Vakantiehuis Mas Turo ****

Mas Turo

4 reviews over Vakantiehuis Mas Turo in het Nederlands

Heerlijk huis op een prachtige locatie

Rupert & Anita, 24-6-2017

Mas Turo is echt een fijn huis op een prachtige locatie, en een uitzicht dat je niet gauw zult vergeten.

Het is wel zaak om een eigen auto te hebben want het is best nog een stukje naar Lloret of de winkels.(Alles is er te vinden, zowel een nieuwe Lidl en Aldi, maar ook een ruim gesorteerde Mercadonna net buiten en ook een in het centrum.)

De laatste 1,5 km is de weg naar het huis is trouwens niet geasfalteerd. Wel is de weg vlak en zonder kuilen, maar wel wat stoffig. Het is de moeite waard eens over die wegen rond te lopen en zo te genieten van de mooie bosrijke omgeving met prachtige uitzichten. Alhoewel wij vrij vroeg in het seizoen kwamen waren de meeste huizen wel bewoond maar je hebt absoluut geen last van je buren door de grote stukken grond om elk huis en de stukken onbebouwde grond tussen alle huizen.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Niet altijd nieuw, maar ook niet versleten of kapot. Begrepen is dat er ieder jaar weer een aantal zaken vernieuwd worden en dat is daardoor de kwaliteit steeds op een hoger plan komt. Dit jaar is bijvoorbeeld het bankstel vervangen. Eerder zijn er nieuwe box spring bedden gekocht en is er in alle slaapkamers airco geïnstalleerd. Wij hebben de airco niet hoeven te gebruiken want de slaapkamers waren lekker koel in de avond. (Periode laatste week mei, eerste week juni) maar in de zomer zal het zeker een uitkomst zijn.

Toen wij er waren was de gemiddelde temp overdag al ruim 28 graden en dan is het royale zwembad echt een zaligheid. Wij waren met z’n vieren maar ook als je met een groter gezelschap bent is er van alles ruim voldoende aanwezig. Zo staan er in totaal 10 ligbedden rond het zwembad, en ook bij de verschillende terrassen en buiten eettafels staan voldoende stoelen, maar ook aan servies, glazen en bestek zal je niet gauw tekort komen. Dat is iets wat ik zeker kan waarderen van een vakantiehuis van een particulier boven dat van een touroperator. Als je daar wat huurt voor bijvoorbeeld 4 personen dan zijn er ook maar 4 borden, 4 messen, 4 stoelen etc. etc. Pure armoe vind ik dat.

In dit huis kom je niets tekort, of het nu Nederlandstalige boeken, spelletjes of wat anders is dat je nodig hebt, trek maar een kastje open en ergens kom je het wel tegen. Verder heb je alle nederlandstalige zenders en nog veel meer buitenlandse op een mooi formaat flatscreen televisie en ook WiFi tot je beschikking.

Ook lekker luxe zijn de vaste BBQ en de buitenbar met ijskast. Heerlijk om bij het zwembad een koud drankje beschikbaar te hebben.

Toen wij kwamen was alles keurig schoon en opgeruimd. Van de beheerder kregen we verder wat tips over markten, restaurantjes etc. Maar dezelfde informatie vonden we ook terug in een map met daarin ook allerhande foldertjes van attracties in de buurt en kaartjes van restaurantjes.

Voor iedereen die een heerlijke vakantie wil hebben in een toeristisch gebied, maar niet heel de tijd in de drukte en lawaai van andere vakantiegangers wil zitten is dit een plek die je zeker moet overwegen.

Ik raad het je aan!

Gereisd met vrienden in juni 2017

wat een heerlijk huis

Corrine Waslander, 1-9-2009

Wij hebben hier 2 weken vertoeft in juli 2009 en hebben het erg naar ons zin gehad. Alles is hier aanwezig om een geweldige vakantie te vieren. Qua inrichting kan het wel wat gemoderniseert worden, dit verdient het huis ook vind ik. Een heerlijk zwembad wat 2x per week wordt schoongemaakt, een buitenbar met cd/radio zodat je heerlijk bij het zwembad je favoriete muziek kunt beluisteren. Het contact met de beheerder is ook uitermate gezellig geweest. Een auto is wel noodzakelijk omdat het boven op een berg ligt. Het uitzicht is ook prachtig, je kijkt vanaf het terras zo naar de Middellandse Zee. Wat wil je nog meer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Veel privacy en alles aanwezig. Mooi zwembad.

Y. Brands, 17-8-2008

Prettig contact met de eigenaar. Geweldige plek in het bos. Ook als uitvalbasis geschikt om naar Barcelona, Gerona te gaan als het weer wat minder is.
Gereisd familie in augustus 2008

siebe kramer, 20-10-2007

3 weken zeer prettig vertoeft

huis ligt in de bergen met een zalig zwembad en een schitterend uitzicht.

wel veel afstapjes / trapjes dus met "kleine" kinderen wel oppassen.

eigenaar verbeterd de woning elk jaar en zal wat mij betreft alleen nog beter / mooier worden

aanrader !!!!!!

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Turo in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Turo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas Turo scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: