Appartement Tropic

7,2

10 reviews over Appartement Tropic in het Nederlands

Verzorg en netjes

Brian, 21-8-2017

Verzorg appartement. Leuke omgeving. Leuk zwembad. Schoon. Prima prijs.
Gereisd met partner in juli 2017

Toppie!

Tessa, 14-8-2017

Leuk complex met ruime appartementen. Het personeel is zeer vriendelijk. Zwembad voldoet en alles is op loopafstand te bereiken. Erg leuke plaats en voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in juni 2017

Slechte service!

Charlotte, 5-8-2017

De informatie over het aantal bedden was foutief. We hadden speciaal dit appartement geboekt omdat onze tieners inmiddels niet meer het formaat "past-nog-wel-op-slaapbankje" hebben. Bleek dus wel een slaapbank, ook nog klein en van zeer slechte kwaliteit. Er waren geen hoofdkussens voor deze slaapplaatsen. Slecht/weinig keukengerei en servies. Slechts 1 setje sleutels, sowieso al niet handig als je met zijn zessen bent maar ook geen deurbel beneden.

Op onze vragen en klachten reageerden de dames van de receptie (kantoor zat in ander gebouw) zeer ongeïnteresseerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropic bij:

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dichtbij strand.

Marc en Carola, 11-5-2013

Ziet er aan de buitenkant niet aantrekkelijk uit, maar binnen is het prima te doen met uitstekende bedden, genoeg keukenspullen en een balkon voor en achter. Het is wel erg gehorig, last van dichtslaande deuren en piepende stoelen van de buren. Jammer dat er geen WIFI is. Wij zaten er in de meivakantie en hadden alleen geluidsoverlast van de loungeclub op zaterdagavond/nacht tot 05:00u. Zwembad is klein met te weinig ligbedden, maar goed te doen. De prijs van 250 euro voor 12 nachten en 4 personen is spotgoedkoop.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

prijs kwaliteit

godelieve, 22-9-2009

voor 6 personen veel te klein maar 4 stoelen voor het terras 1 bank waar je met 3 in kan de rest moet op een stoel zitten 2 vuurtjes voor op te koken als je ze samen opzet zit je zonder electriciteit 3 verdiepingen lager kan je deze opnieuw opzetten zeer vuil hebben 3 u moeten wachten ondat ze aan t poetsen waren maar alles hebbben we moeten poetsen het bad vies de keuken vies de vaat eerst gedaan vies de douche een ramp het water loopt niet een paar druppels alles zit vol kalk het zwembad werdt niet meer gepoetst alhoewel het appartement nog vol zat veel lawaai van onze nederlandse buren service niks gezien van poetsvrouwen die als er iemand vertrok moesten komen kijken vuil lag in de hal als we daar kwamen en als we 14 dagen later weg gingen lag het er nog100 euro waarborg en als je vertrekt komen ze niet eens kijken we hadden geen licht op het teras en op de gang van het 1ste verdiep de ligging was goed over dichtbij
Gereisd met vrienden in september 2009

Achterhaald

Hennie, 13-9-2009

Appartement is erg eenvoudig ingericht.Zeer gehorig.Licht naast een discotheek,dus lawaai tot 04,30

in de morgen.Zwembad erg klein.

Dit complex is achterhaald.

Alleen de bedden waren van goede kwaliteit,geen 3 sterren waard.

Advies niet nemen.

Gereisd met partner in september 2009

Toppertje prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

Fam. Janse, 23-11-2008

Echt alles klopt volgens de beschrijving

Winkels, restaurants, strand, zwembad alles op 150 meter afstand

Wij hadden geboekt via een verhuurorganisatie ook positief te melden, ze bellen altijd terug, beantwoorden netjes al je vragen en voeren opdrachten keurig volgens afspraak uit

Gereisd met partner in september 2008

anthony, 13-8-2007

Het is een heel mooi pas gerenoveerde (9-7-2007) kamers. Wij zaten op de derde verdieping. iedere kamer heeft uitzicht op de straat en aan de achterkant op het zwembad. Toen wij er waren was het erg gustig. Ook de pub hebben we maar één keer gehoort maar geen last van gehad. Alleen waren er maar 2 kookplaten in de reisgids staan 4 pitten vermeld. een echte aanrader.
Gereisd anders in augustus 2007

Ron,Louise Janse , 22-6-2007

Zijn vandaag teruggekomen 3 leuke weken gehad, eenvoudig appartement met alle basis die je nodig hebt

Ga vooral eens eten bij Betsy en Karel zij serveren een dagmenu voor 9 euri DRIE GANGEN !!Calamaris is geweldig ! lekker sausje erbij

Restaurant vindt je op nog geen 200 meter van je appartement Hollandse maar ook Spaanse keuken

Bedankt Karel en Betsy, ik ben 5 kilo aangekomen !!!! tot volgend jaar het eerste rondje is voor jullie omdat je het laatste vergeten bent !!!!

Gereisd anders in juni 2007

rob, 17-2-2006

aardig appartement, oud maar echt spaans, bedden zijn heel goed, alleen veel overlast van de engelse pub die direct naast het compex ligt, zwembad is openbaar dus erg veel drukte.
      Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropic in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tropic scoort een 7.19 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: