Hotel Santa Rosa ***

7,5

17 reviews over Hotel Santa Rosa in het Nederlands

Oké

Li, 2-10-2017

Het hotel ligt vlakbij de zee en een gezellige winkelstraat. De strip is wel wat verder lopen, dit maakt ook dat het 's nachts rustig is in de buurt.

De service was op zich prima, maar er mag naar mijn mening nog wel wat aan de onderlinge communicatie gedaan worden en de gastvriendelijkheid bij de receptie mag ook wel wat meer. We moesten meerdere keren lang wachten totdat we geholpen werden.

Het eten is prima qua kwaliteit.

Kamer schoon en eenvoudig.

Zwembad is erg diep, daardoor zullen de wat kleinere mensen niet kunnen staan in het zwembad. De rand is van kleine steentjes, wat het niet zo comfortabel maakt om op de rand te zitten.

Prima hotel voor het geld wat je betaalt

Gereisd met vrienden in juni 2017

pas op voor de airco's!!!!!!!

rik, 22-7-2017

wij waren met een groep van 19 man en iedereen was ziek , ik zelf keek ook in de airco en hij zag er super vies en oud uit , verder was het hotel goed! het ontbijt was tedoen maar avond eten was niet te eten terwijl ik geen moeilijk persoon ben . de schoonmakers zijn super aardig geen problemen mee gehad! me kamer was altijd super schoon !
Gereisd met vrienden in juli 2017

fantastisch

Dhr v/d Bos, 16-5-2017

Voor herhaling vatbaar.Voor ieder wat wils ,fijn hotel.Super
Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

MF, 10-5-2016

Min : anno 2016 en **** geen gratis wifi en kluis op de kamer.

: eten dikwijls lauw (mid + av)

: geen parasols op dakterras

Plus: Vriendelijk

: proper

: NL-talig (receptie)

: dicht bij zee & centrum

: avond animatie

: democratische prijzen in de bar

: vervoer (bagage & mensen) van en naar opstapplaats

Gereisd met partner in mei 2016

Perfecte plek!

Henk en Ellen, 5-10-2015

Het is een hotel midden in het centrum en 300 meter van het strand, beter kun je het niet treffen. Prima kamer en uitstekende keuken met gevarieerd eten. Heerlijk zwembad op het dak met een leuk uitzicht over Lloret de Mar. Daar is tevens een bar te vinden waar je voor redelijke prijzen een drankje kan bestellen. S'avonds om de avond een thema-avond in het restaurant en soms wat entertainment bij de zwembadbar. Kortom wij hebben het her prima naar ons zin gehad, mede dank zij het mooie weer!
Gereisd met partner in september 2015

centraal gelegen

Marianne, 5-6-2015

Jammer dat er geen koelkastje in de kamers aanwezig is.

Geen parasols bij zwembad groot minpunt.

Het eten hebben wij als onder de maat ervaren.

De kledingregels bij het diner zijn discriminerend: heren met een broek net op hun knie wordt gevraagd een langere broek aan te trekken, dames met korte broeken waar de billen nog net niet uitvallen worden wel gewoon toegelaten, ook het dragen van shirts met armsgaten tot hun middel mogen zo de eetzaal in.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel

Lies, 16-8-2013

Het hotel heeft een prima ligging; midden in het centrum en 2 minuten lopen van het strand. Ligt in een rustige straat. Voor oudere kinderen ligt het uitgaansleven op een afstand die goed te doen is. Het hotel is ruim, schoon en het personeel is vriendelijk. De kamer was wat klein met 2 volwassenen en 2 grotere kinderen. Ontbijt was goed, diner niet; wij zijn toch maar buiten het hotel gaan eten en bij het diner aangepaste kleding. Het zwembad was prima, maar is niet kindvriendelijk, te diep en geen kinderbadje apart. Prima vakantie gehad in Santa Rosa.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Echt een aanrader!!

amber, 21-7-2012

Wat een super hotel is dit, ben net terug gekomen en ik zal zeker nog eens terug gaan.Santa Rosa heeft een fantastische ligging: 2 min van het strand, 1 min van de winkelstraatjes en boulevar. Mooi en groot hotel met hele prachtige binnenkomst. Grote nette kamers van alles voorzien, goed werkende ingebouwde airco, super vriendelijk personeel, een goed varrierend ontbijt. Ik ben zeer tevreden..!
Gereisd met partner in juli 2012

Zeer goed: prijs/kwaliteit

Peter Maus, 5-8-2011

Goed gelegen,proper,vriendelijk personeel met jaren ervaring(in Santa Rosa). Reeds een 20-tal keer geweest. Op aanraden van reisbureau, na 1 keer een verkeerd hotel te hebben gekozen.

Een dikke proficiat aan de ploeg van Santa Rosa!

P

Gereisd met partner in augustus 2010

het kan er door

frans en erna, 23-2-2010

voor een drie sterrenhotel was het gewoon goed,alleen dat ge u niet zette waar ge wilde in het restaurant ergerde mij toch een beetje,moest bij een koppel zitten die van tafelmanieren noch niet gehoord hadden;zeer wansmakelijk.

gingdan ook later of vroeger eten

Gereisd met partner in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Santa Rosa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Rosa in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Rosa scoort een 7.5 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: