Hotel Ninays **

Ninays
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ninays bij:

2 reviews over Hotel Ninays in het Nederlands

Jov !, 5-9-2006

Dus

1. Ligging : Scooters om half 8 s morgens + slecht uitzicht op de krotten van lloret.

2. Service : uitgescholden worden door het personeel voor elk spaans scheldwoord wat er bestaat.

3. Eten : een week ziek van geweest dus dat verklaard zijn eigen al !

4. Prijs : Een beetje overdreven voor een hotel met een slechte ligging , slechte service en rot eten.

Ik zou zeggen als je me niet op mijn woord vertrouwd ga dan zelf maar eens een kijkje nemen, maar ik raad het je ten zeerste af!

Vriendelijke Groeten van de belgen die nu nieet meer welkom zijn in Ninays !

Gereisd anders in september 2006

Tim F, 26-1-2006

Mooie kleine kamers met TV en een nette badkamer. De kamers zijn netjes, al kan de poetsvrouw irritant zijn, die elke morgen je kamer op komt gestormd.

Het andere personeel is aardig, al zijn ze wat argwanend tegenover jongeren ("Shhhhhhht" werd al geroepen als je niet eens lawaai maakte)

Het zwembad is klein, maar met een gezellig dakterras waar je heerlijk van een biertje kunt genieten.

Als je pech hebt (zoals wij), heb je geen balkon en ligt je kamer aan de kant van de garage, die elke ochtend rond 7 uur een stuk of 50 scooters de straat op knalt.

Oja het eten is meestal niet echt lekker, maar nog wel te eten en het restaurant is verder goed verzorgd.

Veel plezier voor wie erheen gaat. Ik vond het ondanks de minpunten toch een relax hotel.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ninays in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ninays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ninays scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: