Camping Santa Elena Ciutat ***

Onvoldoende

24 reviews over Camping Santa Elena Ciutat in het Nederlands

zonde, zonde, zonde

keultech, 30-8-2017

de receptie, receptie medewerkers waren behulpzaam, zwembad zag er goed uit, er werd van alles georganiseerd.

Maar er waren veel, heel veel, los geslagen jongeren, die de boel sloopten, vervuilden en enorm luidruchtig waren, met name na 23.00 tot 6.00 uur 's nachts.

De nachtwakers deden veel te weinig om de rust te bewaren op de camping.

Schoonmaaksters liepen door de sanitair gebouwen zonder deze goed schoon te maken, en waren te weinig schoonmakers aanwezig.

Met name het niet bewaken van de campingregels was erg storend.

de camping kan enorm aantrekkelijk gemaakt worden door de jongeren te weren. en meer een betere huurobjecten te stationeren.

daarnaast is samenwerking met grotere vakantie organisaties zoals touroperator noodzakelijk om niet ten onder te gaan.

echt zonde van een camping met mogelijkheden.

G

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vreselijke camping!

Karin, 7-8-2017

Tot smorgens vroeg harde muziek en luidruchtige franse jongeren.

De 1ste avond deed de bewaking er wat aan maar daarna ze niet meer gezien.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

snap er niets van

ingevossen78@hotmail.com, 7-8-2016

Mooie camping met grote plaatsen. Veel bloemen, prima sanitair en een goed zwembad. We zijn naar 2 dagen weer vertrokken. Er stond nl. bijna niemand op de camping. Er was ook entertainment maar helaas geen mensen.

Echt raar want het is een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goede camping

Ajb kinds, 19-8-2014

Ik ben dit jaar hier geweest een tent gehuurd de camping kreeg geen goede recensies ik wil dit tegen spreken het is een mooie camping met goede gratis douches goed supermarkt hele lekkere chocolade broodjes goede Nederlandse receptie mevrouw molenschot sprak Nederlands en hielp goed als er wat was melde je dit en dan werd er actie ondernomen ook werden er om de andere avond shows gegeven voor het restaurant lopen ook veel nachtwachten rond besef we dat het een camping is waar ook veel jongeren komen dus is er wel eens een beetje lawaai maar dat hoort er bij in Lloret al met all een hele mooie camping met goede voorzieningen en mooi zwembad
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Stinkende, vieze camping aan drukke autoweg!

Gerda-en-Dirk, 4-8-2013

Wat een vieze, stinkende camping!!! Toiletten met geur en uitwerpselen op 4!!! toiletbrillen. Schreeuwende jongeren tot 4.00 uur waar de bewaking niets aan doet. Eerste avond eten besteld op terras maar was rauw en koud. Zijn volgende dag meteen vertrokken naar een andere camping, camping Lloret Blau welke in centrum en dichtbij het strand en discotheken lag en een geweldige vakantie verder gehad.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Jongerencamping in hoogseizoen.

Toon, 20-6-2011

Zo te lezen is er nog niet veel veranderd in 20 jaar. Santa Elena is natuurlijk de jongerencamping van Lloret De Mar. Ook wij hechtten destijds niet aan rust en comfort. Bovendien was je er alleen savonds en snachts (smorgens..) een paar uur. Op loopafstand van Lloret en aan de drukke weg naar Blanes. Veel nationaliteiten en vooral veel lastige Fransen en Italianen. Gelukkig bijna geen Engelsen. De Nederlanders en Duitsers waren wel leuk. Ook ik heb herinneringen aan lange rijen wachtenden voor de douche, niet helemaal schoon sanitair, inbraken en vechtpartijen, maar toch ook wel aan leuke avonden voor de tent met een groep. Maar, zoals gezegd je was er weining. Wij waren er terecht gekomen omdat we wel even dachten een appartement op de bonnefooi te regelen in juli. Dat lukte niet, dus tent gekocht in Gerona en hier naartoe. Zoals meerderen zeggen: in hoogseizoen absoluut GEEN gezinscamping, misschien in voor- en naseizoen misschien wel leuk. Zwembad wel OK trouwens.
Gereisd met vrienden in juli 1985

Perfect voor Lloret

Van Noten Peter, 11-11-2008

We gaan al enkele jaren naar deze camping en hebben er nog nooit klagen van gehad. Als er mensen met kinderen klagen kunnen we het verstaan daar je wel in Lloret verblijft en niet op een familie-vakantie. Dat weet je op voorhand. Lloret is voor de jongeren en (met alle respect) niet echt voor gezinnen. Deze Camping is zéér goed geschikt voor hetgene er verwacht wordt.

Sanitair = elke dag onderhouden, bar/resto = meer dan genoeg, supermark aan voordelige prijzen, en dit allemaal op max. 200 meter afstand.

Voor ons steeds weer een plaats om terug te keren. Maar idd. niet voor gezinnen met kinderen, nu ja, zoals ik al zei, je gaat NIET naar Lloret voor een gezinsvakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

smeriger dan smerig

barbe, 11-8-2008

zijn dit jaar op de camping geweest van 01 08 tot 09 08 08,voor gezinnen met kinderen is dit een dikke nul .veel fransen die de boel op stelten zetten en gewoonweg geen respect hebben alles vuil vies en smerig achter laten . nooit meer je moest je verstand op nul zetten om je hier te durven wassen in de douches

fam vac met 3 kinderen ronduit vuil en smerig

Gereisd familie in augustus 2008

heide, 17-3-2008

wij zijn er vorig jaar de laatste week van juli geweest en geen last ondervonden, we waren er ook bijna niet, we stonden met de tent vlakbij het zwembad maar zijn er nooit in geweest. Het sanitair hebben we ook niet gebruikt, want we maakten elke dag nadat we door het stadje geslentert hadden een lange wandeling tot aan de rotsen en wasten ons eigenlijk in het water. We gingen ook telkens in de stad zelf eten! zeker aan te raden aan goeie prijzen overal! zo aten wij bijvoorbeeld calamares met frietjes en groentjes aan 5€ per schotel wat natuurlijk geen geld is! echt superstad , over de camping weinig te zeggen want we waren er haast nooit, wel heb ik rond nieuwjaar een nieuwjaarskaartje ontvangen + kalender van de camping wat ik wel leuk vond. En volgend jaar gaan we gewoon op hotel !
Gereisd anders in maart 2008

A.Peeters-Lempens, 23-9-2007

Wij zijn er van 31 aug.op 1 sept. een nachtje geweest.

Een geweldige entree gebouw met airco.

Drie man personeel die intressant aan het doen was.

En toen het terrein op overal scherven van bier flesjes.

Een levens gevaarlijke trap naar het toilet gebouw.

Wel afwas en was bakjes ,maar wel zonder water.

Twee douche,s met deur waarvan een met een OB en een of ander hoopje Poep ???.

En enkele inloop douche,s waar ook een OB lag.Ik heb er een foto van gemaakt En gewacht tot het rook naar chloorde volgende morgen,want gepoetst was er niet.Ik heb wel een poets dame gezien maar die was ergens aan het vegen waar niks lag.

Dit heb ik gemeld toen was er 5 man personeel in de airco ruimte.Allen hebben de foto,s gezien Ze vroegen zelfs of het in de heren douche was.

Ok Sorry dat is dan 30.98.Euro

Trouwens de ingang was extra beveilingd en achterom kon je zo de camping op.Dit is in 20 jaar kamperen de slechte camping En nog wel ANWB goed gekeurd!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Elena Ciutat in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Elena Ciutat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Santa Elena Ciutat scoort een 3.97 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: