Hotel Perello **

Onvoldoende

9 reviews over Hotel Perello in het Nederlands

Ga hier nooit meer heen

Michelle, 29-7-2009

Ben hier vorig jaar met een vriendin geweest. Ik vond het geen aanrader. De ligging is wel perfect, strand is zeer dichtbij, winkeltjes zeer dichtbij alleen het uitgaansleven is iets verder weg.

Het eten was 9 van de 10 keer niet lekker, maar de prijskwaliteitsverhouding is redelijk. Je betaald niet veel, maar het is ook niet veel wat je er voor terug krijgt.

Gereisd met vrienden in juli 2009

echt een topper

daphne, 21-6-2009

Echt een top hotel ! mooie kamers goed eten goeie ligging personeel valt erg mee
Gereisd met vrienden in juni 2009

smerig hotel waar niets mag

sjaak, 20-11-2008

Te kleine bedden

smerige badkamer.

geen arco en koelkast.

Gereisd met vrienden in november 2008

dit nooit meer

Jan en Annie Hoffmann, 24-9-2008

Hotel was oud en vervallen fofo's beloven heel wat maar in werkelijkheid was het een krot

de deuren kapot,bad lek, en heel smerig

de matrasveren voel ik nog in mijn rug

heel veel lawaai van de kroeg aan de overkant

personeel was heel onvriendelijk goedenmorgen kon er nog niet af ook niet als wij het in het spaans zeiden het eten was slecht heel veel vis en niet iedereen houd van vis en alles was koud.

al met al zeer slecht hotel van onze kant uit geen aanbeveling

Gereisd anders in september 2008

ERG VIES (HOTEL) STAL

Gerben en Riekie Schokker, 22-9-2008

Dit hotel is een ramp zo vies en onvriendelijk.

Nooit naar toe gaan er is geen goed woord over te zeggen. Eten vies en koud smerige kamers en brutale schoonmakers als je zegt een moment staan ze al binnen en zijn met 5 min klaar om de hele kamer te doen niet dus het zand van de vorige lag er nog is ook de hele week zo gebleven. Niet normaal plakte in de eetzaal vast aan de muur met mijn arm zo vies. Wij zijn de hele week s,avonds uit eten gegaan omdat het daar zo vies was. Personeel zo onvriendelijk er kon nog geen goedenmorgen af. Geen 2 steren een stal is schooner, die twee steren hebben ze alleen gekregen omdat het dicht bij het centrum ligt verder nergens voor. ook erg veel lawaai de hele dag en nacht bedden erg slecht voor je rug. NIET NAAR TOE GAAN VRESELIJK DIT MAG ZICH GEEN HOTEL NOEMEN .

Gereisd met partner in september 2008

afschuwelijk

nathalie & lau, 18-9-2008

het slechte hotel ooit we konden een heledag niet douche omdat ze de douche met amoniak haden schoon gemaakt. het vleess van meestal rood en het en de nachtportier was meestakl dronken en handtasttelijk
Gereisd met vrienden in september 2008

oud en vervallen

Rion Huisman, 10-9-2008

De foto's beloven heel wat maar in werkelijkheid is het een oud vervallen krot.

De lift stamt uit de tweede wereld oorlog, we zijn een halve meter naar beneden gevallen.

Het hotel ver van alles, tegenover een café waar s'nachts een hoop herrie vandaan komt.

TIP: als je een taxi neemt vraag dan om je naar parking Venezia te brengen(veel taxichauffers kennen Perelló niet)

Het personeel spreekt geen engels.

De nachtportier is regelmatig dronken. Aan het kaartje 'niet storen' hebben ze maling terwijl je ligt te slapen komen ze toch binnen om schone handdoeken te brengen.

Het eten is vooral vis, niet iedereen houdt van vis. De kwaliteit is zeer slecht, het enige wat ik lekker vond waren de toetjes en het fruit.(ik ben geen moeilijke eter)

Je kan natuurlijk niet veel verwachten voor het kleine bedrag wat je betaald maar het is absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

henk, 27-4-2008

hallo,

ik kom regelmatig in lloret maar dot was mijn slechte vakantie tot nu toe...echt GEEN aanrader

Gereisd met partner in april 2008

Liesje, 25-9-2005

Waar wij zaten, was er rechtover onze kamer een kinderdagverblijf. Al van 's morgens vroeg ontwaakten we met kindergehuil. Het eten was allerminst. Er zaten haren in ons eten en soms rook het vermuft. Op het personeel kon je ook niet veel vertrouwen. De nachtportier was meermaals dronken en ietsjes te handtastelijk naar ons gedacht. De kamers waren zelfs nog niet opgekuist toen we arriveerden.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perello in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perello scoort een 3.67 uit 10 op basis van 9 reviews.