Hotel Excelsior ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Excelsior bij:

3 reviews over Hotel Excelsior in het Nederlands

Wat een slechte service!

Rochelle, 23-8-2009

Het hotel viel ons erg tegen. Je werd er slecht behandeld, en het ontbijt stelde ook niet veel voor. Op het terras ervoor kon je wel lekkere en goedkope drankjes drinken en daar was de bediening wel super vriendelijk! De kamers waren erg simpel, en niet bepaald groot. Lloret de mar vonden wij ook een hel. En we begrepen maar niet waarom mensen daar heen gingen. Blanes is wel leuker en rustiger!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

abc@punt.nl, 10-6-2004

hotel heeft kamers met zeezicht en goede bedden. voor het hotel een boulevard met diverse mogelijkheden om, lekker buiten, te dineren. strand voor de deur.
Gereisd anders in juni 2004

conny, 2-1-2004

hotel heeft kamers met zeezicht (prachtig) en goede bedden. voor het hotel een boulevard met diverse mogelijkheden om, lekker buiten, te dineren. strand voor de deur. achter de hotels aan deze boulevard een gezellig winkelstraatje met een leuk kerkje (beetje Gaudi-achtig) ontbijt..niets bijzonders, matig zelfs. eenvoudig een reisje te boeken naar Barcelona...zeker de moeite waard.
Gereisd anders in januari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Excelsior bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excelsior in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Excelsior scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: