Bungalow Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles) ****

Bungalow Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles)
Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles)
6,6

15 reviews over Bungalow Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles) in het Nederlands

nooit meer echt niet doen

r.visser, 22-8-2014

Bungalows niet meer van deze tijd kompleet uitgeleefd zeer slechte staat alles in keuken kapot geizer was kapot echt dit wilt u niet! Na aandringen iets beter gekregen maar echt nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

prachtige plek

andries van Dijk, 25-6-2012

wij zijn net weer terug van villenpark playa arena. weer dezelde bungalow als vorig jaar. mensen die klagen over slechte inrichting enz moeten niet alle huisjes over een kam scheren. ons plekje bungalow B 23 is super. groot teras met alles er op en aan. wij hebben alweer voor september besteld super gewoon.
Gereisd met partner in juni 2012

super plekje

andries en teikje van dijk, 10-11-2011

super plekje . mooi uitzicht. terras 100%. wij hadden B 23. evelien van het bureau is een vriendelijke vrouw. wij gaan zeker volgend jaar weer terug. inrichting ook prima. en de auto naast de deur. zonder auto kun je niet daar.

de bungalows en plekjes verschillen natuurlijk .

Gereisd met partner in september 2011

teleurstellend

Marjolein de Graaf, 13-5-2010

De bungalows van Playa Arena zijn over het algemeen in slechte staat en uitgeleefd. Het verhuurbureau interesseerd zich nergens voor behalve het geld. Steeds meer jongeren die s'avonds herrie maken. Jaren geleden was de urbanisatie Canyellas een "alto standing" wijk, maar nu niet meer. Jammer
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

viel tegen

van Doorn, 17-8-2009

wij kregen het huis van spaanse eigenaar en was in verouderde staat en erg vies.

veel dingen waren stuk of ontbraken en de tuin was zeer slecht onderhouden.

aan een drukke,gehorige doorgaandeweg (de toegangsweg van de urbanisatie/park)

20-25 minuten bergafwaarts !lopen naar het strand (met kleine kinderen niet te doen) ligbedden bij "eigen" bijbehorend zwembad 3 euro pppd (moet je minstens vooraf vermelden)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Net en rustig park.

Alex, 26-5-2009

Dicht bij zee, met leuke haven,meerdere (kiezel)stranden, supermarkt,camping, zwembad en 2 restaurants, en dat alles op loopafstand. 1 km vanaf Llorett de mar. Wij hadden een auto gehuurd, maar je kunt ook wel met de bus (komt alleen in hoogseizoen op het park). Hier zijn meerdere woningen te huur van nederlanders en duitsers.
Gereisd met partner in mei 2009

Middelmatig

Nelly, 8-9-2008

Huisje (appartement A) viel qua inrichting erg tegen: oude meubels, hele slechte bedden en heel slecht schoongemaakt. Pluspunt: we hadden een groot balkon. Voor de rest zag het er allemaal behoorlijk shabby uit. Park en omgeving waren wel goed.
Gereisd met partner in augustus 2008

Lekker rustig gelegen park!

Maartje, 22-8-2008

Wij zijn over het algemeen tevreden over het park. De beoordelingen zijn natuurlijk afhankelijk van het type huis. Je kunt er nl. voor kiezen om voor een iets hogere reissom een type te kiezen met een betere inrichting en ligging. Ons huisje zag er netjes uit, mooi terras. Het strand was een behoorlijk eind lopen (met veel treden), wij kozen er dus voor om dit met de auto te doen. Sowieso heb je echt een auto nodig wil je ergens komen. Qua kindvriendelijkheid biedt het park eigenlijk niets (geen kinderbad en/of speeltuintje), maar onze kinderen (bijna 3 en 5 jr.) hebben zich niet verveeld. Het strand is mooi (fijngrind) en de plaatsjes Lloret en Tossa liggen op relatief korte afstand. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer, maar dan kiezen we voor een villa met zwembad!
    Gereisd familie in augustus 2008

Prachtig huis

Harm en Rieneke, 10-8-2008

Wij hebben in een huisje buiten het park gezeten, boven in Lloret de Mar. Hierdoor heb je geen binding met het park. Prachtig huis, met 3 slaapkamers, 2 doucheruimtes, ruim balkon met uitzicht op de zee en Lloret de Mar en een keuken met alle gemakken. Het park heeft Spaanse en Duitse eigenaren. Dit schijnt verschil te maken vwb de inrichting. Ons huis was van een Duitse familie. Wij hebben echt genoten.

Het park zelf zag er goed uit, huisjes staan niet ver van elkaar. Op het strand kom je via een trap vanaf de rots waar het park op staat.

Gereisd familie in juli 2008

Lagerweij, 21-4-2008

Mooi park. Vlak bij Loret maar niet te dicht bij om er last van te hebben. Mooi groot zwembad en een leuke supermarkt. Aanrader!
    Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles) in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Playa Arena (Villenpark Cala Canyelles) scoort een 6.58 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: