6,3

Matig

8 reviews over Appartement Villa's Torre Gran in het Nederlands

Mark, 26-8-2007

Wij hebben geen commentaar op dit huis. Alles was aanwezig voor een geslaagde valantie
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Ingrid en Jan, 14-8-2007

Wij huurden een huis aan de Alicante met zwembad. Mooi huis, alles zat er in wat je nodig had. Mooi zwembad. Er kwam bijna ieder dag iemand om het zwembad in de gaten te houden, zonodig werd er gloor bijgedaan. Alleen de slaapbank in de kamer was minder
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Ingrid, 8-8-2007

Wij huurde een huis aan de Alemania met zwembad. Mooi huis, mooi zwembad. Alles was perfect alleen de slaapbank in de kamer beviel niet goed
Gereisd met vrienden in juli 2007

Jess, 12-1-2007

De prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Erg oude meubels tot zelfs krakkemikkig (echt spaans). Met de ligging is niks mis maar je moet wel een auto bij je hebben maar dat weet je van te voren. Ik heb me er goed vermaakt.
    Gereisd anders in januari 2007

Marc, 15-9-2006

Het huisje was schoon en er was ruimte genoeg voor iedereen. Leuke tuin incl. BBQ. Rustige omgeving en leuk en rustig zwembad. Enige nadeel is dat je wel een auto nodig hebt om naar de supermarkt of het stadje/strand te komen. Maar verder, ruim voldoende. Goede service ook van Ceigrup die de huisjes in beheer heeft. Spreken Nederlands en bieden veel service en zijn goed bereikbaar en vriendelijk. Kortom; wij waren heel tevreden. Negatieve ervaringen zoals genoemd in de voorgaande beoordelingen hebben wij (gelukkig) niet gehad.
    Gereisd anders in augustus 2006

Bas, 22-10-2005

juli 2005

Ook wij kwamen in een huisje aan waarvan de foto zeker anders was dan de realiteit. Eveneens een vies huisje, zand, vliegen, muggen en vieze borden.

Bedden waren gammel en de automatische sproei installatie in de tuin was niet vermeld bij het halen van de sleutel....je kunt je wel voorstellen als je de eerste avond lekker onderuitgezakt na een lange reis een koud biertje aan het drinken bent en ineens.......ben je kledder nat.

Service van het bemiddelend "immobilario" kantoor was bedroevend. Ook onze Touroperator, waar we alles hadden gereserveerd heeft mij nooit een reactie gegeven op mijn email.

Bedroevend en dus nooit meer. Zo happy waren wij niet!

Gereisd anders in oktober 2005

ger, 27-7-2005

Toen wij aankwamen was ons huis als verhuurd. We moesten dus 1 week in een ander huis.Dit huis was niet echt goed onderhouden. Alles was al jaren oud. De tuin om het huis was mooi. De 2e week verhuisde we naar ons huis wat we eigenlijk hadden geboekt. Dit was wel wat moderner. Maar ze zouden wat meer aandacht mogen schenken aan kapotte dingen.De huizen zelf zijn heel mooi maar de inboedel is waardeloos.
        Gereisd anders in juli 2005

A.G.Verveen, 13-6-2005

Beoord. betr. 6-pers. bung. Les Acacies nr.3. Zaterd. 28 mei aangekomen in een vieze bungalow, waar we eerst aan de slag konden om een groot aantal spinnen en een grote hoeveelheid spinrag te verwijderen . In keuken plakte alles wat je vastpakte. Servies/bestek vuil. Badkamer: in- rond bad zwarte schimmel. Wasmach. bovenlader defect. Deur terras sleutel zoek, niet afsluitbaar. Vieze dekens en kussens op korte bedden. Gehuurde lakenset niet compl. en te klein voor de bedden. Nieuw slot voor deur heeft 3 dagen geduurd en de nieuwe wasmach. 6 dagen. Tevens is er in de bung. geen radio of TV aanwezig. Bij bekend maken v.d. klachten werd telkens de indruk gewekt dat de bungalow op de zaterdag van aankomst geheel OK was, maar onze indruk is dat deze weken zoniet maanden onverhuurd is geweest.
          Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa's Torre Gran in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa's Torre Gran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa's Torre Gran scoort een 6.25 uit 10 op basis van 8 reviews.