Hotel Clipper Sol ***

Clipper Sol
7,5

2 reviews over Hotel Clipper Sol in het Nederlands

Tony, 27-6-2006

ik ben er vorig jaar heengeweest zomer 2005, en ik vond het hotel gewoon in het algemeen wel goed, het eten was niet zo erg gevarieerd, maar het personeel was echt altijd vriendelijk tegen mij althans, je moet alleen wel 's avonds opletten dat je niet te veel gaat schreeuwen en doen als je terug komt van het stappen want die bewakers zijn een stel sukkels, de kamer was ook wel te doen, ik was er maar weinig, slapen douchen en weg, het balkon was ook wel redelijk, we keken tegen de weg aan, das alleen jammer maar ik vond het wel een leuke vakantie, dat zeker!
Gereisd anders in juni 2006

helene, 31-10-2005

Echt een supper hotel (in het nazijzoen) wel ff lopen naar het strant en centrum. wel wat gehoorig. alles werd goed schoon gehouden.
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clipper Sol in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clipper Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clipper Sol scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: