5,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Fortuna Lloret de Mar bij :

19 reviews over Appartement Fortuna Lloret de Mar in het Nederlands

Wat een topper!

Rebecca, 20-2-2009

Dit was echt geweldig! Is alweer een half jaar geleden maar beste vakantie ever! Super gezellig en schone kamers, alleen het water was bruin.. Toen we douchte, dus wij gingen bij jongens die we daar hadden ontmoet douchen. Die hadden wel schoon water. Voor de rest top vakantie! Dit jaar weer.
    Gereisd met vrienden in februari 2009

doe dit nooit !!! Vies"

jamiel, 18-2-2009

ratten kakkerlakken condooms !! Geen woorden voor !!

Bah gewoon vies .. !!

Gereisd familie in februari 2009

Goed genoeg

Joost Boers, 28-1-2009

Goedkoop, redelijk schoon en rustig. Niet ver van het strand!
    Gereisd met vrienden in januari 2009

Verbetering

Erik, 28-1-2009

De appartementen zien er veel beter uit dan twee jaar terug. Service kon beter wat betreft uitleg met betrekking tot uitgaan, maar voor de rest tophotel
          Gereisd anders in januari 2009

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Marjolein, 28-10-2008

Wij hadden met 5 meiden appartement Fortuna geboekt. Voordat we aankwamen wisten we niet waar we aankwamen, omdat Fortuna verschillende appartementen heeft.

We zaten in appartement Ancla, dit viel onder Hotel Ancla. Onze sleutel konden we ophalen bij het hotel en er werd ons verteld dat we bij t hotel elke dag schone handdoeken konden halen

Ons appartement was boven verwachting. We hadden namelijk 2 slaapkamers, 4 bedden en 2 slaapbanken, een douche/bad met wc, een aparte wc en een keuken met oven en koelkast. Dit was allemaal erg gaaf Ook hadden we in de 'woonkamer' een hele grote spiegel(ong 2mx2m)

Een nadeel van ons appartement was, dat alles eigenlijk net niet schoon was. Dus voordat we borden pakten moesten we die eerst afwassen enz Ook pikte de vloer erg

Ons appartement lag best ver van het strand af ong 2 km. Dus moesten we steeds een eind lopen.

Ook waren wij eigenlijk de enige met dit app op deze locatie.Dus dat was een beetje ongezellig

Maar het was een super vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2008

LEUK!!

Matthew, 26-7-2008

HET WAS HEEEL GEZELLIG DAARZO ALLEEN DE APPARTEMENT WAS ECHT SMERIG
          Gereisd met vrienden in juni 2007

vanmij, 17-4-2008

Fortuna is een verzamelnaam voor een hele wijk appartementen. Ze worden aangeboden door verschillende Touroperators. Wij zijn er met een hele grote groep. We hadden 7 appartementen en wij hadden het helemaal top!

Ik vraag me af waarom de ratten bij deze mensen komen, ga eens onder de douche en ruim je troep goed op !

En trouwens, bij klachten ga je toch bij de eigenaar klagen.

Gereisd anders in april 2008

.., 20-2-2008

nooit boeken! op internet en in de reisboeken staat bij fortuna altijd een heel mooi hotel dat aan het strand ligt midden in het centrum! trap hier niet in! als je verder leest kom je er achter dan de kamers van fortuna door heel het centrum liggen verspreid! bij het boeken werd ons vertelt dat we het hotel op het plaatje zouden krijgen omdat we dat hadden aangevraagd dit is ond 3x gegarandeerd! toen we in lloret aankwamen kregen we en kamer ver buiten het centrum toegewezen zeker 20 min lopen naar het centrum! toen we bij beachmasters hadden geklaagd kregen we wel direct een andere kamer in santa rosa maar nog was dit niet wat we hadden geboekt geen balkon enz. ook heel smerig raar personeel die zeker proberen je borg te houden trap daar niet in als ze zeggen dat je iets gesloopt hebt! lloret is verder wel heel leuk 2x geweest eerst in app eva ook ver van centrum maar wel veel beter! en discotheek londener is zeker een aanrader!
          Gereisd met vrienden in juli 2007

Lloret de mar, 20-8-2007

Ik en een vriendin zaten in ancla app. We moesten 15 min lopen voor dat we in het centrum waren, opzich nog wel te doen met z'n tweën. het app zelf ging wel we hadden geen apparte slaapkamer. Mijn vriendin heeft op het bed geslapen en ik op de bank. We hadden last van stienk kakerlakken. In de keuken was niks te vinden dus konden we ook zelf niet koken, erg jammer. verder ging het wel en hebben best een leuke vakantie gehad.
          Gereisd met vrienden in augustus 2007

Vakantieganger, 17-8-2007

Goed verzorgd, zeker voor die prijs
          Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fortuna Lloret de Mar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fortuna Lloret de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fortuna Lloret de Mar scoort een 5.89 uit 10 op basis van 19 reviews.