Bungalow Papalus

Bungalow Papalus
5,1

Matig

9 reviews over Bungalow Papalus in het Nederlands

Tijd van ons leven gehad, supermooie bungalow!

Jolanda M, 15-8-2012

De bungalows van Papalus zijn recent gerenoveerd en zien er supernetjes uit. Wij voelden ons gelijk welkom en waren zeer onder de indruk van de bungalow en van de service. De kids (7 en 9) hebben zich prima vermaakt bij het zwembad en het speeltuintje met speelkussen. Verder elke dag een ander strandje en stad gezien. De bungalow zelf zag er netjes en verzorgd uit. Wat zeker aan te raden is, is om te eten bij Rodizio Papalus. Je krijgt hier zo ontzettend veel lekker eten voor weinig geld, en het restaurant ziet er super uit. Zie foto's!
Gereisd familie in januari 2012

Thomas Bruijsters, 15-1-2008

Appartementen Papalus is een groot drama. Het begint met een zeikvent als je arriveerd. Vervolgens kom je in je appartement wat vol zit met mieren en een middeleeuwse keuken. Je hoeft maar 3 km te lopen naar het centrum dus dat valt ook wel mee (A) Vorig jaar hier geweest en echt GEEN aanrader!

Maximé, 11-1-2008

Wat je hier leest is ook echt waar, ik ging met vriendinnen in het hoogseizoen 2007 naar Papalus. Veelste ver van het centrum en het strand! Niet te doen gewoon.

Wij hadden heel erg veel last van mieren, als we tegengif kregen kwamen ze later tog weer op een andere plek terug, egt irritant!

Ik werd een keer wakker op een ochtend allemaal MIEREN naast mn Hoofd! nou zo wil je gewoon niet wakker worden. EGT VIESSS!

Enige compliment die ik heb was het restaurant van Papalus dat was wel goed.

Nooit meer hierheen gaan dus!!!

rubyrubyruby, 8-1-2008

Wij zijn hier met vrienden geweest (16/17 jaar oud) en hebben echt een supertijd gehad.. Het onderhoud was slecht, maar de ligging en rust is geweldig:D

noordermeer, 7-1-2008

wil je luxe dan moet je hier niet heen wil je rust en prachtige omgeving waar je uit gaan en vertier binnen vijf min met bus bereikt dan moet je hier zeker heen wij hebben hier een grandiose vakantiegehad personeel was erg vriendelijk
          Gereisd met partner in januari 2008

siem, 3-9-2007

je zit in een mooie, eenvoudige bungalow. geen luxe maar je hebt alles wat je nodig hebt plus een lekker bad en een mooie tuin/terras. de beheerder is erg aardig en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. het park ligt iets buiten het centrum en is dus meer voor mensen die rust zoeken. alles is dichtbij, zoals supermarkten, bar, restaurant, bushalte, internet en een klein strand. zwembad is eenvoudig maar schoon net als de rest van het park. wel zijn er veel mieren, maar daar krijg je spuitspul voor dus daar hebben we weinig last van gehad. we hebben het hier erg goed gehad.
          Gereisd met partner in augustus 2007

I. Roord, 21-8-2007

Een vreselijk slechte locatie. Absoluut af te raden. Zit vol met mieren. Slechte bedden. Smerig en vies van binnen. Grote kieren onder de buitendeuren, waardoor alle ongedierte naar binnen kon. Is totaal niet geschikt voor oudere moeilijk ter been zijn de personen. Gaat stijl omhoog met het laatste gedeelte een oneffende zandweg. Zou door geen enkele organisatie in het pakket moeten worden opgenomen. Kindvriendelijkheid ontbreekt. Receptiepersoneel ontbreekt.

BAH, nooit weer naar Papalus.

Was een stuk ellende. Weggegooide 1500 euro.

Gereisd anders in augustus 2007

T. Apir, 25-7-2007

Op zich zou het een flexe bungalow kunnen zijn. Maar de bedden liggen niet lekker. Voor de rest: Mieren! en je krijgt ze met geen mogelijkheid weg.. Papalus ligt heel ver van het centrum, meer dan 2 kilometer lopen en ook het strand ligt zo ver. Het zegt eigenlijk al genoeg dat je aan de andere kant van het plaatsnaambordje "Lloret de Mar" zit.

Service is er niet, want bij de receptie zit nooit iemand. Dus ik ga nooit meer naar Papalus

Gereisd met vrienden in juli 2007

Gerben Booij, 25-7-2007

BELAZERIJ!!!!!!! NIET NAARTOE GAAN.. té ver van het centrum en strand en dus alle leuke dingen... ligt zelfs net BUITEN lloret!! veeeeel te veel mieren.. niet normaal meer en geen tv.. de kamers waren alleen een lichtpuntje
                Gereisd met vrienden in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Papalus bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Papalus in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Papalus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Papalus scoort een 5.1 uit 10 op basis van 9 reviews.