Hotel Evenia Olympic Palace ****

Evenia Olympic Palace
8,3

6 tips over Evenia Olympic Palace

Johan, 1-8-2017
Met de auto naar Port Aventura. Het is ver rijden (reken op ruim 2 uur) maar zeker de moeite waard. Het hotel verzorgt ook lunchpakketten die je een dag van tevoren kunt aanvragen. Is gratis bij all inclusive.
Johan, 1-8-2017
Vlakbij het hotel zit een Lavaxpress wasserette. Snel en goedkoop. Ideaal. Met google maps loop je er zo naar toe.
rvbergen, 28-7-2014
Bezoek Tossa de Mar (20 min met de auto), wandel naar het kasteel (niet open, maar mooie ligging). Parkeer in de wijk eromheen, Dit bespaart je 120 euro. Bezoek kleinere stranden vlakbij. Fanals en Lloret strand zijn erg druk en minder geschikt voor kinderen.

Tine Reweghs, 2-9-2013
Marineland in Loret de Mar en de glasbodemboot in Tossa de Mar is leuk om te doen met de kids.
ruud van vreeswijk, 12-8-2012
Wij zijn met de auto naar Barcelona gereden en hebben daar een excursie gedaan. Hadden we achteraf beter vanuit het hotel kunnen doen hier werd dezelfde excursie aanboden en hadden we met de bus gegaan. Het enige wat een beetje heeft gestoord is het gedrag van sommige all inclusive gasten. Zich vol laten lopen met drank en borden overvol opscheppen en de helft weggooien. Wij waren met oudere kinderen en Llorret is voor de jeugd een eldorado. Veel discotheken en vermaak op het strand.
sandy pieters, 9-2-2009
een prima hotel met goede kinderanimatie, verzorgde mooie kamers.. enig nadeel was het koude zwembadwater.. prima ligging; vlakbij barcelona, kortbij station.. gezin met 2 peuters

Onze bezoekers bekeken ook: