Vakantiehuis Araceli

Araceli

3 reviews over Vakantiehuis Araceli in het Nederlands

Marcel, 10-2-2008

Mooi rustig gelegen huisje aan het einde van de straat een schiterend uitzicht. Het zwembad is helemaal geweldig. Een ruim terras met veel zon en schaduw plekjes. De kabouters in de tuin vallen tegen. Ander prullaria genoeg in de tuin. Je kunt er zo een rommelmark mee vullen.

In het huisje is bijna alles aanwezig wat je moet hebben. Er is veel kast ruimte. De bedden zijn klein (185cm)wat voor ons een probleem was. De party tent stelde niet veel voor vloog regelmatig de lucht in.(Dit leverde mooie film beelden op.)De huismeester was dan druk in de weer om de tent te maken. (nog meer leuke beelden).

Al met al hebben we hier een hele mooie vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Yvon1968, 26-6-2007

Ook wij zijn net terug van 2 weken vakantie

Het is een prima bungalow maar 1 nadeel

Als de beheerder die onder de villa een eigen huis heeft kookt dan stinkt het hele huis naar de vis.

Prive zwembad is heerlijk en de eigenaar kwam hem geregeld schoonmaken.

Een aanrader dus

Gereisd anders in juni 2007

Lenie, 25-6-2007

Net terug van 2 weken villa Araceli. Huis ligt mooi op een berg in een villapark ca 7 km van het centrum van lloret de Mar. Er wordt volop gebouwd, vlak voor wij weggingen gingen ze vlak onderons beginnen. Kan me voorstellen, dat als ze echt gaan bouwen dat je dan overlast hebt. Het privezwembad is zalig. Nadeel is dat de beheerder alleen Spaans spreekt, maar met gebaren bereik je veel.Al met al hebben wij een hele leuke tijd doorgebracht, veel zon maar ook een verkoelend windje.
      Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Araceli in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Araceli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Araceli scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.