, wil je een heerlijke rustige vakantie met genoeg mogelijkheden om erop uit te trekken dan is dit een enorme aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Een waanzinnige stek om met ons gezin te zijn

Thea en Jur van Heusden, 28-4-2017

Alles was super zijn eral 2 keer geweest top plek!!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Onvoorwaardelijk genieten van elkaar!

Marvin, 23-8-2016

Genieten van lokale wijnen, donkere nachten maar ook het meer ruigere strandleven. Laat je goed voorlichten over alle mogelijkheden, dat scheelt veel tijd en draagt bij aan het vakantie plezier.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

In één woord: Fantastisch !

Gert Jan van der Lee, 2-8-2016

Wij hebben hier een top vakantie gehad. Normaal gesproken is er altijd wel iets aan te merken op een vakantie, nou over dit vakantiehuis is werkelijk niets negatiefs te melden. Je bent van alle gemakken voorzien, het is heel erg ruim en luxe. Of het nu de woonkamer, keuken of één van de 5 slaapkamers betreft (iedere kamer met luxe badkamer): het is helemaal af! Heerlijk buiten eten op het grote terras of lekker liggen bij het zwembad met buiten koelkast!). Uitstekende uitvalsbasis voor Girona, Barcelona of het strand. Ook de begeleiding door eigenaar Robert was helemaal top. Ik kan niet wachten om hier weer een vakantie door te brengen,
Gereisd met vrienden in juli 2016

Top vakantie in dit super huis op mooie locatie

Helen, 2-8-2016

Hele leuke vakantie gehad in Mas Vidal. We verbleven met 2 gezinnen op deze toplocatie, in de buurt van Girona en Barcelona. Vooral de kinderen hebben uuuren doorgebracht in het zwembad, terwijl de ouders lekker op de zonnebedjes lagen onder de parasols. Heel ruime en complete woonkeuken, ok ruime slaapkamers met eigen toilet en (stort)douche! Alle maaltijden gebruikten we op het terraspleintje aan de grote eettafel, heel gezellig tot in de late uurtjes. Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar

Paulien de Graaf, 1-8-2016

Geweldig huis. Luxe en zeer compleet.

Groot, rustig terras doordat het zwembad net iets hoger ligt. Daardoor ook weer mooi uitzicht vanuit zwembad.

Prima ligging qua uitvalswegen. Barcelona en Girona gamakkelijk aan te rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

alle comfort en centraal gelegen

M. Heida-Lexmond, 1-8-2016

Mas Vidal is centraal gelegen voor leuke uitstapjes BCN, kleine strandjes, Dalí museum etc. Het uitzicht bij het zwembad is prachtig - heerlijk vertoeven daar met veel privacy. De keuken is riant en voor onze koks alle materiaal om uitgebreid de koken. De slaapkamers lekker ruim, de badkamers uitstekend. Fijn 2x per week schone handdoeken inclusief, incl badlakens. Wij waren blij met Rob de beheerder die aan de andere kant van de mas woonde - hij gaf goede informatie en verder was hij "ongezien aanwezig" en zocht heel discreet momenten uit om het zwembad schoon te maken - we voelden ons nooit onvrij. Aangezien het 's nachts afkoelde was het lekker om de ramen tegen elkaar open te zetten. Nadeel; geluid van vrachtverkeer op de snelweg.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

In 1 woord: fantastisch

Sandra Hofland, 11-7-2016

Ruimte, inrichting, gastvrijheid

Geen negatieve punten

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal in Maçanet de la Selva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal scoort een 9.37 uit 10 op basis van 83 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: