Hotel Anabel ****

8,5

169 reviews over Hotel Anabel in het Nederlands

Hotel is oké,in centrum

Swa, 12-8-2017

Klein zwembad weinig animatie sos meisje (blond mollige) gaf een verbod aan kindjes die met mousse balletje naar elkaar gooien zelf een moeder die haar kind met een oplaasbaar ring niet toelaat in het zwembad dus gingen ze maar naar zee en lieten ze het zwembad voor wat het was.

Goed voor 1 keer

Gereisd familie in augustus 2017

Ikke, 4-8-2017

Wij verbleven in hotel Anabel en dat is super goed meegevallen. Alles in Lloret de Mar vonden wij leuk! Leuke winkeltjes, je kunt er toffe wandelingen maken, boottochten, ....

Super vakantie gehad

Ria Jas, 1-8-2017

Wij vonden alles goed, de klagers maar beter thuis blijven.

Over het eten kan ik niet oordelen, wij hadden alleen ontbijt en dat was goed.

Gereisd met partner in juli 2017

Top hotel

Ikke, 31-7-2017

Wij gaan al meerdere jaren naar hotel anabel en zullen er zeker en vast terug naartoe gaan. Het is zeer goed gelegen en iedereen is even vriendelijk. Het eten is voldoende gevarieerd en is vers. Lekkere zelfs gebakken broodjes en croissants. Alles verloopt ordelijk in de eetzaal. Ook de wellness is top! Zeker een aanrader!

Aanrader

Karolien, 25-7-2017

Hotel is zeer kindvriendelijk, gastvrij onthaal, heel proper. Rustig gelegen, ruim zwembad, meer dan keuze genoeg in het restaurant met veel verse groenten en fruit. Veel medewerkers spreken Nederlands. Kamers zijn ruim. Badkamer mag vernieuwd worden.

Leuk hotel

anne, 18-5-2017

Receptie top zeer vriendelijk spreken meerdere talen, bar in orde, restaurant bediening van drinken supersnel, ontvangst restaurant zeer onvriendelijk, geen lach kon er bij deze Maître af. Voor de rest kamers op de vijfde verdieping volledig vernieuwd, op de derde verdieping nog niet vernieuwd, kamers aan de kleine kant zeker de badkamer wat de faciliteiten betreft zoals binnenzwembad,jacuzzi, hamam,hottub,sauna waren perfect onderhouden, eten was niet echt top.
        Gereisd met vrienden in mei 2017

nooit meer,inbrekers in hotel,receptie doet niks!!

Eddy, 6-1-2017

hotel is alles behalve 4sterren,komen van een uitstap terug naar hotel, ingebroken in ons kamer,gaan naar receptie,doen ons beklag,werden uitgelachen van denise (hollandse),wij vragen naar politie,denise zegt dat die politie niet komt, moeten zelf aangifte gaan doen op politiekantoor,pas den dag later weet de directie van de inbraak,omdat wij het zelf gezegd hadden! 2dagenlater komt dan de 'recherche',madame denise lacht ons uit..deuren gechekt, .deur langs lift staat altijd open,.geen inbraak sporen gevonden.wegens geen inbraaksporen komt de verzekering niet voor de schade op..! rara hoe komt de dader in de kamer??? ps:service an receptie en dikke nul
        Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi hotel

Fam Goossens, 16-11-2015

Mooi en proper hotel !Ligging : kort gelegen bij winkeltjes en strand! Eten : Was lekker maar mag veel uitgebreider, voor de kindjes zeker! Eten in de snackbar was echt niet lekker! Goed hotel maar zou het niet meer boeken met kinderen!
        Gereisd familie in september 2015

goed hotel

bert, 26-10-2015

Nette kamers alleen erg gehorig. Niet fijn als er drie engelse dames midden in de nacht terug komen van het stappen. Zelfs bij gewoon praten hoor je het in de andere kamer. Eten is geweldig en zeer gevarieerd. Ook de bediening is top evenals de receptie. Minpuntje vonden we wel de vele vliegen bij het zwembad. Verder alles schoon en zeer centraal gelegen.
        Gereisd familie in oktober 2015

Geweldig

de Vries, 14-9-2015

Geweldig voor kinderen en volwassenen.

Ontbijt perfect

entertainment geweldig

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Anabel**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anabel in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anabel scoort een 8.47 uit 10 op basis van 176 reviews.