Appartement Garden Center *

3,8

Onvoldoende

5 reviews over Appartement Garden Center in het Nederlands

oma kip, 30-5-2005

Voor 99 euro 2 x daar geweest in Mei.

Het is voor ouderen een prima plek, n'm zus en ik vonden het NIET verlopen naar het strand.

Er komt geen werkster maar dat wisten we.Wel dat het gewoon ook bewoond werd door Spanjaarden. Touroperator heeft goede informatie gegeven.

Gereisd anders in mei 2005

Paultje, 23-1-2005

ligging is gewoon niet super, ver van het centrum en het strand. Het zwembad was vrij klein en er ware strenge regels.De opzichter is gewoon een eikel, die vent die daar rond liep was echt de hele dag chagrijnig! het was wel een vrij ruim appartement voor 3 man. geen aanrader.
      Gereisd anders in januari 2005

Rob, 9-1-2005

het uiterlijk avn het appartement was hel lelijk, in de folder werd het veel beter gepresenteerd. De ligging was erg slecht, het is lang lopen naar het strand en het ligt erg ver buiten het centrum. Het zwembad heeft te strenge regels en is daardoor ook niet leuk, maar het strand is te ver om elke dag heen te gaan.
        Gereisd anders in januari 2005

Limbo, 4-9-2004

Vorig jaar zomer daar geweest.

Zero tolerantie daar.

Kleine kamers, klein zwembad.

In de brochures wordt er vermeld dat het uitermate geschikt is voor jongeren. Nou dat hebben we gemerkt. De eigenaar genaamd Jan is gewoon een ongelofelijk mispunt om het maar eens zacht uit te drukken. En op onze verdieping waren 3/4 van de kamers bezet door spanjaarden die daar voor vast woonden. Gewoon pure ellende.

Dus nooit meer Garden Center

GR Limbo

Gereisd anders in september 2004

Quinty, 19-8-2004

Deze zomer hebben wij 8 dagen in het appartementen complex garden center gezeten. Het is zeker geen aanrader. Gelukkig hadden wij een last minute, dus niet te veel betaald. De ligging is slecht (900 meter van Lloret, via hellende wegen, je loopt je eigen rot) en ongeveer 600 vanaf het strand van Fanals. Het appartement is op zich wel ruim, maar alles heeft een verfje nodig. Verder: slechte bedden, klein zwembad bij het complex waar je niks mag: niet eten, op luchtbedden zitten enz. Wonen ook spanjaarden, maar in hoogseizen veel jongeren die ontzetten veel lawaai maken, wordt niks tegen gedaan. Ook wel jeugdgevangenis genoemd.
            Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Garden Center in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Garden Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Garden Center scoort een 3.8 uit 10 op basis van 5 reviews.