Hotel Gran Garbi ***

Hotel Gran Garbi ***
7,3

191 reviews over Hotel Gran Garbi in het Nederlands

Hotel best goed maar weten waardeloos

Sandra, 18-8-2017

Wij kwamen bij het hotel om ongeveer half 2 aan een mochten gelijk in de kamer. Maar eerst moesten we onze auto nog parkeren en daar hebben we zeker een half uur over gedaan. Bij de receptie werd gezegd dat de parkeerplaats vol was en je moest maar iets zoeken langs de weg. Dat was niet zo makkelijk.

Onze kamer was netjes en mooi uitzicht.

Wij hadden ochtend en avond eten geboekt maar dat was echt waardeloos. Echt al het eten was koud of heel lauw. Ik heb er veel buikpijn van gehad. Gelukkig zaten wij maar 4 dagen in dat hotel.

Het waterpark is wel leuk en goed gemaakt zo met het kunstgras waar je op kan liggen. Op zich dus een goed hotel met een mooie ligging bij centrum en strand maar het eten is echt bagger.

Schoonmaak van de kamer was goed maar schoonmaak restaurant mag wel meer aandacht krijgen...kippeboutje heb ik 3 dagen zitten liggen op dezelfde plek op de vloer.

Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer

Paulien Vanhuffel, 7-8-2017

We werden gedropt in een klein kamertje in het gebouw aan de overkant van het hotel, wat we al niet geboekt hadden.Deze kamer zag er totaal niet uit zoals op de foto's vermeld stond. Piepklein balkon, klein bed en totaal verouderd. Het personeel aan de balie dacht waarschijnlijk dat we kwamen om er een hele week uit te gaan en dat de kamer ons niets kon schelen. Ze proberen je vanalles aan te smeren! De volgende dag vroegen we aan het onvriendelijke personeel achter de balie een andere kamer, waar we wel voor geboekt hadden. Na veel discussie kregen we een andere kamer, want we deden geen oog toe in dat andere gebouw door het lawaai tot s' morgensvroeg.

Het eten was niet om over naar huis te schrijven. Geen verse broodjes bij het ontbijt, alles leek al een week oud te zijn. Heel weinig variatie en geen smaak. Voor het eten moet je hier zeker niet naartoe komen want de kans dat je thuis beter eten krijgt is heel groot. Ook de service viel tegen, vaak stond de tafel vol met borden en het was er heel druk.

Het personeel van de bar deed hun job precies tegen hun goesting. Alles was met tegenzin en dit lieten ze ook uitschijnen naar de gasten toe. De all in was tussen bepaalde uren en was ook geen All in, voor alles moest er bijna bijbetaald worden. Per persoon kreeg je telkens maar 2 drankjes mee, waarom weten we niet maar dit is dikke zever!

Dit hotel is zijn 4 sterren helemaal niet waard, we snappen niet hoe ze aan deze 4 sterren geraakt zijn. Wij hebben per persoon 1040 euro betaald, echt zonde van ons geld aangezien we er lang voor gespaard hadden en hard uitkeken naar deze reis.

Gelukkig was er nog het aquapark en de omgeving, wat zeker de moeite waard is om te bezichtigen. Helaas werd het hotel veel mooier beschreven dan het in werkelijkheid was. Bij een volgende reis naar Lloret de mar, kiezen wij zeker een ander hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer!!

Beullens, 17-7-2017

All-in.. nog nooit meegemaakt! Voor 8u niets te verkrijgen, van 8 tot 10 ontbijt. Van 10 tot 11 niets te verkrijgen zelfs geen water!!!! Van 11 tot 23u alles maar dan ook alles en overal in plastic bekertjes!! Het eten is een schande en de enige refter voor alle hotels overvol!! De gasten van de Grand Gabri mar en de appartementen van de overkant komen mee aanschuiven, maar de gasten van de gewone Gabri krijgen zelfs geen water in de Mar (aquapark).

Parking gratis maar het is een open braakliggend stuk waar iedereen op kan.

Nooit nooit meer... dank u touroperator!

Gereisd familie in juli 2017

Goed hotel

De Klerk, 12-7-2017

Prima hotel. Midden in het centrum van Lloret. Schone ruime kamer. Niet super luxe, maar dat hoeft ook niet. Je kunt gebruik maken van het aquapark bij hotel Gran Garbi Mar. Een van de 2 liften was kapot, maar na een dag alweer gerepareerd.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Voor mij niet meer

Kelly, 22-10-2016

Het hotel geboekt vanwege het aquapark, voor mijn zoontje, helaas was deze gesloten. Eten was erg zout en vettig. Weinig variatie in eten. Brood bij ontbijt was niet echt vers allemaal voorverpakte etenswaren. Zonde van mijn geld. Eten en drinken aan de bar is erg duur. In de omgeving zelf ook niet veel te doen. Waarschijnlijk in de zomer leuke plek maar buiten het hoogseizoen absoluut niet met kinderen.
Gereisd familie in oktober 2016

Was weer prachtig

jansen, 10-10-2016

Gewoon top.prachtig waterpark.goede ligging.schone kamers.eten soms wat lauw .maar het was voor de kids geweldig.volgend jaar weer terug.
Gereisd familie in juli 2016

redelijk

blokkerken, 22-9-2016

ik ben met enkele vrienden naar dit hotel gegaan en wat echt tegenviel was de vriendelijkheid van de barmensen, de mensen achter de balie waren wel vriendelijk en hebben me zelf goed geholpen in nood. maar de overige service liet te wensen over. het eten was niet slecht, maar steeds koud of lauw en heel weinig keuze... het zwembad, en meer bepaald het aquapark was fantastisch. goed koel water en zeer leuke glijbanen zowel voor jong als oud. de kamers waren goed, geen overbodige luxe maar dat moet ook niet echt. alles wat je nodig hebt is aanwezig. ik heb 700 euro betaald voor twee weken all-in en dat is echt wel prijs/kwaliteit. vrienden hebben 1100 euro betaald voor twee weken all-inn dat is gewoonweg schandalig. qua ligging is het super juist spijtig dat er s'avonds altijd hoertjes staan als je wilt weg gaan en die laten je dan ook niet gerust.
Gereisd met vrienden in september 2016

Aardig.

Anouk, 5-9-2016

De ligging van het hotel is erg goed! Midden in het centrum, maar geen last van uitgaansleven.

De service in het hotel vonden wij ook goed, niks op aan te merken.

Je kunt voor dit bedrag niet het beste van het beste verwachten. Dit was te merken in het eten. Het eten was echt slecht. Wij zijn iedere avond gaan uit eten en pakte dan het nagerecht wel in het hotel.

Kamers worden goed schoongemaakt, is airco en een minibar.

's avonds minidisco voor de kids, niet erg uitgebreid. Zwembaden stellen niet veel voor, maar voor een plons zeker goed te doen. Ook het strand is op loopafstand. Het hotel ligt wel op een heuvel.

Gereisd met partner in juli 2015

Zeker voor herhaling vatbaar!

Els en Nico, 3-9-2016

Lekker en gevarieerd eten! Vriendelijke mensen aan het onthaal! Echt een aanrader met kinderen , uren plezier in het waterpark! Dicht bij centrum en de zee, toch weinig last gehad van nachtelijk lawaai 🙂

Prijs-kwaliteit : 👍🏼

Een hele leuke reis gehad!

Gereisd familie in augustus 2016

prachtig

bostyn, 1-9-2016

alles eten drinken zwembad annimatie,heel goed verblijf versta niet dat de mensen hier over klagen eten was warm veel variatie en dat je de staat moet oversteken om naar het waterpretpark te gaan das niets hoor sommige mensen,wij vonden het top met de kinderen en konden over niks klagen.
Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gran Garbi*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Garbi in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Garbi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Garbi scoort een 7.31 uit 10 op basis van 196 reviews.