Appartement Costa Brava

Matig

15 reviews over Appartement Costa Brava in het Nederlands

Echt niet doen

....., 21-9-2017

Het is een klein appartementen complex waardoor het als je leuke mensen treft wel heel gezellig is. Verder is het vies en kapot. Bloedvlek op de muur, vlekken op het beddengoed, douche lekte waardoor iedere keer als je douchde de hele badkamer zeik nat was, schimmels in de keuken. Verder was de deurklink kapot van het balkon. Sommige kamers had je een heel groot balkon andere weer enorm klein. Op een van de grote balkonnen zaten er raampjes in de vloer die kapot waren dus er lag glas en als je verkeerd liep dan kwam je met je voet erin. Als je water uit de kraanpakte had je de knop in je hand. Ook is de beveiliging streng. Wij kregen al een waarschuwing terwijl we niks deden. De kamers waren verder wel ruim maar voor deze prijs had ik toch wel iets meer en een stuk schoner verwacht.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Onze buren hebben red mijn vakantie gebeld

Henk, 3-8-2017

Ons appartement was vies, gordijn was kapot er misten spullen, keukenkastjes waren niet schoon etc..
Gereisd met vrienden in juli 2017

Het was een verschrikkelijk appartement

Max, 24-7-2017

Pluspunten- dicht bij de clubs

- je kan iedereen meenemen

Minpunten - mieren Overal, heel gehorig, beschadigingen voor je er bent, smerig, super kleine badkamer, keiharde matrassen, sommige appartementen hadden geen eens pannen en bestek.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Costa Brava bij:

Goedkoop maar klein en gehorig.

Raymond, 14-6-2017

De pluspunten:

- erg goedkoop

- fantastische ligging in winkelstraat overal dichtbij

- erg schoon bij aankomst

- mega dakterras met zon (hebben niet alle appartementen in het gebouw)

- WiFi (tegen betaling)

Minpunten:

- super gehorig (je hoort alles letterlijk van de buren en een irritante enthousiaste kerkklok)

- slecht en oud meubilair

- geen airco (te heet om fatsoenlijk te slapen zeker in combinatie met de herrie)

- lichtdoorlatende gordijnen

- kleine onhandige badkamer

- weinig stopcontacten

- geen terrasstoelen

- weinig kastruimte

Kortom: meer minpunten dan pluspunten maar het was wel heel goedkoop en goed gelegen.

Geschikt voor de minder veeleisende mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

App Costa Brava vanaf 7 juli 2011

Bas, 21-3-2012

Goed appartement, lekker ruim, douchekop moest je zelf vasthouden.. Wel altijd warm water gehad. Ook lekker dat het een bad/douche was. Jammer dat het een uur duurde voordat de kookplaat in de keuken warm werd. Maar bij ons niet nodig geweest, elke dag buiten de deur gegeten. Je zit overal om de hoek. Perfecte locatie, erg gezellig. Ik ga dit jaar weer naar hetzelfde appartement met touroperator vanaf begin juli 2012.
Gereisd met vrienden in juli 2011

'Heel erg oke'

Jane, 5-9-2011

Ik ben er afgelopen augustus geweest met een vriendin, en het was echt ideaal: geen receptie, maar wel een aardige bewaker die niet veel problemen maakt, als je maar aardig tegen hem doet. De kamer was erg simpel; wel veel ruimte en zeker het balkon! Alles is dichtbij, pinautomaat, supermarkt, strand, uitgaansleven: noem het maar op. Enige nadeel: de douchekop kon je niet ophangen, dus je moest douchen met een douchekop in je handen. Verder word je bed gewoon verschoond, alles is gewoon schoon, op een paar plekken op het plafond na; maar wie kijkt daar nu naar?

Erg aan te raden voor jongeren vooral! ( ivm de gezellige drukte onder je )

Gereisd met partner in augustus 2011

Niet meer terug

meisje, 7-10-2010

Het was echt een heel smerig appartement, alles was kapot. De douche lag vol met haren en het water was na 3 minuten koud. Ook konden we niet afwassen want de afvoer was lek dus heel de keuken stond vol met water elke keer. Het had wel een perfecte ligging en het was ruim.
Gereisd met vrienden in juli 2010

ruim maar smerig appartement

Maik, 25-7-2010

Ik vond het appartement ruim en de bedden waren ook goed.

Ligging centrum en strand perfect.

Het was alleen heel vies, je moest zelfs met douchen je slippers aanhouden en als je per ongeluk met je handdoek langs de grond kwam was die meteen zwart.

Over handdoeken gesproken, die werden dus de hele week niet verschoond smerig dus!

Niet eens een laken op bed wat je s' nachts over je heen kon trekken. Toen we het gingen melden bij de reisleiding zeiden ze dat er in de kast wollen dekens lagen.

Ja hoor een wollen deken in de zomer, en dan één waar de hele wereld al onder gelegen heeft.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Mooie Ligging

Tamara, 30-5-2010

Mooie ligging, ligt in het centrum boven een winkelstraat.

Strand is op loopafstand.

Zag er netjes uit, alles was aanwezig, alleen beetje te klein.

Voor jongeren-accomodatie was het goed.

Gereisd met partner in juli 2006

jan dijkstra, 15-5-2010

Erg leuk dat appartement wel veel herrie maar ja dan moet je ook niet na lloret gaan voor de prijs is het een goed appartement bijna geen gezijk met de bewaking ik ga zeker nog een keer na toe
Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Costa Brava bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Costa Brava in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Costa Brava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Costa Brava scoort een 4.97 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: