Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Gran Casino Royal (gesloten) voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel H·TOP Gran Casino Royal (gesloten) in het Nederlands

Het viel reuze mee! Erg genoten

Anne,
27-11-2018

Als je een hotel zoekt waar je je nergens druk om hoeft te maken moet je zeker hier zijn! Met 9 meiden in 3x 3 persoonskamer hier verbleven. Het was niet super schoon maar als je het ergste verwacht dan valt het reuze mee! Ook zijn de mensen van het hotel super chill & je hoeft geen borg etc te betalen. Het eten kon er mee door als je van friet houdt is het sowieso geen probleem er is altijd wel iets wat je lust en het scheelt heel veel geld als je gewoon avond eet in het hotel. En niet te vergeten je kunt vanaf de strip kruipend naar huis! :)

Gereisd met vrienden in juli 2018

ellendig hotel / wel top vakantie

Jordy,
15-3-2018

laten we beginnen met wat oké was... De ligging van het hotel! je loopt de straat over en je bent op de strip. rustig plekje waar het hotel ligt. Ook kregen wij elke dag nieuwe handdoeken. Hier mee is zodoende ook alles gezegd.

wij waren met 6 vrienden op vakantie, wilde in een all-in hotel voor misschien een kleine beetje luxe. wellis waar hebben wij 1 keer geprobeerd er te eten maar dit was niet te doen. Ook de dranken die er bij zaten krijg je in een vieze hard plastic beker en je krijgt pas nieuwe als je deze weer inruilt.

kamers zijn veel te warm.. geen airco. uit nood maar mijn matras op het balkon gelegd en zodoende elke nacht buiten geslapen... een vriend van me had zelfs een bed waarbij de lattenbodem er constant uit viel. NIET FIJN!

tegen over ons was zelfs ingebroken, mensen die wij hadden leren kennen waren dus hun spellen kwijt... veel geschreeuw en knallende deuren in de gang dus ook af te raden voor familie's!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Esmée,
12-1-2018

Badkamer vies. Heel luidruchtig hotel , overdag bij het zwembad werd je bekogeld met broodjes van het ontbijt van andere gasten. Verder was het niet goed en koud. Ik zou er zelf nooit meer heen gaan en het andere aanbevelen om het ook niet te doen.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie

Sanne,
8-1-2018

Ligging is perfect, je bent meteen op de strip! Kamers zijn wel erg gehorig en ons beddengoed is in 10 dagen niet verschoond. Handdoeken kregen we gelukkig wel om de dag schoon! Eten was niet erg afwisselend maar zeker niet slecht. De eerste dag een keer of 3 aangegeven dat we geen stoelen op ons balkon hadden maar hier werd niks mee gedaan. Vervolgens zelf maar stoelen van het terras beneden gepakt. Verder werd er niet geklaagd om geluidsoverlast. Het bar- en receptiepersoneel was zeer vriendelijk en we hebben een onvergetelijke tijd gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Kansloos Hotel

H.,
24-10-2017

Dit hotel is kansloos. Begin jaren 80 gebouwd en nog origineel. Meubels zijn al jaren afgeschreven. De kamers zijn gehorig. De liften zijn traag, als ze werken. Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. All inclusive viel tegen. De consumpties zijn te halen aan de bar. Je krijgt een plastic beker die alleen gevuld word als hij leeg is. 1 per persoon. Water in flesjes is niet gratis. De softdrinks komen van de Aldi. (River cola etc) We zijn na 1 nacht gevlucht.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schandalig dat dit nog aangeboden wordt

Visser,
12-9-2017

Eten in de avond veel te koud elke dag het zelfde , ontbijt zelf maar jam gekocht zegt genoeg,kamer geen ijskastje, geen airconditioning, bloedheet,alles verouderd veel Russen,dat men dit nog aanbieden in Nederland,als hier controle gehouden zou worden door de voetselectie en waren wet zou het gelijk gesloten worden,hele week diarree gehad,dokter moest lachen toen ik zei welk hotel ik zat !!!!!!!!!! Schandalig

Gereisd alleenreizend in september 2017

Nooit meer

Ronald
11-1-2017

Het hotel is erg oud, liften amper te gebruiken Ivb het erg lang duurt voordat ze er zijn. veel trappen lopen dus. in aug daar geweest veel Engelse gezinnen. eten was niet goed. kamer was opzicht wel oke. maar het was er verschrikkelijk warm: geen airco, scheef balkon, heel warm, direct licht sochtends. erg veel lawaai. Hier ga ik nooit meer naar toe.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Viel niet tegen

Yvonne Booltink
13-10-2016

Met angst en beven hierheen gegaan,gezien de slechte recensies.Het is ons alleszins meegevallen....eten afwisselend;lekker,gaar en warm....echt niks over te klagen!Hotel zelf is vergane glorie,oud en versleten en zeer gehorig,slechte bedden,maar het is wel schoon! Ligging vh hotel is ideaal. Verder heel veel lawaaiige asociale Engelsen!

Gereisd met partner in januari 2016

niet voor ons bestemd

Tiny Wiegman
16-9-2016

om het zwembad te bereiken moesten we minimaal 3 stenen stappen nemen.... is niet goed voor mensen die slecht ter been zijn ... we hadden all in maar konden niet overdag bij de uitgifte in het zwembad komen.... het water moesten we ook zelf betalen en heel veel lawaai in het hotel tijdens de nacht

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima te doen

Jeroen van Oosterhoud
2-8-2016

Het hotel ligt erg dicht bij het centrum, dus dat was mooi meegenomen. Kamers zijn ruim, en elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Ook wordt de kamer om de dag opgeruimd. Beveiliging was duidelijk aanwezig en zorgde voor niet te veel overlast. Het eten was niet best, naar mijn mening. Niet lekker en vaak droog of niet warm.

Voor een gezin zou ik dit hotel en Lloret de Mar afraden. Het draait er echt om het uitgaan en er zijn merendeel jongeren.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Gran Casino Royal (gesloten) in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Gran Casino Royal (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.