Villa Valentina

Valentina

1 review over Villa Valentina in het Nederlands

Prachtige ligging en fijn prive zwembad

Brenda, 3-8-2011

We hebben hier heerlijk een week vertoefd. De villa ligt boven op een berg en daardoor heb je mooi uitzicht. Het nadeel is wel dat je een steile helling op en af moet, dit deden wij dan ook alleen met de auto en niet lopend. Wij gingen dus met de auto op pad als we naar strand wilden of naar het centrum, maar dit ging prima en er is voldoende parkeerruimte. De villa had ook een heerlijk zwembad, waar wij de meeste tijd hebben doorgebracht. Het enige grote nadeel is het gebrek aan airco! Het was 's avonds erg benauwd en ramen open was niet echt een optie ivm muggen en andere beestjes. Daarnaast is het huis vanwege de vele trappen (omdat het op een berg is gebouwd) niet erg kindvriendelijk als je kinderen bij je hebt die lopen. Ondanks dat hebben wij een heerlijk weekje gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Valentina in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Valentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Valentina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.