Appartement Royal Inn ****

7,4

8 reviews over Appartement Royal Inn in het Nederlands

Kan beter

fajkovic ervin, 25-8-2008

accomodatie kan iets ruimer en higienischer.

service kan veel beter. Ook al heb ik 1 logie besteld, wat dus inhoudt dat ik elke dag ontbijt zou krijgen, heb ik hier helaas geen van alle dagen iets van gemerkt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Lloret de Mar

Esther Lafeber, 9-7-2008

Het was een heel net appartement, heel simpel, maar we hoefden er alleen te slapen en te douchen. Voor zo'n basis-accomodatie vonden we de prijs redelijk hoog, maar we hebben een fantastische vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in juni 2008

Joling, 20-2-2008

Erg aantrekkelijk appartementen complex, goede ligging en leuke kamers. Ik ben hier geweest met 2 vrienden en we hebben echt een toppertje van een vakantie gehad mede door het aangename verblijf in Royal inn. Wij ( ik en mijn vrienden ) zijn jongeren en we waren echt op zoek naar dit, dus als je op zoek bent naar een aangenaam betaalbaar verblijf dan is dit het! Service goed personeel heel aardig, zeker als je een beetje respect toont! Je zal er geen spijt van hebben.
Gereisd anders in februari 2008

meee., 19-1-2007

het was echt een super appartement,, we willen er eigenlijk weer heen:D..

gewoon gek doen met de baas, je kan snachts gezellig ff kletsen gewoon weg een super goed appartement... alleen beetje jammer dat niet meteen dingen gemaakt worden maar het licht egt super! gewoon boeke duss

Gereisd anders in januari 2007

Victor Tops, 15-1-2007

Zwaar k*t appartement! Waar je met zijn 5en op een niet normaal kleine kamer wordt gegooid met een volledig kapotte douche! Wordt nooit schoongemaakt, en nieuwe handoeken kan je al helemaal vergeten! Blije gast die eigenaar die het niet kan waarderen als je naakt in de Yakuzzi gaat zitten, iets sloopt in zijn smerige appartementengebouw of politie op de stoep brengt. Kortom afrader!
      Gereisd anders in januari 2007

Lisanne, 28-12-2006

ben er dit jaar geweest, dik relaxt appartement! Superdichtbij het strand/discotheken e.d./winkelstraat, je rolt nog net niet de zee in!

Aardige huisbaas en schoonmaakster!

Waar voor je geld!

xxx

Lisanne

Gereisd met vrienden in juli 2006

Linda, 2-8-2006

Echt een super appartement! (voor jongeren)! Dicht bij de winkelstraat wel net wat verder van de uitgaansgelegenheden maar dat is dan nog maar een klein stukje lopen. Mooie ruime kamers, je hoeft nooit stil te zijn, dag en nacht bewaking enz. Het dakterras en de jacuzzi zijn ook zeker rlx!
        Gereisd anders in augustus 2006

saartje en liekje, 27-7-2006

geweldig appartement zeker een aanrader!!!!! echt super mooi en de kamers zijn ook gewoon mooi en het ligt in het centrum en heel dicht bij het strand echt het perfecte appartement voor de nederlandse jongeren... niet hier naartoe gaan als je wilt slapen s'nachts want het is bedoelt voor gezellige jongeren die erop uitgaan...

we hebben het echt super gezellig gehad echt super gezellig

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Royal Inn**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal Inn in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal Inn scoort een 7.44 uit 10 op basis van 9 reviews.