Appartement Eva

6,6

32 reviews over Appartement Eva in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Kevin, 13-8-2015

Het appartement is prima, geen overdreven luxe maar daar betaal je ook niet voor.

In tegenstelling tot de andere sterk uiteenlopende recensies hier de werkelijke afstanden:

Supermarkt: 4 minuten lopen

Strand: 8 minuten lopen

Centrum: +-12 minuten lopen

Boulevard (uitgaansleven): 14 minuten lopen

Het personeel is super aardig en ontzettend dankbaar en blij met je komst, de service heb ik dan ook geen slecht woord over. De eigenaresse spreekt gering Engels maar ze probeert het wel. Met handen en voeten kom je er altijd uit.

Tenzij je extreem lui van aard bent is deze locatie zeer aanvaardbaar. Aan de hand van de recensies hadden we al geconcludeerd dat we elke dag een taxi zouden nemen. Dit is echter geen enkele dag het geval geweest, omdat de afstand simpelweg prima te voet was uit te houden.

Dit hotel is een dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima appartement

Marcel Knoester, 12-6-2011

Uitstekend appartement rustige ligging alleen was het af en toe iets gehoorig . Echt aardige mensen alleen mevrouw spreek niet erg goed engels , gunstige ligging voor als je niet direkt in het centrum wil zitten alles is op loopafstand 10 min. centrum en 10 min. van het strand alleen bergopwaarts maar goed te doen .Gezellig restaurant beneden met goed eten voor weinig geld een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2011

Als je toch jong bent.

Koen, 14-1-2011

Ja prima te doen alles weinig luxe e.d. maar dat verwacht je ook eigenlijk niet.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

ging wel

THijs, 29-8-2010

We zijn met een 3 man erheen gegaan. we hadden echt een super mooi appartement met een super groot balkon, omdat we opde 1e verdieping zaten. De eigenaaresse spreekt alleen amper engels. verder is het eten daar vies behalve de pizza's.

de ligging is niet echt gunstig je moet zon 15-20 minuten lopen naar het centrum. maar dat heeft ook zo zijn voordelen.

De supermarkt is op 100 meter afstand en het strand op 200 hooguit.

De bewaker tony is echt een topgast hij ziet er alleen vies uit

Gereisd met vrienden in augustus 2010

wat een topper!!

xander de bourganjee, 6-8-2010

Wij zijn met 5 kanjers van mannen naar appartent eva geweest om daar 7 dagen te overnachten.Het appartement is zeer luxueus uitgerust met een gamehal, restaurant en een worldpool.De kamers zelf zij ook mooi ingericht, om over de bedden nog maar te zwijgen.In de kamer zelf hoef je niet veel te doen want je word op mieren gedragen, om over de salamanders maar niet te beginnen.

Strand ligt echt op loop afstand en het centrum is ook te doen als je een doorgewinterde bergbeklimmer en abseiler bent.

De nachtwaker word echt je homie als je vriedelijk blijft, zoniet komt hij met knuppels en andere afweergeschut aanzetten om je mond te snoeren.

Verder ging het wel voor 7 dagen.

wanne meuk joh

joris, 3-8-2010

wij kwamen om 9 uur aan met de bus en mochten pas vanaf 1 uur inchecken ( op zn spaans dus half 2!) maar onze kamers bleken overboekt te zijn en dat kwam omdat een andere groep voor ons ,ONZE kamers kreeg wij zaten tot half weg de middag met onze koffers buiten te wachten en hadden niks dus zeker geen aanrader!!

gr joris

Gereisd met vrienden in januari 2010

niet onwijs ofzo

party crashers, 27-7-2010

Het was een beste vakantie, maar het appartement is echt a relaxt.

De mensen daar kunnen niet eens engels echte internationale mensen dus.

Nee totaal geen aanrader en de afstand is ook behoorlijk ver naar het centrum. Je mag trouwens niet eens een weifiej meenemen naar je kamer.

zeer slecht

shemano wannee, 20-7-2010

We hadden een kamer met airco bestelt, kregen we er een zonder airco, pas de dag erna een nieuwe kamer, maar nee geen excuses hoor! Personeel is vreselijk, praten geen woord Engels.

Het eten is ook slecht, als je een pizza bestelt krijg je een cracker met tomatensaus en kaas. Word ook bijna nooit schoongemaakt, plus het ligt echt op een dik half uur van het centrum af!

Echt een afrader, heel jammer..

Aardig personeel goed hotel

henk, 17-7-2010

Ik ben er 1 week geweest, eigenaresse deed verschrikkelijk aardig tegen ons, Holla Amigos en haar man ook,

beetje over voetbal praten,

Alleen de bedden zijn een minpunt,

Je kan er goed ontbijten en lage prijzen bij de bar,

al met al een TOP VAKANTIE!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Goed toeven, lekker rustig, vriendelijke mensen

Gladys van Staa, 7-7-2010

Matrassen, douchestang, lakens en koelkast (was stuk) zijn aan vervanging toe, verder erg netjes. Zelfs wasmachine in appartement (niet gebruikt). Kregen niet wat we geboekt hadden(airco-3-kamerapp.) maar op zich prima, voor de prijs!

Complex wel wat afgelegen (rustig) en bergop/af, maar dat weet je als je naar Lloret gaat.

Eigenares zeer vriendelijk in tegenstelling tot eerdere berichten, zoende bij afscheid!

Ook heel behulpzaam bij klachten (werd meteen opgelost).

Zwembad wel wat klein maar erg schoon. Bar/restaurant bij complex heel goed en gezellig..

Hebben het prima naar onze zin gehad.

TIP: Doe bij slechte matrassen dekens en sprei onder het onderlaken, slaapt prima!

Gereisd met vrienden in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eva bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eva in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eva scoort een 6.61 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: