Appartement Don Pedro

Don Pedro
7,4

33 reviews over Appartement Don Pedro in het Nederlands

tom, 7-6-2007

haha helemaal te gek daar.. vooral da zwembad. bommetjes van het dak af maken en dat dan de hal zo nat word dat het water of de rand 3 verdiepingen naar benede stroomt de hal in.. ben der vorig jaar geweest en helemaal super.. wij hadden zo'n studio op de 3de etage en die had een dakterras.. was egt te relaxed.. alleen hadden we geen gordijn in de badkamer dus kon je vanaf het dakterras zo je vrienden zien douchen.. was bij ons wel het 1 en ander kapot toen we aankwamen wat we niet gemeld hadden.. en die huisbaas hebbe we ook de hele vakantie niet gezien of gesproken.. maar naar wat uitleg tog al onze borg terug gehad.. SUPER!
    Gereisd anders in juni 2007

Laura, 27-1-2007

Ik ben vorig jaar met 3 meiden geweest. Het appartement was helemaal super met apparte slaapkamers en een goeie ligging. Controleer wel bij aankomst of alles compleet is, en bij vertrek dat je je appartement brandschoon achter laat. Schuim in een putje of iets dergelijks kan je al snel flink wat van je borg(100euro p.p.) kosten. TIP: Als je je sleutel bent kwijtgeraakt regel dit dan niet af met de concierge maar met de huisbasin. De concierge probeerd namelijk wat geld in zijn eigen zakken te krijgen terwijl een nieuwe sleutel je maar 10euro borg kost. Dit jaan we weer maar nu met 5 meiden! We hebben er nu al zin in!!!
      Gereisd anders in januari 2007

Maurice, 14-1-2007

Echt goede vakantie gehad vorig jaar. 1 van de goedkoopste appartementen. We zaten op begane grond. Tralies voor de ramen dus ideaal:P, naja t hielp wel tegen inbraak. Maar locatie is gewoon echt geweldig. MAC, Strand, disco, je zit al in het centrum. ECHT SUPER. Aanrader.

ps. Zwembad op het dak is ook best chill

Gereisd anders in januari 2007

sylvia, 19-10-2006

Echt een geweldig appartement. Ok het was niet overdadig ingericht, maar brandschoon en ik had de mazzel dat ik een dakterras had. Ik was hier van 29/9t/m15/9-2006. Naseizoen dus en er waren maar 6 andere appartementen waar gasten inzaten. Dus heel erg rustig. Geen geschreeuw en gegil. En Ewa is een schatje. Elke dag vroeg ze of alles naar wens was. Ik zal er zeker nog een keer naar toe gaan.
          Gereisd anders in oktober 2006

Nikki, 3-9-2006

het appartement is niet echt mooi ofsow..maar het is schoon en niet duur dus daar gaat het wel om. om de hoek zit het strand en aan de andere kant een supermarkt en alle discotheken! de huisbaas is idd wel streng, je mag niemand die daar niet logeert mee naar je appartement nemen. er stond ook snachts zoon soort 2e huisbaas echt de HELE nacht te wachten totdat iedereen binnen was..opzich wel lief maar soms ook erg vervelend! voor de rest heeft ze onze kamer niet gecontroleerd en kregen we zo alle borg terug..ook al hadden we ons rolluik kapot gemaakt..en ze beloofde diezelfde dag het nog te laten maken maaar we hebben 10 dagen niemand gezien en het ding is nog steeds kapot..voor de rest geen problemen dar gehad! best een aanrader!
            Gereisd anders in september 2006

Moony, 28-8-2006

Gezinnen, of ouder met kind, ga hier niet naar toe, het is echt een app. voor jongeren, al heb ik wel genoten met mijn dochter, maar 'snachts doe je amper een oog dicht, ik deed soms oordopjes in, hahhaa....aardig zijn en zorgen dat je je app. netjes en schoon achterlaat...wie isnou de baas daar en hebben die 2 een relatie? Hij lijkt op een portericaan en zei een mager blondje.

groetjes van Moony

Gereisd anders in augustus 2006

Tim Jansen, 1-8-2006

Het heet nu Dos Joimi. Het ligt letterlijk naast/achter discotheek St Trop. 50-70 meter lopen en je ligt op het strand. 30-40 meter lopen en je zit in de Hoofdstraat met daar Tropics, Collosos e.d. Tropics is een top discotheek, St Trop is mooi, maar draaien ze altijd dezelfde muziek (nl. dance). Bumpers en Collossos zijn de 'hardstyle-tenten', voor de liefhebbers. Bij restaurant Onclet kan je heerlijk avondeten voor weinig geld, je loopt het heuveltje af, gaat links een zijstraat in en dan zit hij aan de rechterzijde in het begin. Gewoon aardig blijven tegen eigenares Ewa, dan hoef je je over de borg geen zorgen te maken. Verhouding mannen;vrouwen --> 80%-20%. Let op de Spanjaarden; die zijn zeer glad en totaal niet klantvriendelijk.
                Gereisd anders in augustus 2006

Nick Jansen, 31-7-2006

Ik kom net terug uit lloret(2006).Appartement Don Pedro heet nu Dos Jiomi. De ligging is ideaal, dicht bij strand en hoofdstraat. De kamer ziet er wel goed uit. Alleen als je een kamer op de begaande grond hebt, heb je pech. Er zitten tralies voor en zo kan je de handdoeken of kleren niet buiten hangen. Je zit goed op de 1ste,2de of 3de verdieping. Houd Ewa te vriend en dan krijg je geen problemen met haar en krijg je de bord van 100 eu terug. Uitgaansleven is top in lloret.
                  Gereisd anders in juli 2006

Vic, 26-3-2006

Whahaha.. Ali (zo noemden wij dé huisbaas) heeft het slim bekeken! Van iedereen maar borg inhouden! Wij hadden 300euro borg in moeten leveren omdat n vriendinnetje zonodig 's nachts na het uitgaan van het zwembad gebruik moest maken met haar lover!
                    Gereisd anders in maart 2006

melanie, 10-1-2006

iik ben er vorig jaar geweest strand om de hoek, de mac ook !! perfect!! alleen de huisbaas (en vooral als je aan komt!! ) 00.06 uitkijke!! aanrader discotheek de BUMPERS en we gaan volgend jaar weer !!|
                      Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Pedro in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Don Pedro scoort een 7.39 uit 10 op basis van 33 reviews.