Hotel Evenia Olympic Palace ****

8,3

133 reviews over Hotel Evenia Olympic Palace in het Nederlands

Super !

Spider, 15-8-2017

All inclusive was super... Je kon alles bestellen ..ook sterke dranken.. zelfs ijsjes overdag. Leuke animatie elke avond. Het was wel erg massaal en druk. Zwembaden ook goed. Ik vond het super dat de handdoek leggers werden aangepakt. Als de ligstoel 90 min onbemand was kwam er iemand langs en haalde de handdoeken eraf, zodat dat iemand anders een plekje had.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geen tweede keer

Kivits a, 13-8-2017

Er zijn veel verbeter punten mensen die hier een 10 geven zijn niet goed snik. Rond het zwembad is het 1 chaos begint smorgens met de handdoeken race. Wc's bij het zwembad worden maar 1 keer per dag schoon gemaakt. Bijna geen parasols bij het zwembad. Bij de glijbanen heb je een kunstgrasveld waar je op de grond moet liggen. Er is een sport complex bij het hotel voor lokale bewoners. Die mogen ook zwemmen in het hotel Bad maar hotelgasten mogen niet zwemmen in het sportcomplex. In de avond moet je vechten voor een tafeltje op het buiten terras. Hier kun je denk ik maximaal met 150 mensen zitten. Overdag verbrand je levend op dit terras nergens een parasol. Het eten in de restaurants is over het algemeen eentonig, en niet echt warm. Ik ga hier geen tweede keer naar toe!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

In één woord: GE-WEL-DIG!

Hans S., 1-8-2017

Het moet je liggen, een all inclusive resort. Het is er ontzettend druk en inderdaad ook in de restaurants erg rumoerig. Wij hebben echter genoten en vonden het verblijf geweldig. Mooi hotel! Rustig gelegen in Lloret, totaal geen last van drinkende en feestende jeugd. Prachtige grote kamer met zwembadzicht. Stralend weer. Eten ruime keuze, mooi gepresenteerd. Schoonmaak top. Personeel werkt zich werkelijk helemaal kapot om het iedereen naar de zin te maken. Zwembaden wel wat koud, maar alles went. De hele dag animatie, kinderclub, niemand hoeft zich hier te vervelen. Wel weinig Nederlanders, erg veel Belgen, Fransen en Spanjaarden. Is er dan niets negatief? Ja, de WIFI is vrij waardeloos, BVN op de TV gaf bijna alleen maar storing en de parkeergarage is echt een ramp. Maar dan heb je de verbeterpunten wel gehad. Ook de wasservice was ons volledig onduidelijk, maar op een paar minuten lopen van het hotel zit een geweldige en goedkope wasserette. Wij gaan nog een keer! GEWELDIG!

Geen tweede keer !!!

Annette, 27-7-2017

Erg onvriendelijke arrogante mannen bij receptie en totaal niet behulpzaam. Tijdens het eten in de eetzaal zoveel lawaai en zoveel mensen om je heen dat je binnen 15 min graag wil vertrekken. Het eten vol met olie zo erg heb ik nog nooit mee gemaakt. De zwembaden zijn top ! Gelukkig toen wij er waren werden de hand doekleggers streng aangepakt. Als het ligbed meer dan 90 min onbemand achter liet dan werden de handdoeken verwijderd, zodat anderen een plek hadden. Dat vond ik een pluspunt. De kamer verder prima. Het feit dat je de buitenruimte en de zwembaden moet delen met de andere Evina Olympic hotels ,daardoor zit je erg opgepropt bij elkaar en dat gaf mij een opgesloten benauwd gevoel. Kamers bij te boeken als je s,avonds vliegt dat kan alleen bij de vriendelijke dames die overdag werken bij de receptie haha Echt ongelofelijk ....je kunt s,avonds bij de onvriendelijke nukkige oudere chagrijnige mannen geen kamer bij boeken...het standaard antwoordt you go out the hotel and you go... hebben geen zin om de kamer een paar uur bij te boeken , omdat ze dan even alles moeten registreren in de pc...waarschijnlijk worden ze er moe van om te werken :) Mijn oudere kinderen hebben de tijd van hun leven gehad waren ook weinig aanwezig in het hotel. Lloret is natuurlijk heel leuk om uit te gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg druk, leuk voor kids

Otto, 22-7-2017

Erg groot hotel. Palace is het nieuwste hotel: mooie, nette kamers en hier zit je vrij rustig. Zwembaden erg mooi en vooral kinderbad met glijbanen erg leuk. Ligstoelen zijn voor 9 uur al allemaal bezet, maar dat zie je helaas overal. Op het (kunst)grasveld is echter altijd wel ergens ruimte voor je handdoek. Eten de hele dag volop aanwezig met chips en ijsjes (zelfs magnums zijn AI). Dinerbuffet is redelijk en voldoende aanwezig, maar zou beter kunnen.

Er is ook ultra AI, maar dat was voor ons niet nodig. Je krijgt dan bijv. flesje wijn bij je eten, ipv wijn uit een automaat.

Centrum Lloret echt heel dichtbij en goed te lopen. Ook met kleine kinderen. Strand van Fenals kun je met busje naar toe, deze rijdt bijna de hele dag heen en weer. Lopen is ook te doen.

Als je drukte niet erg vind, is dit een prima hotel. Als je van rust houdt, moet je hier niet naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar, topvakantie voor kids

Vanessa Fioole, 22-7-2017

Een super kindvriendelijk hotel. Ideale gezinsvakantie. Vele glijbanen, heel veilig en top voor de kids. Meer moeten zij niet hebben. Lekker eten en mooie nette kamers. Wij gaan terug. Net buiten de drukte van het uitgaansleven.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie! Volgend jaar terug!

Annelies, 12-7-2017

Wij verbleven in Palace.Modernste hotel vd 4 en grootste restaurant Aras.Super hotel!Familiekamers afgesloten schuifdeur vr kids.Verduistergordijn ok.Goede matras,ruime badkamer&haardroger.

Eten ruim voldoende,smiddags ook in restaurant eten,maar voldoende snacks,fruit aan zwembad.Elke avond shows&live muziek aan bar.In Palace hoor je niks.Enkel lawaai op de gang.Aanrader:rechtstreeks boeken,niet via touroperator.Dan krijg je gold all-in krijg je echte alcohols ipv locale(die zijn nogal zoet)Ook je kluisje is dan in.Fitness elke dag 1u incl,spa 9€vr2u.Zwembaden voor de kids (7&9)super.Mooi kinderbad,super glijbanen(druk om daar te liggen)

Aan zoutbad vd Palace rustig en hoef je niet vr 9u je handdoek te leggen.Soms wel wat zoeken vr schaduwplekje bij heet weer!Stadje mooi,kleine kiezel strand met rotsen,kasteeltje.Winkelstraatjes gezellig.

Markt op di aan hotel.Gratis shuttle bus nr fenalsbeach (rustiger strand).

Geen 4 sterren.

Davy Michiels, 8-7-2017

Wij zijn nu nog aanwezig en ik snap de beoordelingen hier niet. Dit is echt ondermaats. Eten slecht en lange wachttijden. Fileschuiven moet ik al genoeg doen. Nergens bediening zelfs niet in de lobby. Te weinig personeel in restaurant en bars. Vuile borden geraken niet afgeruimd. Bij aankomst om 9u smorgens. Uw bandje krijg je pas vanaf 10u. Deze middag mag je niet in het restaurant eten. Kortom slechte ervaring. Ze willen all inn doen maar kunnen het niet aan. Voor een mojito uit de automaat moet je dan nog betalen. Nooit meer. Volgende reizen terug Turkije.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Veel positiefs, 3 minpuntjes.

Davy, 6-7-2017

Goede punten: Mooie nette kamers in Olympic Palace. Gevarieerd en lekker diner. Leuke zwembaden. Tophotel voor de kleintjes! Vriendelijk personeel. Prima weertje. Veel te zien in de winkelstraat richting strand.

Minder goede punten: In de kamer hoor je het minste geluid op de gang en hoor je de buren praten. Nachtrust wordt ettelijke keren verstoord hierdoor. Extreem trage WIFI! Handdoekleggers om 6u al allemaal paraat! Hotel doet hier geen moeite voor om dit te verhelpen. Enkel BVN op TV. Lastig als je iedere avond om 22u al in je bed ligt omdat de kleine moet slapen. Dame aan de receptie sprak bijzonder slecht engels, vind ik niet echt kunnen voor een groot hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hotel voldeed niet helemaal aan verwachting

Inge, 20-6-2017

Groot complex, druk bezet. 3 Leuke zwembaden (waaronder prachtig kinderbad). Bedden hard. Kamer prima ingericht maar wel gehorig. Veel rumoer ivm evenement welke werd gehouden in het hotel (en regelmatig sweekends). Rumoer op gang, eetzaal, zwembad.(als zeer onprettig ervaren).In lloret veel (souvenir winkeltjes met nep merkspullen en savonds een leuk uitgaansgebied). Alles op prima loopafstand van hotel. Eten voldoende maar niet echt warm. Afruimen van vieze vaat ging zeer traag. Alles halve kracht overal. Redelijke variatie. Vorig jaar naar hotel in Playa del Ingles geweest in voorseizoen en was vele malen betere verzorging.

Trip naar Barcelona is 2 uur reizen met excursie reisorganisatie.

Verder weinig uitjes buiten Lloret.

Zwembadzicht krijg je niet als je daarvoor niet extra hebt betaald en alleen als referentie hebt opgegeven (bij touroperator dus niet te boeken). Zwembadzijde wel zonniger en rumoeriger.

Personeel oogt(reageert soms) zeer onvriendelijk terwijl je je van geen kwaad bewust bent. Kamer voor extra dag (bijv. bij laat vliegen) bij te boeken (indien beschikbaar) voor € 45.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Evenia Olympic Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evenia Olympic Palace in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evenia Olympic Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evenia Olympic Palace scoort een 8.3 uit 10 op basis van 139 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: