Hotel Don Juan ***

Don Juan
5,4

Matig

211 reviews over Hotel Don Juan in het Nederlands

Nooit meer dit hotel voor ons!

Danny Kalje, 2-8-2017

Don juan is het meest asociale hotel die wij ooit hebben meegemaakt, personeel heel onvriendelijk, spreken heel gebrekkig Engels eten was rauw koud en vies
Gereisd met vrienden in juli 2017

redelijk

petra van kleunen, 23-11-2016

Ik vond het hotel redelijk allen het eten is heel slecht
Gereisd met vrienden in november 2016

weet niet ofdat ik hier in hoog seizoen wil zijn

annemargreet, 17-9-2016

Kamers waren gedateerd goede bedden kamers netjes schoon ik had een briefje neer gelegd (vertaal app) dat de douchekop kapot was de zelfde avond hing er een nieuwe! Buffet eten was te doen zeker als het van de bakplaat af kwam soms waren dingen koud maar er was voldoende keus , personeel is i.d.d. niet vriendelijk Nederlandse receptioniste heeft ons goed geholpen.
Gereisd met partner in september 2016

Leuke vakantie gehad!

De Jong, 5-8-2015

Ik ben hier met een vriendin geweest en we hebben het super leuk gehad!

De ligging was top, overal dichtbij!

Er was veel keus bij het avondeten en het was zo druk dat het eten elke keer bijgevuld werd (dus niet koud)!

De service was ook top, ik had 1 keer een kapot bed dit heb ik gemeld bij de receptie (waar een vrouw zelfs nederlands spreekt) en er stond dezelfde dag al een nieuwe. Het zelfde geld voor de balkondeuren, die werden ook dezelfde dag gemaakt.

De kamers waren wel iets verouderd en zijn er wel aan toe om gerenoveerd te worden (m.u.v. De badkamer). Voorderest was alles goed schoon en werd dit goed bijgehouden Door de schoonmaaksters!

Overdag kan je makkelijk vrienden meenemen alleen snachs is dat bijna niet te doen!

Het hotel is redelijk verdeeld kwa jongeren, families en ouderen.

Alles bij elkaar hebben wij een top vakantie gehad en raden wij dit hotel u zeker aan!

Gereisd met vrienden in juli 2015

zeer slecht. niemand aan te raden

jaimy , 12-7-2015

Ik zelf heb niks goeds kunnen ontdekken in het hotel, eten koud en vies en onaardig personeel dat totaal geen woord Engels spreekt
Gereisd met vrienden in juli 2015

Zeer slecht!

Kevin, 17-9-2014

Als je een goede nachtrust wilt hebben, waar een hotel voor bedoelt is. Zul je dat hier niet vinden. Want de hele nacht door is er heel veel geluidsoverlast.

Het eten is er koud en wanneer je contact zoekt met de receptie word je totaal niet vriendelijk behandeld.

Het is gewoon een slecht en sfeerloos hotel!

Mensen, zoek alstublieft een ander hotel..

Gereisd met partner in januari 2014

Slechtste hotel ooit geboekt

Estée, 14-9-2014

Zeer slechte service in dit hotel met name de receptioniste, totaal geen vriendelijke benadering naar gasten toe.

Veel herrie en totaal geen fijne sfeer , eten is koud en goedkope producten.

Alles is heel massaal en ze word je dan ook behandeld.

Ik ben in veel gevarieerde hotels geweest maar dit is echt het slechtste wat ik heb bezocht.

Gereisd met partner in augustus 2014

Een prima plekje voor een week

Gwendeley, 9-1-2014

Ik ben met een groep vriendinnen hier 8 dagen op vakantie geweest. Ik heb het hier reuze na me zin gehad ( naja we sliepen er voornamelijk voorderest waren we buitenshuis) Het personeel was desondanks absoluut niet vriendelijk en behalve het receptiepersoneel sprak hier zowat niemand Engels en was vragen stellen dus een ramp. De kamers waren schoon en de handdoeken werden elke dag verschoond( als ze vies waren) de schoonmaakster was niet aanspreekbaar, want ook zij sprak geen woord Engels. Het was een drukbezette hotel waar voornamelijk jongeren waren ( dat was een pluspunt voor ons) , maar voor stelletjes of mensen die daar komen voor de rust of met kinderen is het een afrader. Ik kan niet zeggen dat ik het hier Geweldig vond, maar ik heb het zeker naar me zin gehad en was het een prima hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Dit echt nooit meer

Jk, 4-8-2013

Pfff net terug uit llorette en don juan

Zo blij dat ik thuis ben wat n rust

Alleen maar herrie geluidoverlast van jongeren tot de vroege uurtjes ze stampten zelfs op je deur midden in de nacht gegooi met sleutels door de gangen geschreeuw gepraat gelach muziek echt verschrikkelijk geen oog dicht gedaan. Totdat ik oordopjes heb gekocht om te kunnen slapen.

Sochtends vroeg om 10 uur gingen de boxen aan Overdag tot 12 uur savonds muziek van hotels 3 soorten tegelijk in een hotel en steeds hetzelfde. Ik werd helemaal gek

Het eten was ik wel tevreden over en ik kook zlf graag wel wat pittiger maar voor groot publiek zeker goed. Alleen ook aldaar veel lawaai het was een grote vreetschuur. En ik moest een rustig plekje opzoeken om rustig te kunnen eten zonder karren die ze tegen je aan duwde. Bestek waar mee gegooid werd ook daar heel veel lawaai

Ook 8 u op kamer gewacht erg slecht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prima kleine kamer, voor een prima prijs.

sandertjuh1, 30-3-2013

Ligging is heel goed, 2 minuten lopen naar het centrum, 5 a 10 minuten lopen naar het strand... Erg handig als je veel uitgaat. Service van het hotel is over het algemeen goed, alleen er wordt geen rekening mee gehouden dat mensen uitgaan.. Je kan namelijk ontbijten tot 10 uur, haast niet haalbaar om daar te ontbijten. Het puntje eten is daarom niet te beoordelen. Prijs/ Kwaliteit was goed. Niet veel betaald voor de vakantie dus de verwachtingen waren ook niet al te hoog.

De kamers waren verschrikkelijk klein, vooral de douche. De douche kop kun je niet verstellen, als je het douchegordijn er niet voordoet, komt het water rechtstreeks op de vloer en heb je de douche (en de kamer vol water). Dus je MOET het douchegordijn dicht doen. Als je je dus vervolgens staat te douchen, plakt het douchegordijn aan je kont.

Kindvriendelijk, geen idee... Er waren gewoon veel jongelui in het hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Don Juan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Juan in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Juan scoort een 5.35 uit 10 op basis van 220 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: