Hotel Rosamar & Spa ****

Rosamar & Spa
8,5

122 reviews over Hotel Rosamar & Spa in het Nederlands

Zo slecht, dit nooit meer!

Peter en Jenny, 20-8-2017

Dag van aankomst zijn we om 09:30 uur in het hotel. Kamer volgens baliepersoneel pas toegankelijk om 13:00 uur, dit terwijl ze weten dat je de hele nacht gereisd hebt. Is het 13:00 uur, blijkt de kamer nog niet klaar te zijn. En opeens, om 13:15 uur zijn in één keer alle kamers klaar (opmerkelijk). Personeel aan de balie ronduit onbeschoft! Moesten ook bij aankomst legitimatie afgeven. Waarom???? Handel gewoon gelijk alles af. Maar nee, het zou te druk zijn. All inclusive geldt op dag 1 pas vanaf 12:00 uur?? Ook was er tot 12:00 uur geen mogelijkheid om iets te eten. En wat is all inclusive? Tussen de maaltijden door vrijwel niets fatsoenlijks te eten. Nergens kun je flessen water krijgen. Koelkastje op de kamer is leeg. Moesten dus zelf water gaan halen bij de winkel in het centrum (geklaagd hierover bij de balie. Vanaf dag 3 wel water op de kamer gekregen, dagelijks 1 fles van 1,5 liter (?!), daarbij opgemerkt dat we er wel bijna elke dag om moesten vragen omdat men het vergeten was). Eten is niet echt lekker: zoutloos en smakeloos, met name het vlees. Kok is pasta aan het maken maar die blijkt koud (echt koud!). Zeg je er wat van, wordt ie boos. Waarom? Zorg gewoon voor warm eten! Glazen en bestek: vies. Vol met vlekken. Vensterbanken in het restaurant: vol met stof. Schoonmaken van de tafels in het restaurant: met een doekje wat een uur lang wordt gebruikt. Opvallend is dat er om de placemats heen werd schoongemaakt. Zwemwater: vies vies vies. Het vuil drijft er bovenop (18+ jacuzzi). Kamer: kleiner dan klein en toe aan renovatie. De vloer in het hele gebouw was zo ontzettend slecht. Schoonmaak van de kamer: éénmaal ben ik erbij gebleven. Twee dames zijn 5 minuten op de kamer geweest. Hebben bedden opgemaakt, gedweild en een borstel door de toilet gehaald. Meer niet. 8 persoonslift (630 kg) kan maximaal 3 personen vervoeren. Gym pas om 10:00 uur open. Waarom niet om 07:00 uur? Ontbijten pas vanaf 08:00 uur??? Doe effe normaal zeg. Avondentertainment: laat me niet lachen zeg. Wat slecht!!! Overdag nergens muziek. Geen bar of bediening op het zongedeelte van het dakterras. Ook geen parasols daar. Gasten hebben òf volpension òf all inclusive. Men is bang dat de volpensiongasten misbruik maken van het all inclusive concept. Hier 'lijden' de all inclusive gasten onder. Dit zal de reden zijn dat er nergens flesjes water beschikbaar waren. Niet handig volgens ons. Bovenstaande is allemaal aangekaart bij het management. Men wilde graag al onze problemen op de mail hebben en er wat aan gaan doen (zei men). Kon gewoon in het Nederlands, ze hadden immers iemand die dat zou kunnen vertalen. Eén dag later vroeg men ons per mail om het toch in het Engels toe te sturen. We hadden zoiets van: laten we gewoon het gesprek aangaan. Geen probleem. Afspraak gemaakt om 11:00 uur in de ochtend. Tijdens dat gesprek schoot men alleen maar in de verdediging. Na 5 minuten werd het gesprek door het management afgekapt omdat er ook andere gasten waren die te woord moesten worden gestaan. Hoe serieus ben je dan?? Wij alsnog onze grieven in het Engels op de mail gezet: Niets meer gehoord. Natuurlijk hebben we ook pluspunten: Personeel poolbar is bijzonder aardig. Personeel en het eten in het Grillrestaurant is echt fantastisch!! Kortom: Als je echt all inclusive wilt genieten moet je niet hier zijn. Ga gewoon naar de landen waar all inclusive ook echt all inclusive is: Dominicaanse Republiek, Jamaica, Mexico en Turkije. Daar weten ze tenminste hoe je gasten een schoon hotel biedt, lekker eten serveert en hoe je het je gasten naar de zin maakt! Dit hotel verdient absoluut geen vier sterren. 3 is nog teveel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super,zeker voor herhaling vatbaar het is de 2é x

Mahieu Marie-Claire, 16-6-2017

Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel heeft veel gerenoveerd,het restaurant ,de bar is ook volledig vernieuwd

Iemand dat hier niet blij is dan weet ik het niet en mijn partner denkt het zelfde erover.

Gereisd met partner in juni 2017
Montse Vilella, Directora General, 19-6-2017

Dear guest,

Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible.

Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon.

Director of Rosamar Hotels

Niet voor herhaling vatbaar

Mr. Bernard, 13-11-2016

Verouderd hotel. Te klein zwembad buiten en bovendien ijskoud. Binnen zwembad klein en verouderd en niet echt proper. Kamers verouderd meubilair maar proper. Er zijn in de garage kooien voor fietsen, maar het moest tot 4 dagen duren vooraleer wij onze fietsen er in mochten plaatsen. Eerst vroegen ze 30€ per dag hiervoor, waarmee wij uiteraard niet akkoord gingen. Dan kon het plots gratis na vier dagen. Restaurant één grote drukke refter met eten dat zeer eentonig smaakt en bovendien niet warm is. Hier ook wel zeer vriendelijk personeel. Ook in de receptie en kamermeisjes zeer vriendelijk.
Gereisd met partner in oktober 2016
Montse Vilella, Directora General, 14-11-2016

Dear Guest,

Many thanks for taking the trouble to write your comment about our Hotel. At Rosamar Hotels, our team works with the firm objective to provide comfort and well-being of our customers to the maximum. Therefore, we apologice you and we note his contributions in order to keep improving every day the work done by the team of the hotel and provide a comfortable stay to all our customers because opinions like yours help us.

We hope to see you soon in our hotel. Thank you very much for your confidence.

Manageress of Rosamar Hotels

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rosamar & Spa bij:

Helaas dit hotel nooit meer

dhr arnoldussen, 20-9-2016

dat het terras aan de voorkant niet meer bij het hotel hoort .

Als na 21.00 wat wilt drinken je door dat restaurant,voorkant hotel moet lopen je achter een deur je drankjes als er iemand komt kunt nemen en buiten is het dan 25 graden geweldig .

Ze hebben ook een dak terras maar helaas is daar ook de bar dicht moet je eerst naar het zwembad lopen daar je drank pakken of iets anders dan weer naar het dak terras lopen trap op en trap af

Gereisd met partner in september 2016
Montse Vilella, Manageress of Rosamar Hotels, Directora General, 26-9-2016

Geachte klant,

Wij danken u voor uw reactie op Zoover en hiermee uw ervaring met de gebruikers te delen.

Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en wij zullen probeeren de professionele teams te verbeeteren.

Met vriendelijke groet,

nooit meer

joep van sprundel, 18-8-2016

Als je de prijs-kwaliteitverhouding vergelijkt met Turkije dan kom je hier in Lloret de Mar zwaar te kort.

Het zwembad is klein Het eten is ook niet alles om naar huis te schrijven vaak is het eten lauw en geen variatie Zoals gezegd over de wc's die voor iedereen toegankelijk zijn worden slecht schoon gehouden en stinken en ook de uitstraling van het pand en het onderhoud is gewoon slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Montse Vilella, Directora General, 29-8-2016

Geachte klant,

Wij danken u voor uw reactie op Zoover en hiermee uw ervaringen met de gebruikers wil delen. Het spijt ons te moeten vernemen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij werken er hard aan om onze service dagelijks te verbeteren.

Wij willen hierbij wel opmerken dat wij het niet gepast vinden om ons met Turkije te vergelijken gezien de omstandigheden waarin dit land momenteel verkeert.

Met vriendelijke groet,

Uitbaatster van Rosamar Hotels

Niet bijzonder

caroline francois, 1-8-2016

Het eten was verzorgd en lekker. De kamer aangenaam maar een slechte ligging: op de eerste verdieping boven de ingang van de leveranciers.

Vertoeven aan het zwembad is niet eenvoudig, je moet klaarstaan met je handdoek wanneer de deur open gaat, anders heb je geen plaats. Een stoel reserveren wordt toegelaten hoewel aangeduid staat dat het niet mag. Kom je aan om 5 over negen heb je geen plaats meer.

Je mag naar Rosamar Gardens gaan, meer daar geldt de all in formule niet, wat een groot minpunt is.

De kinderen worden niet toegelaten aan de zwembaden waar het rustiger is en waar er wel plaats is, wat waarschijnlijk wel leuk is voor mensen die zonderrkinderen reizen, maar dus niet voor ons, die de regels wel respecteren maar als gevolg nooit een ligplaats hadden aan het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Pol Pont, Directora General, 3-8-2016

Dear Guest,

Many thanks for taking the trouble to write your comment about our Hotel. Naturally opinions such as yours give us great satisfaction and help us to value the efforts of our team make to offer each of our guests a pleasant stay.

We hope to see you again soon at our hotel. Many thanks for your trust in us.

Kind Regards,

basic hotel eerder 3 sterren waard dan 4

roodhooft, 28-7-2016

-hotel ligt aan de rustigere kant (niet aan de uitgangsbuurt, dit is een pluspunt

-vriendelijk personeel

-wij hadden een kamer gekregen vlak naast airco, dit gaf heel veel lawaai, we hebben een andere kamer gevraagd, en ook een andere gekregen, dit was wel een goede kamer

-kamers werden goed gepoetst

-eten was geen 4 sterren waard : heel weinig variatie, smaak kan beter

-hotel is over het algemeen niet echt heel netjes , ook geen 4 sterren waard, eerder 3 sterren : de toiletten worden te weinig gepoetst (stank en vuil), deuren , trappen , tafeltjes enz. worden niet gepoetst en dit is te merken

-prijs-kwaliteit : ietsje te duur voor wat het was

-niet veel te doen in de omgeving qua bezienswaardigheden, lloret is echt iets voor jongeren van 20-25 jaar

Gereisd met partner in juli 2016
Pol Pont, Directora General, 5-8-2016

Dear Guest,

Many thanks for taking the trouble to write your specific comment about our Hotel.

We are pleased to read you were good with our workers; so in Rosamar Hotels we work very hard to offer to our customers perfect services.

We take note about your comments with the main objective to continue with our progress.

We would just like to invite you to come back and we assure you your perception will be better if since the first time you have good conditions in your room.

leuk voor 1 week

jonckheere patrick, 26-7-2016

eerst kamer 1006 gekregen die veel te klein was.daarna ruimere kamer 3008 gekregen.goede bedden en heel lekker eten.
Gereisd met partner in juli 2014
Pol Pont, Directora General, 27-7-2016

Dear guest,

We greatly appreciate you taking the time to write a review about our hotel. Opinions like yours always please us greatly and help to add value to the work of our team in order to offer a pleasant stay to each of our guests.

We hope to see you again soon in our hotel. Thank you very much for your trusting us.

Yours faithfully,

nooit meer

mclovin, 19-7-2016

.lift gaan niet soms. Eten is er bijna niet en moet betalen voor drinken .kamer en badkamer veel te klein.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016
Pol Pont, Directora General, 27-7-2016

Dear Guest,

Many thanks for taking the trouble to write your comment about our Hotel.

We are pleased to read you liked the location of the hotel and our pools zone.

We apologize that your perception in the other aspects of the hotels was like this, so in Rosamar Hotels we try to offer a perfect and complete experience to all customers.

In relation to paying for drinks, we inform you that in all establishments of Lloret de Mar the customers have to pay for drinks (unless the reserve).

We would just invite you to repeat accommodation with us and we assure you that your perception will be better.

Guest Relations Manager of Rosamar Hotels

super voor herhaling vatbaar gaan zeker terug

Mahieu Marie-Claire, 14-6-2016

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam,het buffet constant aangevuld.

De badkamer was wel wat aan de kleine kant en de kast in de kamer ook.

Het was er heel proper er werd volop gepoetst.

De buiten baden vond ik super vooral het bubbelbad

Gereisd met partner in juni 2016
Pol Pont, Directora General, 15-6-2016

Dear Guest,

We hope to see you again soon at our hotel. Many thanks for your trust in us.

Kind Regards,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rosamar & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosamar & Spa in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosamar & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosamar & Spa scoort een 8.47 uit 10 op basis van 303 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: