Appartement Dosjoimi ***

Dosjoimi

80 reviews over Appartement Dosjoimi in het Nederlands

Prima!

Ilse, 24-8-2017

In juli 2017 met 6 meiden op vakantie geweest naar Dosjoimi. Ons appartement was prima en veel ruimer dan verwacht! Er waren hier en daar wat gebreken (douche die niet heel schoon was, wc deur die niet dicht ging) maar verder was het eigenlijk prima. In tegenstelling tot de recensies hieronder, hebben wij juist heel veel lol gehad met de nachtbewaker. Toffe gozer, zolang je hem maar te vriend houdt. Hij is erg streng, maar wel rechtvaardig. Wij zaten pal naast de receptie en hielden ook wel van een drankje en een lolletje, dus je kan wel nagaan dat bij ons zo af en toe ook behoorlijk wat lawaai te horen was, maar zelfs wij hebben het "overleefd". De ligging van het appartement is ook top, je loopt zo de strip op. Kortom: wij hebben een top vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Verschrikkelijk

Naomi, 16-8-2017

Vies, stinkend appartement. Nachtbewaker doet niks en is verschrikkel harteloos. Bij ons ingebroken terwijl er een bewaker aanwezig was en er wordt niks voor je opgelost. Vieze glazen en borden, tabak op de bedden bij aankomst, veringen van de bedden steken in je rug, geen airco, kapotte dingen. Nachtbewaker is erg onredelijk en asociaal. Wc papier kun aan de receptie kopen voor 50 cent. Afzetters. Wifi moet je kopen maar doet het slecht dus dat heeft geen nut. Er hangen camera's maar worden niet gecontroleerd aangezien en gewoon werd ingebroken bij ons. We verbleven op de 1ste etage terwijl de bewaker aanwezig was werd er ingebroken via het balkon. Bedden liggen verschrikkelijk. Veel te warm en erg smerig. Geen aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Vreselijk appartement

Boy, 1-8-2017

Na twee dagen te verbleven te hebben in dit verwchrikkelijke appartent werden we op straat gezet. De reden was een sigaretje uit het raam gooien. Voor zo'n achtelijke reden wordt je om straat gezet bij dosjimo. De eigenaar en de nachtbewaker zijn naren mannen. Het appartemen lijkt op een gevangenis, in de lobby stinkt het net als in de kamers. Bij aankomst was de kast en twee stoelen kapot. Er is geen zwembad toen wij

Er waren terwijl dat wel op de site stond. Het appartemenr is zeker niet kindvriendelijk omdat, er bij ons twee kapotte stopcontacten waren, met kinderen is dit levensgevaarlijk. Hier moet je dus nooit naar toe gaan!!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Dosjoimi bij:

Super veilig gevoel en overal dichtbij!

L. Grob, 7-1-2017

Vele reviews schrijven over eens strenge nachtbewaker; Dit is waar, maar hierdoor slaap je als een roos (want het is super stil rondom het appartement) en je voelt je erg veilig. Wanneer je zelf rustig bent in het appartement zullen ze jou niets zeggen. Leuk ook dat er meerdere jongeren in het appartement zitten, hierdoor zijn we 2x met de onderburen uit gegaan. Je loopt nog geen 100 meter naar het begin van de strip of naar het strand. Het zwembadje is niet heel groot maar goed genoeg om je roes uit te slapen op het dak en af en toe af te koelen in het zwembadje. Echt een aanrader!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Chaotische maar leuke vakantie

Jasper, 5-1-2017

Mijn vrienden ik waren het hotel uitgezet omdat de buren een asbak naar beneden gooide om 5 uur 's nachts. Toen hij de asbak moest opruimen lachte we vanaf ons balkon een beetje. Vervolgens werden wij eruit gezet en de buren niet. Dag erna dreigde de eigenaar ons weg te sturen naar een camping in Blanes. Na veel gezeik en overleg mochten we toch blijven. Verder een leuke vakantie gehad maar man man man wat waren die bewaker en die eigenaar een stelletje eikels. Over het appartement niks te klagen alleen de wifi erg slecht.
Gereisd met vrienden in juli 2015

fantastisch

Romy, 10-11-2016

Schoon appartement, vriendelijk personeel, als je aardig bent tegen de nacht bewaker is hij ook aardig tegen jou. zwembad is goed te doen om even in te relaxen maar is aan de kleine kant. de ligging is ideaal straat na beneden en je staat op het strand of in de uitgaansstraat.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima voor een jongeren vakantie

Melvin, 26-8-2016

Het is een prima appartement voor als je met 3-6 jongeren bent, als je met meer heen gaat word de ruimte wel krap en moet er iemand op de bank slapen. Verder goede bewaking en oplettende maar aardige eigenaren. Als je je gewoon aan de regels houdt zijn ze super chill, volledige borg terug gekregen terwijl we een sleutel kwijt waren geraakt en een plank van een stoel kapot hadden gemaakt. Lokatie is perfect spar ertegen over, een super pizzeria. Er naast is een straat met bijna alle clubs en fastfoodketens. 100 meter lopen naar t strand. Wel is de luxe niet echt aanwezig en geen airco. Maar prima badkamer en keuken. Kort om prima voor een week zuipvakantie!
Gereisd met vrienden in januari 2016

perfect voor jongerenvakantie

Richard, 21-8-2016

we zijn hier geweest met touroperator, het ligt in de straat naast de strip, dat is erg fijn want dan heb je niet de drukte ervan maar wel super dichtbij, je zit boven een club maar van de muziek heb je geen last. Wel kan je last hebben van mensen die buiten zitten maar dat is alleen als je je raam open hebt.

het apartement is typish spaans goed ingedeeld met een fatsoenlijke badkamer en keuken, we hebben heerlijk op het balkon gezeten. deze is groot genoeg om lekker op te zitten.

De nachtwaker en de eigenaar waren vriendelijk maar wel op de achtergrond aanwezig

ook zit er op kruipafstand een spar waar je perfect boodschappen kan doen.

dit is zeker een aanrader! wij hebben meer gekregen dan dat we hadden verwacht

Gereisd met vrienden in juli 2016

Goed verblijf

Dhr. Club-a-lot, 1-8-2016

De beste club van lloret zit in het zelfde gebouw (St.Trop')

Het strand is 50 m lopen

Supermarkt is 30 m lopen

Koken is moeilijk aangezien je 2 elektrische pitjes hebt, als je er een pan op zet kan de andere er bijna niet meer op. Met de grootste pan erop, kan de andere er niet meer op

De bedden zijn redelijk in orde, rond de 1,90 lang.

Het bank bed en lig bed moet je combineren tot 1 bed anders kan je niet slapen i.v.m een te dun matras.

Douchen gaat goed, je hebt voor 20 min warm water. Daarna moet de boiler weer opwarmen dit kost 2 uur. Je kan best naar 30 min gaan douchen, dan heb je voor 5-10 min max warm water.

De borg betaal je als je het appartement in gaat, en je krijgt een papiertje waar op staat dat je hebt betaald. Als je dit papiertje inlevert dan krijg je aan het einde de borg terug. Mocht je hem kwijt raken, dan is ook je borg weg (denk ik)

Je krijgt een bandje om je arm deze moet je aan de nachtwaker laten zien, hij is best streng en spreekt bijna geen Engels. Onderhandelen met hem is vrij wel onmogelijk.

Na 22:00 moet de muziek uit en moet het stil zijn in het appartement, het appartement heeft een code om binnen te komen. Daarnaast heb je nog een eigen sleutel om jouw appartement binnen te komen.

Mensen mee nemen mag, mits ze het een id / paspoort afgeven bij de receptie en zich niet langer dan 3 uur in het gebouw bevinden. Naar 4.00-10.00 mag je geen mensen mee nemen.

Er is een klein zwembad boven het appartement, deze is tot 19.00 te bereiken. Daarna wordt het zwembad schoon gemaakt en is het verboden om er te komen.

De mensen van de receptie zijn aardig en proberen alles goed te laten verlopen, als je geen rare dingen uithaalt heb je altijd je borg terug.

De wi-fi in het appartement is zeer slecht, je mag dan ook geen youtube filmpjes kijken (niet dat dit lukt als je het wel zal doen). What's app video van 42 mb uploaden kosten mij 1 uur en 15 minuten. Als je een internet bundel koopt dan komt dit in de meeste plaatsen niet boven H uit (Dat is slechter dan 3 G) en soms zelfs E (Dat is slechter dan H). Ga er niet vanuit dat je wi-fi hebt, en boek het appartement ook niet als dit de beslissende factor is want soms ligt de wi-fi verbinden er uit.

Goed appartement zonder airco, dichtbij het strand,clubs en eet tenten.

Tip: Als je boodschappen gaat doen is de Spar 30m lopen, echter is de spar wel duur. Je hebt de Mercadona die 10-15 min lopen is, maar wel veel goedkoper en veel meer aanbod heeft. Haal hier al je eten en drinken en bij de spar je flessen water. (aangezien 10-15 min met 8 liter flessen water lopen geen pretje is)

Je kan best makkelijk kortingen krijgen in clubs en raampjes, door bijvoorbeeld te zeggen dat je er nog op terug komt. Ze willen jou producten verkopen en als je niet gelijk accepteert, dan wil het nog wel is zijn dat ze de prijs omlaag doen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super plek

Oele ele, 15-6-2016

Het was netter dan we hadden verwacht. Nachtbewaker is echt een chagrijn dat was niet leuk en de douche heeft een klein straaltje. Voor de rest netjes en schoon, leuk zwembad waar je lekker kunt zitten. Was een super vakantie!!
Gereisd met vrienden in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Dosjoimi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dosjoimi in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dosjoimi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dosjoimi scoort een 6.95 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: