Bungalow Las Palomas

Las Palomas
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Palomas bij:

2 reviews over Bungalow Las Palomas in het Nederlands

Geweldige bungalow

Jerry, 18-9-2017

Wij zijn net terug en vonden het super vakantie het huisje was alleen een beetje gedateerd maar wel super schoon en strak. Ze kwamen om de dag het zwembad controlen en schoonmaken. Ook was de service er prima er was namelijk 1 keer iets kapot en de eigenaar kwam er gelijk aan om het te maken het was een vriendelijke man en als er iets was was hij ook goed bereikbaar voor ons is het ook zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met vrienden in september 2017

Krap aan 3 sterren waard.

P. Venema, 5-9-2012

Bungalow Las Palomas is simpel ingerichte bungalow, welke door touroperator wordt aangeboden. Na een verblijf van 2 weken ben ik er overuit dat dit echt krap aan een 3sterren kwalificatie mag krijgen. Zo zijn er enkele gebreken: wasmachine was defect, veel lampen kapot, zwembad verlichting deed het niet, en het was er bij aankomst niet schoon. Ook de urbanisatie Creu de Lloret is niet 'je van het'. Veel straathonden etc. Het was een leuke vakantie, maar niet weer in deze bungalow.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Las Palomas in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Las Palomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Las Palomas scoort een 7.56 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: