Appartement Trimar ****

8,4

44 reviews over Appartement Trimar in het Nederlands

Fantastisch appartement!

Anoniem, 2-8-2017

Fantastisch appartement, erg mooie kamer en wij hadden een erg ruim balkon doordat we op de bovenste verdieping zaten. Vanaf Trimar is het ongeveer 5 minuutjes lopen naar de strip en het strand, ideaal. De supermarkt ligt op 2 minuten lopen en ook de pinautomaat is erg dichtbij. Ook zijn er in de buurt veel leuke winkeltjes en eetgelegenheden. Enige wat jammer is bij Trimar is dat het zwembad vrijwel altijd in de schaduw ligt. Gelukkig is het strand wel groot genoeg! Toen we aankwamen was het appartement erg schoon en zelfs de handdoeken worden verschoond door het hotel. Trimar is een echte aanrader voor iedereen!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooi appartement

Melle, 27-7-2017

Wij hadden een appartement met z'n zessen. Het was heel schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Zwembad is wel een beetje klein en staat vaak in de schaduw maar dat maakt in principe niet uit omdat het strand dicht bij is.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Best gaafg

Anoniem, 11-7-2017

Hotel ligt 10 minuutjes van de uitgaansgelegenheden. Met het zwembad is niets mis. De bewaker is eenigzins een lege lolly, maar ja dat houd je toch.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Ideaal voor jongeren

Daphne, 14-4-2017

Dit appartementen complex is ideaal voor jongeren die in Lloret de Mar op vakantie gaan. Het complex ligt op 5-10 minuutjes lopen van het strand en het centrum/de strip. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon. Bij ons was wel redelijk weinig bestek/pannen aanwezig, deze hadden we geleend van de buren. Het zwembad is oke, deze ligt tussen de flats in en daardoor een groot deel van de dag in de schaduw. Wij hebben deze dan ook

niet gebruikt. Personeel was vriendelijk (ons rolluik was kapot gegaan, wat niet onze schuld was, dit is niet van onze borg af gegaan). Er zijn bewakers in de nacht, deze zijn streng. Mensen die niet in het complex verblijven komen niet binnen. Voor gezinnen zou ik het minder aanraden, tenzij je houdt van een appartementencomplex en een zwembad vol met feestende jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooie appartmenten!

Jessy, 20-8-2016

Wij zijn 10 dagen naar Lloret geweest en verbleven in appartementen Trimar met 6 personen. We hadden een heel ruim, luxe appartement, 2 kamers, en een grote woonkamer waar ook nog 2 slaapbanken stonden. De keuken was luxe uitgerust met een electrische kookplaat, 4 pits, een oven, een magnetron, etc. De balkonnetjes waren wel klein. Iedere kamer had er 1. Maar je kon er maar met 2 peronen zitten, en we hadden ook maar 2 buiten stoeltjes en een tafeltje. Over het zwembad heb ik weinig te zeggen, veel schaduw maar prima onderhouden. Als je bij appartementen trimar verbleef, mocht je ook gebruik maken van het zwembad bij hotel Clippers. Dat was wel erg fijn want daar was veel zon!

Ondanks dat we heel veel pech hebben gehad op onze vakantie, wisten we dat we bij Trimar veilig waren. Er zat altijd iemand aan de receptie, en ze waren allemaal even aardig. In de avonden stond er een bewaker, die waar het nodig was in greep, maar waar je ook een praatje mee kon maken!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

GEWELDIG

Anoniem, 10-8-2016

Echt geweldig.. Ruime, nette appartementen met alles erop en eraan. Ligt 5 minuutjes op loopafstand van alle winkeltjes, uitgaan en de zee. Perfect dus! Elke dag gezwommen in het zwembad, niet erg groot en in de vroegere en latere uurtjes in de schaduw maar dan maakte niets uit. Ook bij het zwembad was alles goed schoon en netjes. Personeel is vriendelijk en snachts was er een aardige bewaker waar wij altijd mee stonden te kletsen maar wel ingreep als dat echt nodig was. TRIMAR IS TOP!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Een prima complex met wat verbeter punten!

B Seuninga, 15-6-2016

Trimar is mooi appartementencomplex, luxe keuken, schone kamers en handige rolluiken voor de uitslapers.

Er is een 24/7 iemand aanwezig bij de receptie en er kan dus ook niemand ongemerkt het appartementencomplex binnenkomen.

Het zwembad is klein en grotendeels in de schaduw. Wel is het schoon en zijn er genoeg bedjes.

Minpunten zijn de bedden, ze waren erg hard en lagen niet lekker. De slaapbanken lagen beter.

Ook waren er erg weinig goede pannen waardoor koken eigenlijk vrijwel onmogenlijk was, erg jammer!

Het strand ligt op ongeveer 5 minuten. In de buurt van het appartement zit een pleintje met een supermarkt, groenteboer, bakker en pinautomaat.

"De Strip" oftewel het uitgaansgebied ligt ook op ongeveer 5 tot 10 minuten lopen.

Kortom, een prima complex met wat verbeter punten!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch appartement!

Dhr avocado, 15-6-2016

Met 6 vrienden in dit complex op examenreis geweest. Vriendelijke dame beneden bij de receptie. Ondanks dat het appartement wat duurder is dan andere appartementen in Lloret is het zeker het geld waard. Alle kamers en badkamers waren keurig schoon. Beddengoed werd halverwege de week keurig verschoond. 2 keer nieuwe handddoeken gehad. Veel gezellige buurten en héél veel ruimte binnen. Schuin tegenover zit een goede supermarkt, de groenteboer zit op de hoek en mocht je toch een keer koffie drinken in Lloret dan kun je dit uitstekend halen bij het café op de hoek. Afstand tot het centrum/strand is prima, 5 minuutjes lopen.

Als we volgend jaar nog een keer een gaan, dan boeken we zeker weer Trimar!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Jose, 20-1-2016

30 juli ben ik samen met 9 vriendinnen naar Lloret geweest. Het appartement Trimar was erg goed. We hadden een kamer voor 6 personen en een kamer voor 4 personen. De kamers waren erg groot en netjes. Een moderne keuken en in de kamer van 6, 2 badkamers. Het personeel was erg aardig en indien nodig waren ze streng. Als je ging stappen kon je je sleutel meenemen. Zo maakte het niet uit of we met zijn allen tegelijk naar huis gingen. Het appartement had rolluiken, ideaal!

Het ligt wel een stukje lopen van de strip en het strand maar dit was geen enkel probleem. Het appartement is zeker een aanrader!!!

1 nadeel het zwembad ligt in de schaduw en iedereen kijkt je aan als je in het zwembad zit.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Veel voor je geld

Casper, 25-8-2015

Voor een jongerenappartement is het er heel erg netjes schoon en groot

Alles is er goed geregeld en er is streng maar wel aardig personeel. Na 9 moet t stil zijn en daar letten ze dan ook wel goed op. Het ligt overal dcht in de buurt dus een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trimar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trimar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trimar scoort een 8.41 uit 10 op basis van 44 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: