Hotel Blanca Aurora *

5,5

Matig

6 reviews over Hotel Blanca Aurora in het Nederlands

rody de jong uit leiden, 8-2-2006

wij zijn een tijd terug naar dit hotel geweest met Touroperator het was een verrassings reis en dt hebben we geweten ook het werd een en al een teleurstelling maar we hebben daar goede vrienden ontmoet en het was op zich een top vakantie het hotel was 3 keer niks maar wat wil je voor 200 euro
Gereisd anders in februari 2006

rody de jong, 11-10-2005

wij zijn voor het eerst geweest in 1999 het was er een ramp het eten wat er smiddags overbleef werd s avonds weer opgewarmt wel een hele leuke tijd gehad voor de prijs een leuk hotel
Gereisd anders in oktober 2005

TSA, 24-4-2005

Verwacht niet teveel van het hotel. Je krijgt elke dag dezelfde broodjes en de warme maaltijd is ook niet echt je-van-het. Gelukkig zijn de bedden op zich prima, worden de kamers worden elke dag schoongemaakt en heb je een leuk balkonnetje met zitje. Ook de ligging is perfect: direct in het centrum. Omdat je voor het verblijf niet veel betaalt, kun je natuurlijk ook alle dagen buiten de deur eten!
Gereisd anders in april 2005

Timo, 5-1-2005

Ik vond dit hotel echt zo erg..elke ochtend moest je wakker worden voor die schoonmaakmutsen. Verder was alles dichtbij, strand en disco, wel relaxt. Het eten was niet lekker en je had weinig keus. En ze jatten ook nog is uit me kamer. Dus jah, niet veel goeds is het. Wel dikke schik gehad hoor met iedereen, dat is gewoon standaard in Lloret....
Gereisd anders in januari 2005

Bart, 21-6-2004

Ik was er 2 jaar geleden, de ligging is echt helemaal top; tenminste wij zaten in een app met een balkonnetje op de hoofdstraat. Dat was erg gezellig. Je zit tussen de discotheken en als je een klein stukje loopt kom je op het strand met aan de rechter hand de mcdonalds.
Gereisd anders in juni 2004

esther, 8-2-2004

ik vond het eten er echt niet lekker !!! en weinig keus !!! het werd wel heel goed schoongehouden.. het zwembad en de kamers !!! dat is wel klasse !!!
Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blanca Aurora in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blanca Aurora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blanca Aurora scoort een 5.5 uit 10 op basis van 6 reviews.