Appartement Xaine Sun ***

Xaine Sun

86 reviews over Appartement Xaine Sun in het Nederlands

nooit meer

Rainer, 1-10-2017

Ik was in mijn eentje begin september maar kreeg een appartement voor max. 4 personen. Mooi groot. Apparte slaapkamer waar ik alle bagage kwijt kon. Eethoek met tafel en vier stoelen. Ik miste wel een tafel in het zitgedeelte.

Grote bank en een TV maar geen tafel om iets op te zetten. Geen koffiezetapparaat. Geen broodmes. Geen afzuigkap. Het bed in de slaapkamer was het zelfde als de banken in de woonkamer. Bed was ook niet opgemaakt. Lag niet lekker. Kleus was stuk. Kon je beter niets in opbergen. Schuifdeur naar het balkon kon niet op slot. Op het balkon ging je ook niet zitten want je keek op de daken van Burgerking, Disko… met allemaal airco, afzuigsystemen, troep… en je had de hele dag het lawaai van die systemen. Ik stop maar. Je weet genoeg

Gereisd alleenreizend in september 2017

fantastische vakantie om nooit meer te vergeten!

Sophie, 20-9-2017

Wij zaten met een vriendinnengroep van 7 dames in 2 apartementen van Xaine Sun, in de zomer periode in juli 2017. Wij hebben een super leuke vakantie gehad. We zaten midden op het strip langs de grootste en drukste discotheek van Lloret, Tropics. Ons appartement zat boven de mac donnalds en burgerking! Super ligging, totaal niet duur wij zaten voor rond de 450 euro 10 dagen in Lloret incl busreis. Apartement is groot heeft een prima badkamer met bad en douche ineen, prima slaapkamer met 2persoons bed en in de kamer bevind zich een slaapbank, tafel met 4 stoelen en een keukentje. Afrader is om te koken het is erg simpel prima voor een gebakken ei als je terug komt van het stappen in de ochtend, maar niet om een hele maaltijd op te koken. Ook een prima koelkast die goed koelt, om al je drankjes koud te houden. Ook je een balkon waar je met 2 mensen kunt zitten denk ik met uitzicht op de strip, denk er wel aan dat de balkon deur dicht moet zijn omdat de airco het anders niet doet :). Zorg wel dat je in de badkamer met het douchegordijn in het bad doucht omdat je anders een mini tsunami veroorzaakt wat je niet wil. Ook is er een lift aanwezig wat ook chil is. Kluisje kun je huren als je wil hebben wij niet gedaan. receptionisten zijn oke, wel krijg je een kaartje met je naam om binnen te komen waar ook je kamer etc opstaat, zuinig op zijn anders kun je er ooit niet in. Soms lukte het ons wel om andere mensen mee te nemen in ons appartement, maar ook ooit niet dan stond er wel iemand te controleren. Verder zijn de supermarkten Spar en Dia om de hoek. Pas wel op als je terug komt in het appartement dat je uitkijkt voor de ingang daar licht een hele vieze natte stinkende plas, waar je absoluut niet in wil staan want je gaat kapot van de stank. Wij dachten dat dit door het vuilnis kwam van de macdonnalds. Wij hadden met touroperator geboekt is zeker een aanrader, je kunt dan een party pakket kopen en een badje nemen wat wel even een rip uit je lijf kost, maar waardoor je geen entree hoeft te betalen in clubs als: Tropics, bumpers, londener en Moëf gaga. Wat ook leuk om te doen is op je eerste avond is de kroegentocht zo leer je alle leuke clubs/ cafés kennen. Als je van een lekkere Brandse kroeg houd ga zeker naar catroons (ook leuk gratis entree)! Wat je ook moet weten is dat er rond het strand op de stoep lijnen staan getrokken waar je wel in bikini mag lopen en waar niet, hou je je hier niet aan kun je een boete krijgen die erg hoog kan zijn. Ook iets om rekening mee te houden is dat je je koffers kwijt kunt als je je apartement uit moet op de laatste dag in de ochtend en savonds de bus terug naar Nederland gaat, dit doe je in het hotel onderin. Wat je wel moet weten is dat dat daar niet afgesloten is, bij ons is er niks gejat toen. Als laatste kun je bij de Hollandse koe heerlijke frikandellen speciaal eten!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super leuke vakantie !

Romy, 5-9-2017

Ik vond dat het schoon en goed er uit zag. Het is wat verouderd maar wat voor ons het belangrijkste was, was de hygiëne.

Wat ik niet echt goed vond is dat wij onze id kaart / paspoort achter moesten laten bij de receptie.

Een super vakantie gehad !

Gereisd met vrienden in juli 2017

Perfect

Joost, 6-4-2017

Perfect verblijf gehad bij Xaine Sun.

Erg geschikt voor jongeren.

Het is schoon, op de uitgaansstrip en er werkt vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Ideaal voor je feest- en zuipvakantie

Partybeest, 22-1-2017

Top ligging, direct aan de strip. Met groep van 4 geweest in zomer 2016. Loopafstand van het strand, zat drankwinkels en supermarkten op steenworp afstand. Enige nadeel: er soms bij de deur gecontroleerd op pasjes van het appartement, zonder kom je dan niet binnen, dus mensen meenemen die niet in hetzelfde appartement zitten gaat lastig.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Super vakantie

Lisanne, 13-9-2016

Wij zaten met z'n drieën in appartement Xaine Sun en hebben ons hier super vermaakt. De ligging is prima en overal dichtbij. Toen we aankwamen waren er wel wat dingen stuk en hadden lekkage in het dak, er werd gelijk een monteur gebeld en alles was na 10 minuten vervangen en opgelost, echt super service. Verder was het allemaal netjes en schoon. Kortom een super vakantie!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super !

Hannah, 21-6-2016

Met z'n drieën op vakantie geweest in juni. Top appartement, grote badkamer met heerlijke douche, goede keuken en koelkast. Balkon aan de achterkant klein maar als je op de hoek aan de achterkant zit heerlijk groot en rustig savonds. Aan de voorkant heb je veel uitlaatgassen omdat je aan een grote weg zit. Wanneer je de deuren sluit hoor je nagenoeg niks van buiten. In hoogseizoen wel echt een appartement voor jongeren want het zit naast de beste discotheek van Lloret. Top tijd gehad met mijn vriendinnen en komen zeker een keer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige vakantie met vriendinnen!

Daniek Hultink, 15-12-2014

Zomer 2014 hier doorgebracht met groepje van 4 meiden. We hadden een appartement aan de voorkant aangevraagd, maar kregen er helaas 1 aan de achter kant met een ini-mini balkon. Maar dat vonden wij niet zo erg! Wij hadden een kamer met een slaapkamer met 2p bed en grote kast, een badkamer met bad, en in het woongedeelte waren 2 slaapbanken een klein keukentje, een eettafel en een tv. Het was echt heel schoon wat natuurlijk fijn is! Let er wel op dat de airco het niet doet als de ramen en deuren niet gesloten zijn! Het complex zit een beetje aan de achterkant van de strip! Perfecte ligging, want je kunt er rustig slapen. De eigenaar van het appartement was heel vriendelijk, wij lieten hier de sleutel altijd achter, zo kon iedereen naar huis gaan wanneer ze wou. Bij vertrek kan de bagage in een hokje bij het complex gelaten worden, zodat je dit niet de hele dag hoeft mee te slepen! Er mogen geen mensen mee naar binnen, dit is aan de ene kant jammer maar wel fijn voor de veiligheid!
Gereisd met vrienden in juli 2014

Schoon groot en perfecte ligging!

britt holtackers, 12-10-2014

Wauw wat heb ik afgelopen zomer een top vakantie gehad in spanje. Lloret de mar. Wij hadden het appartement xaine sun geboekt. Helemaal niet duur. En volgens touroperator sliepen we boven de mac en naast de grootste discotheek van lloret (tropics). We kwamen aan en het was waar ook. We gingen naar binnen en we keken natuurlijk eerst of alles schoon was. En evht alles was schoon en ook nog ruime kamers. Ik wil jullie echt aanraden om daar jullie je vakantie te boeken. Helemaal niet duur en een perfecte ligging en kei schoon. 1 nadeel was dat je geen andere mensen naar je kamer mag nemen. Maar dat snap ik ook wel.

om noooooit te vergeten!

Tamar, 26-8-2014

Ik was op vakantie met 2 vriendinnen dus in totaal met zn 3e. Het appartement was schoon, de ligging was perfect, het personeel vriendelijk. Alleen de inrichting was wat ouderwets maar dat maakte ons niks uit. We hebben geen last gehad van herrie van de strip, maar dat komt denk doordat wij zelf ook heel laat (vroeg) thuis kwamen van het stappen.

Bij het appratement zit geen zwembad maar je mag bij hotel xaine park gratis zwemmen en op het dakterras zonnen, dit hotel is 2 minuutjes lopen in de richting van het strand.

Tot 10 uur savonds mogen er mensen van buitenaf in het appartment zijn maar na 10en komen ze er niet meer in voor je eigen veiligheid. Maar het is geen probleem als je bij je buren ( uit het zelfde appartementencomplex) gaat zitten na 10en. Wij hadden geluk dat we op de 1e verdieping zaten waardoor we gratis wifi van de mac hadden die onder het appartement zit.

Super vakantie gehad mede dankzij het top appartement! Echt een aanrader!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xaine Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Xaine Sun in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Xaine Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Xaine Sun scoort een 8.01 uit 10 op basis van 86 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: