Hotel Rosamar Maritim ****

Rosamar Maritim

26 reviews over Hotel Rosamar Maritim in het Nederlands

Prima verblij

Tina, 25-8-2016

Wij hebben genoten van onze 8 daagse vakantie in Lloret de Mar. Toen we aankwamen in het hotel werden we erg vriendelijk ontvangen door de receptionist. Na het inchecken bood hij ons nog wat eten aan omdat wij laat aankwamen, fijn! De kamer was voor ons prima, verbleven aan de achterzijde van het hotel maar hebben hier geen last van ondervonden. Bedden sliepen goed en dat er een balkon is, vonden we erg fijn. Ook de service is prima, nadat wij hadden gemeld dat onze douche was overstroomd (badkamer stond blank), kwam de huishouding gelijk om dit voor ons schoon te maken. Ook de technische dienst was snel paraat! Nadat dit nog een keer was gebeurd kregen wij van het hotel de mogelijkheid om van kamer te wisselen, maar dit was voor ons niet nodig (ging om de laatste paar nachten), sindsdien wat voorzichtiger gedoucht. Ontbijtbuffet was prima, veel keus en het diner was redelijk. Ligging was top!! Al met al een super vakantie gehad en zeker om de ligging, zou ik dit hotel aanbevelen!
Gereisd met partner in augustus 2016
Montse Vilella, Directora General, 26-8-2016

Dear Guest,

Many thanks for taking the trouble to write your comment about our Hotel. Naturally opinions such as yours give us great satisfaction and help us to value the efforts of our team make to offer each of our guests a pleasant stay.

We hope to see you again soon at our hotel. Many thanks for your trust in us.

Kind Regards,

Montse Vilella

Manageress of Rosamar Hotels

prijs kwaliteit oké

anneke, 13-9-2015

wij voor de eerste keer dit hotel bezocht in Lloret. We lagen aan de achterzijde van het hotel. De kamers waren wat klein, maar kraaknet. Minpuntje vond ik de weinige plaats in de badkamer vooral van het toilet. Ook het balkon was klein, er kon amper een stoel op. Het eten was wel heel lekker! Veel variatie in de keuze en mooi gepresenteerd. Sommige schotels mochten iets warmer zijn dat wel, maar zeker geen klagen.Ook de meisjes in het restaurant waren heel vriendelijk. We hadden een dakterras maar mochten ook gebruik maken van het zonneterras van de andere rosamar hotels. We hebben een mooie week gehad en komen beslist nog eens naar een rosamar hotel terug.
Gereisd met partner in september 2015
Montse Vilella, Directora General, 14-9-2015

Dear Guest,

We hope to see you again soon at our hotel. Many thanks for your trust in us.

Kind Regards,

1 fitnes apparaten allemaal stuk

2 sauna op dak te smerig voor woorden echt zeer vies

3 kamers zeer klein

4 als je beneden hotel binnenkomt enorme riool lucht echt smerig

enige voordeel het uitzicht op zee verder hoef je echt hier niet heen te gaan veel te duur!!!!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

is nu beter

Theo Jaspers, 9-4-2013

wij komen al 10 jaar in dit hotel

goed hotel lekker eten ,zeer net personeel,

kom dit jaar zeker terug

doe ze alvast de groeten daar van theo en marjon

Gereisd met partner in januari 2013

Een ramp

Ruysseveldt Steven, 2-10-2012

Dit is gewoon geen kwalitatief hotel. Het eten is niet gevarieerd en nooit warm, zelfs niet na het opdienen op het buffet. De frietjes worden reeds een half uur voor het eten op het buffet geplaatst (om maar iets op te noemen). Na dagelijks aandringen werd er een poging gedaan om dit te verhelpen, maar we hebben er uiteindelijk 14 dagen (!) lang koud gegeten. Behalve 1 receptionist en de bardame is het personeel ook niet echt gemotiveerd, laat staan echt hartelijk. De kamers worden wel echte dag gepoetst, maar eerder losjes. Drinkgeld geven helpt ook al niet. De standaardkamers hebben een balkon, waar geen stoel of tafel aanwezig is, dus buiten zitten is er niet bij. Het uitzicht is naar een ander hotel toe, geen zicht dus. Na klacht konden we veranderen, mits vrij groot supplement. Bij aankomst kan men niet inchecken zoals vermeld, we hebben er ruim 5 uur op straat gestaan.
        Gereisd met partner in september 2012

Nous aimons Lloret !

Yves___fr, 20-8-2012

Nous n'étions pas sûrs de notre choix jusqu'à ce que nous avons franchi la porte d'entrée. Il semble avoir été récemment rénové et le mobilier dans les chambres est neuf et moderne. Bien que les services offerts ne sont pas un luxe, ils sont très bons pour le prix qu'on a payé.
        Gereisd met vrienden in augustus 2012

tegengevallen

Karin, 16-7-2009

Het hotel ligt op een perfecte plek. je hoeft alleen maar de weg over te steken en je staat met je voeten in de zee.

Het hotel vind ik echter een stuk minder goed. Het personeel is over het algemeen vriendelijk. Maar wij zouden een kamer met balkon krijgen op zeezicht. Dit bleek niet te kunnen. Je moest daar voor bijbetalen terwijl de touroperator zei dat het gratis was. Wij kregen kamer met een piepklein balkon waar je amper op kunt staan. Verder stonk het heel erg in het hotel naar een gaslucht of zo. heel vreemd. Het eten was koud. Alles lag in zuur en het vlees bestond alleen uit vet. De borden en het bestek waren ook best smerig. het enige dat er goed uitziet is de sla en meloen.

En all inclusive betekent in dat hotel dat je alleen water en vruchtensap onbeberkt kunt drinken die al heel lang op tafel lauw staan te worden.

Ik raad mensen aan om NIET naar dit hotel te gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2009

2 sterren hotel!

Peter staring, 12-7-2009

Toen ik er voor het eerst kwam, had ik een goede indruk, Het hotel ligt op de hoek van de boulevard en ligt ongeveer 100 meter van het strand.

Echter toen we het hotel binnenkwamen zag het er anders uit, te kleine 4 persoonskamers, een klein balkon en het eten was niet doen, elke dag hetzelfde, patat was niet om te eten.

Na een week aten we ergens anders.

positief,je kan gebruik maken van de zwembaden van de andere 3 Rosamars

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

nooit meer

shirley, 14-6-2009

het hotel rosamar maritim is het slechste hotel waar ik ooit geweest ben . Het eten was niet te eten , er was geen variatie , en er zat een rare smaak aan. De ligging is wel goed dicht bij het strand, niet veel geluidsoverlast en dicht bij de winkel straat.

Voor de rest was het zwembad 3 bij 3 en ong. 15 ligbedden. Dus erg klein. Ik vond de personeel ook niet erg vriendelijk en dit allemaal tegenover gestelde van het hotel rosamar garden. waar wij mochten zwemmmen en het personeel was daar welerg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Lydia Olefs, 30-9-2007

Dit is het slechtste hotel waar we ooit geweest zijn.

De ligging is heel goed maar dat is dan ook alles, het eten is echt niet te eten (nooit op tijd klaar, koud, niet doorbakken, het laatste moet uit de bakken gehaald worden,...) en het water op tafel komt uit de kraan.

De kok staat nochtans steeds zeer zelfvoldaan te kijken.

Wij gingen 5 keer opnieuw vragen om de airco te maken, één keer kwam er iemand even de deur open en dicht doen. Op de bovenste verdieping is het nochtans warm. Het uitzicht is er wel mooi en voor de rest is de kamer OK.

Ons zie je er nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rosamar Maritim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosamar Maritim in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosamar Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosamar Maritim scoort een 8.95 uit 10 op basis van 77 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: